Adam Van Bendler - "ANATOMIA PECHA" | Stand-up Retro | 2021

11 kwi 2021
459 677 wyświetleń

👍 FACEBOOK facebook.com/VanBendler/
INSTAGRAM instagram.com/adamvanbendler/
🌐 STRONA vanbendler.pl/
🎞️ FILMY plworld.info/slow/PLHqg2ILtStrgMQvzXL9ShvyLOCqzEXIsC
🎤 STAND-UP plworld.info/slow/PLHqg2ILtStrjnOp0ITDzIoeLyJAXExktV
🎵 TELEDYSKI plworld.info/slow/PLHqg2ILtStrgHixi6izGqDabJmvz2eqZz
🏆 NAJPOPULARNIEJSZE plworld.info/show/YqVrqrebaHy4f5s/wideo.html

Komentarze
  • SŁABY TEN humor.... szału brak...

    poldek wpoldek w3 dni temu
  • nie nosisz!? WIĘC SPRZEDAJ

    Criminal VictimCriminal Victim3 dni temu
  • w końcu mu wyjebałem ... TWARZĄ W PIĘŚĆ

    Michalina RozbickaMichalina Rozbicka4 dni temu
  • Gość trafia idealnie w mój humor haha

    Adrian CiborowskiAdrian Ciborowski6 dni temu
  • Adam nie wypada chodzić do Kościoła i ładować się na pierwsze rzędy, tam same komuchy siedzą, no ale Twoje ziomki, bo Żydy ];-D.

    PROMilleniumPROMillenium6 dni temu
  • 6:35 to kurWA hahahhah przepiękne hahahha

    MeHowMeHow7 dni temu
  • Kiedy będzie druga część ? Nie mogę się doczekac 🙏

    grześ Lgrześ L9 dni temu
  • A to jest stary program

    123 123123 1239 dni temu
  • Co za wulgarny, niesmieszny debil. Publicznosc taka sama

    Gabriel LawitGabriel Lawit10 dni temu
  • Co za wulgarny, niesmieszny debil. Publicznosc taka sama

    Gabriel LawitGabriel Lawit10 dni temu
  • Moja dziewczyna jest inspektorem w Sanepidzie i prosi o adres,bo już mandaciki pisze

    Art MacabreArt Macabre11 dni temu
  • Szkoda, że w Polsce zamiast prawdziwego stand-upu są same wymyślone historie. Obejrzyjcie George'a Carlin'a, Niebo a Ziemia.

    Fildorf Michał2Fildorf Michał212 dni temu
  • Mistrz aktorstwa w stand upie! :D 🚀 Uwielbiam Twoje występy 🐵🍕

    gandalf9698gandalf969813 dni temu
  • "w koncu mu wyjebalem....twarza w piesc" hahaha ,no piekne.

    Marcelina EwaMarcelina Ewa13 dni temu
  • Ale żenada, zeby chociaz jeden moment byl śmieszny 🤦‍♀️

    Kama MaKama Ma13 dni temu
  • Jak w końcu się zdecyduje na tatuaż to w studiu też będę krzyczał : Dziarajta wszystko... 😂🤣😅

    Glasser Mike 13Glasser Mike 1313 dni temu
  • 😀

    ________🙋‍♂️________________🙋‍♂️________14 dni temu
  • druga część kiedy? xD

    TurboWojTurboWoj16 dni temu
    • Za tydzień

      amator1990amator199015 dni temu
  • Może i odgrzewane, ale nie widziałem wcześniej. Z bazarem i boiskiem - kurde, historia mojego życia :D Pozdrowienia z Wrocławia :D

    ORION Organizacja SpołecznaORION Organizacja Społeczna16 dni temu
  • Czy tylko ja przez jakiś czas czytałam "Blender,"?

    Immunoglobulina aImmunoglobulina a16 dni temu
  • Stand up spoko tylko że ten stand up obejrzysz normalnie

    Sergiusz ŁosiakSergiusz Łosiak16 dni temu
  • Mocne to!👌🏻🔝Adios Majk

    mikin liroumikin lirou17 dni temu
  • Aż wrócę do Świata w tunelu 😃

    NIKOMORDONIKOMORDO17 dni temu
    • 5:01 hahhaha xD

      mikin liroumikin lirou16 dni temu
  • WC w polskim busie. Raz na trasie do Krakowa chciałem wejść, zamknąłem drzwi jak zobaczyłem żółtą niagarę.

    Łukasz ByjośŁukasz Byjoś17 dni temu
  • To nie ja😂

    Darek GDarek G17 dni temu
  • To chyba był pierwszy tydzień jarania jak nadal Miałeś smiechawke😉😝😂

    Karate KozakKarate Kozak17 dni temu
  • To co on tu zrobil to jest Mistrzostwo Swiata :D nie pamietam kiedy ostatni raz tak sie usmialem :D

    Fobos DeimosFobos Deimos17 dni temu
  • Odgrzewane kotlety, ale śmieszą nadal tak samo, mogłeś jeszcze zdjąć czapeczkę 🤣

    Ptao TomPtao Tom18 dni temu
  • Najlepszy komik ever🤣 po co komu siłownia wystarczy posłuchać Adama i odrazu oponka pali się sama od śmiechu 😎

    PestkaPestka18 dni temu
    • 3:52 Kopara mi opadła bo kiedy tego słuchałem to grałem w węża xD

      mikin liroumikin lirou17 dni temu
  • co 2 minuty 3:30 reklam?? WTF

    vepo24vepo2418 dni temu
  • OOO to ten pan od reklam k2 chyba k2

    hej hej człowiekuhej hej człowieku18 dni temu
  • Adam masz jaja pytanie jak duże ciekawe czy w następnym występie odwiedzisz meczet i pokręcisz bekę z islamu.

    weder wederweder weder18 dni temu
  • Adam zmieliłeś mi dzisiaj mózg jak dobry Blender!!! Dzięki.

    Damian SutorDamian Sutor18 dni temu
  • Mocne to!👌🏻🔝Adios Majk

    Wiktor RyńskiWiktor Ryński18 dni temu
  • Dźwięk gorszy niż w starych polskich filmach, trzeba się mocno wysilić żeby zrozumieć cokolwiek... a szkoda. Jest rada, zainwestować w dźwiękowca podczas nagrania.

    Shklash musicShklash music18 dni temu
  • Adaś, ja i tak Twoje skecze słucham w kółko wiele razy, ponieważ zawsze śmieje się z nich jak za pierwszym razem :) Jest co powtarzać znajomym :) Dzięki za Twoje żarty :)

    krewetkikrewetki19 dni temu
  • Bóg Ojciec Miłosierdzia, który pojednał świat ze sobą, przez śmierć i zmartwychwstanie swojego Syna i zesłał Duch Świętego na odpuszczenie grzechów ,niech ci udzieli przebaczenia i pokoju ,przez posługę Kościoła i ja odpuszczam Tobie grzechy, w imię Ojca, Syna i ducha Świetego- To mówi ksiądz. Pozdrawiam

    Piotr PaluchPiotr Paluch19 dni temu
  • Odgrzewane czy nie odgrzewane i tak sie uśmialem :D

    lethulgupathnaradahlethulgupathnaradah19 dni temu
  • 5:01 hahhaha xD

    beedsj roiuebeedsj roiue19 dni temu
  • Adrianek zrobił ślepego jednorożca

    Bartek PBartek P19 dni temu
  • Nie no śmieszne to jest ile by nie było zgonów dziennie. Z resztą to że on jest z Holandii nic nie znaczy❤️

    LETNILETNI19 dni temu
    • Już myślałem że będzie historyjka o jaraniu na działce i starym sąsiedzie

      Ptao TomPtao Tom18 dni temu
  • 5:01 hahhaha xD

    mijuo rouimijuo roui19 dni temu
  • z tym banknotem coś tak wyczułem haha :D

    Hassen420Hassen42019 dni temu
  • Ja też zajebisty won blender😁

    Andrzej NowickiAndrzej Nowicki19 dni temu
  • Spoko Adam, też chyba mam te korzenie bp podobno moja prababcia mieszkała w jednaj kamienicy z żydem i tylko mój dziadek miał duży nos, a cała reszta rodziny nie, ale no co takie były czasy i nos jak duży był tak duży i garbaty jest u mnie i u członków mojej rodziny od strony matki

    jogipumbajogipumba19 dni temu
  • 5:01 hahhaha xD

    SAJMON GDASAJMON GDA19 dni temu
  • Van Bender? Czy to Brat Van Gogha?

    Tomek SiwickiTomek Siwicki19 dni temu
  • Doskonałe 😄

    Michał AaaaMichał Aaaa19 dni temu
  • Świetnie opowiada, ubaw niesamowity :)

    KszanKszan19 dni temu
  • O bez pedofili i mało przekleństw. DZIĘKUJE

    Gunia KotGunia Kot19 dni temu
    • moj ulubiony stanuper uwielbiam twoj sposob bycia, mimikę i gestykulację :)

      beedsj roiuebeedsj roiue19 dni temu
  • super

    Bini ⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻Bini ⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻19 dni temu
  • Najlepszy

    soniyu ziuysoniyu ziuy19 dni temu
  • Zajebiste :-)

    Rafal MroczkowskiRafal Mroczkowski19 dni temu
  • Z Tureckim swetrem i dresami z bazaru miałem tak samo :) Pozdrawiam.

    Soinas DoyiSoinas Doyi20 dni temu
  • No kotlet stary kotlet ale chuj setkę jebne się pośmieje🤭🙂

    Bartek KrzesiakBartek Krzesiak20 dni temu
  • Zajebiste

    R4DZIOR4DZIO20 dni temu
  • Adios Mike Adam

    Mariusz GawlowskiMariusz Gawlowski20 dni temu
  • Mialem airmaxy. Znaczy takie podróbki Adidasa- zamiast tego najmniejszego paska z logo Adi było kółko 😁

    muriwatchmuriwatch20 dni temu
  • Łatafak

    M NM N20 dni temu
  • Najlepsze 😂😂 byłeś na basenie bo Ci się gogle odbiły 😂😂

    Dawid StachuraDawid Stachura20 dni temu
  • To jest gorsza powtórka z 2018

    RamseyRamsey20 dni temu
  • Słabe te teksty że ksiądz śpi i tego typu...

    Marco PoloMarco Polo20 dni temu
  • Ja się dawno na to nie godziłem jak jest w Polsce i dlatego wyjechałem i dawno temu i teraz mogę realnie pomoc mojej rodzinie

    Pawel PawelPawel Pawel20 dni temu
  • "Kaszle jak żyd pod prysznicem" no kurwa leże i nie wstaje XDDDDD

    SaDgSaDg20 dni temu
    • @Abel Wróblewski XDDD

      SaDgSaDg10 dni temu
    • Pewnie dlatego mi reklama nurofenu wisi pod filmem

      Abel WróblewskiAbel Wróblewski19 dni temu
    • To było straszne... Ale zabawne...

      Katarzyna NowakKatarzyna Nowak20 dni temu
  • Cienki bolek...typowy polaczek w dziejszych czasach, tatuaże, koszula w kratki, czapeczek baseballowa, broda....wyglada bardziej amerykańsko niz Amerykanin, jakie klon, mało oryginalny gostek, klepie kawaly po innych...slowem żenada.

    matt brodymatt brody20 dni temu
  • Nie śmiszne

    Bolszek ArtuBolszek Artu20 dni temu
  • Kacper Rucjński to lepiej opowiadał xd #Plagiat

    XDfuckXD XDXDfuckXD XD20 dni temu
  • Odgrzewane kotlety, ale śmieszą nadal tak samo, mogłeś jeszcze zdjąć czapeczkę 🤣

    HajLajfHajLajf20 dni temu
  • Adam wrzuca nowy stand up i dzień staje się lepszy

    GFilmRecordsGFilmRecords20 dni temu
    • I co z tego, że stare żarty, skoro zajebiste :D

      mijuo rouimijuo roui19 dni temu
  • 23:43 Zależy gdzie bo w Górniaku nie ma dziur i nie obrażaj Łodzi (Tak sam pochodzę z Łodzi)

    AdigonAdigon21 dzień temu
  • Płacze🤣

    Lukasz KowalskiLukasz Kowalski21 dzień temu
  • Piękne 💜❤🧡

    Michał SalaburaMichał Salabura21 dzień temu
  • stare na chuj to wrzucac

    Karol NowakowskiKarol Nowakowski21 dzień temu
  • Stand up stand-upem, ale opowiadanie w Polsce żartów o "kasłaniu jak Żyd pod prysznicem" jest żenujące.

    KarrambaKarramba21 dzień temu
  • Najfajniejszy z komików wg mnie, nie wiem czy najlepszy ale na 100% najfajniejszy

    SotaSota21 dzień temu
  • super :)

    drttyu liqmdrttyu liqm21 dzień temu
  • Kozak wariat 🤣🤣

    Ignis AvemIgnis Avem21 dzień temu
  • 10:56

    ColAjdiColAjdi21 dzień temu
  • proszę nie przeklinać

    slavvek74slavvek7421 dzień temu
  • Stary materiał, do tego wyklepany na "odwal się". Kto by się tam wysilał. Nierób!

    Rob Van Der MolenRob Van Der Molen21 dzień temu
  • Mega fajne stary

    Sebastian BłądSebastian Błąd21 dzień temu
  • ale patologia ludzie sie smieja jak kretyn mowi kurwa przez mikrofon patologia

    Jan KowalskiJan Kowalski21 dzień temu
  • Początek odgrzewane kotlety z kościołem i ziołem ale reszta ok

    dejwid 1234dejwid 123421 dzień temu
  • dno

    CimoStressCimoStress21 dzień temu
  • Boże Adam trzymasz poziom ... od lat być tak hujowym , wielki szacun ...

    Krzyż TrytttkiKrzyż Trytttki21 dzień temu
  • Mi sie kiedys klakson zacial I tez jechalem z kolesiem, najlepsze ze bylo to w "pół korku" :D

    Dominik GrabowskiDominik Grabowski21 dzień temu
  • 👍👏

    Karolina SzydlowskaKarolina Szydlowska21 dzień temu
  • Jak zawsze z humorem Panie Adamie ;)

    ArczerArczer21 dzień temu
    • Z Tureckim swetrem i dresami z bazaru miałem tak samo :) Pozdrawiam.

      soniyu ziuysoniyu ziuy19 dni temu
  • Ale jaja , normalnie beka cały czas

    John BlackJohn Black21 dzień temu
  • Dobre 🤣

    boryna1948boryna194821 dzień temu
  • Jedyne wspolne zdjecie zrobione przez fotoradar :))

    KK SwissKK Swiss21 dzień temu
  • I co z tego, że stare żarty, skoro zajebiste :D

    DL7 MediaDL7 Media21 dzień temu
  • Lubie bardziej realne historie niż wymyślane nad wyrost

    KamilWariat1KamilWariat121 dzień temu
  • Adam van Blender.

    Dominik DominikDominik Dominik21 dzień temu
  • Przedtem w skoczach przekleństwo to była taka perełka raz na czas i to robiło robotę, a teraz co drugie k...., ch.., itp. To wychodzi tak słabo... Jeszcze jak gość zaczyna na wstępie od k.... to obrazu mnie obrzydza.

    Aleksander WAleksander W21 dzień temu
  • On nie jest śmieszny

    Mateusz KabatekMateusz Kabatek21 dzień temu
  • Oooo jak dobrze że coś zabawnego można zobaczyć na kwarantannie :)

    Bolia FopsBolia Fops21 dzień temu
  • Zajebiste

    Tom3kTom3k22 dni temu
  • Gryzłem pościel ze śmiechu aby nie obudzić kobiety i sie nie dało.

    RED exPUARED exPUA22 dni temu
    • A co ciebie i tych zjebów z komentarzy tak rozśmieszyło?

      zdobysław zasadazdobysław zasada9 dni temu
    • Damian Zdunek Oczywiście,że był samogwałt ze szczególnym okrucieństwem 😂

      dominika kamińskadominika kamińska12 dni temu
    • A było co jak obudziłeś?

      Damian ZdunekDamian Zdunek19 dni temu
    • Mówiła mi

      Herbata z Legii 1991Herbata z Legii 199120 dni temu
    • Ja to samo :)

      Mudzinka84Mudzinka8420 dni temu
  • 02:58 aa więc to nie było tylko czcze gadanie w intrze materiału Sochy... ;p myślałam, że tylko tak o ten pomysł rzucił ;p

    Katarzyna ChromaKatarzyna Chroma22 dni temu
PLworld