"BIEDNY DOM - BOGATY DOM" ALE ZAMIENILIŚMY SIĘ MIEJSCAMI

3 mar 2021
245 733 wyświetleń

Mała poprawka:
Siostra Bernadetta ostatecznie odsiedziała swój wyrok, jednak przez długi czas ukrywała się w budynku zakonu by uniknąć odbywania wyroku i musiała zostać doprowadzona do więzienia przez funkcjonariuszy policji!
Kanał Unboxingowy:
bit.ly/36XpirU​​

Mój instagram:
bit.ly/2T0K82S​​​​​

MÓJ TWITCH:
www.twitch.tv/lakarnumpl​​​​​

Kontakt ze mną:
kobry3@gmail.com

ADRES DO WYSYŁKI PACZEK I FANARTÓW:
Paweł Rosa
FUP Warszawa 13
ul.Rodziny Hiszpańskich 8
02-685 Warszawa
Skrytka nr. 38
JEŻELI ZAMIERZACIE COKOLWIEK WYSŁAĆ TO PAMIĘTAJCIE BY MI O TYM NAPISAĆ NA INSTAGRAMIE!!!

Art. 29. Prawo cytatu
Wolno przytaczać w utworach stanowiących samoistną całość urywki rozpowszechnionych utworów oraz rozpowszechnione utwory plastyczne, utwory fotograficzne lub drobne utwory w całości, w zakresie uzasadnionym celami cytatu, takimi jak wyjaśnianie, polemika, analiza krytyczna lub naukowa, nauczanie lub prawami gatunku twórczości.

Komentarze
  • Cześ

    KoZanek TeFauKoZanek TeFau17 godzin temu
  • Ja kuskus jem prawie codziennie

    Babolki MspBabolki Msp20 godzin temu
  • ,,Ta praca nie jest dla dziewczyn" Ja:👁👄👁

    _.Kiraku.__.Kiraku._Dzień temu
  • Ej bo ja chce tutaj napisać że jeśli ktoś myśli że na wsi jest bida i sami tacy no nie grzeszący urodą ludzie. To się mylicie ja mieszkam na wsi i co, mam telefon komputer własny pokóji. Więc nie oceniajcie ludzi bo MIeszKa nA WSi WIeśniaK i BIdak , PRZESTAŃCIE OK?!

    Maria ParobczaMaria ParobczaDzień temu
  • Ukradnij sąsiadowi wiertarke i tą wiertarką go utłucz i go zjec i nie będzie spokuj

    Oliwa UwU NowakOliwa UwU NowakDzień temu
  • Role się zamieniły teraz sąsiedzi wkurzają laka

    Przemek TomskiPrzemek Tomski2 dni temu
  • hyhyhy polsat cafe 😤

    Sylwia WrzochalskaSylwia Wrzochalska3 dni temu
  • Oliwia chodziła do szkoły nr 32, 4 lata temu

    TSG True Side GuyTSG True Side Guy3 dni temu
  • jebane tik toki

    Lena SzpakowskaLena Szpakowska3 dni temu
  • Jak tamten dzieciak biegnie w sklepie z zabawkami to powinna tam być muzyczka gas gas gas XDDDD

    Pawel PawelPawel Pawel5 dni temu
  • No roboty jak chuj i ani trochę dla dziewczyn 😂😂 pozdrawiam jako elektronik i u rodziców zakładam oświetlenie, kontakty, domofony, monitoring itp 😂 takie typowo elektryczne rzeczy 😂 bawi mnie takie gadanie, na roku byłam jedyna dziewczyna w szkole w technikum energetycznym

    Klaudyna KlaudynkaKlaudyna Klaudynka6 dni temu
  • ledyyyu

    Luniuhny 306Luniuhny 3066 dni temu
  • Może skuwaja plytyki 🤣

    Klaudyna KlaudynkaKlaudyna Klaudynka6 dni temu
  • Super film!

    MiłoszMiłosz6 dni temu
  • Fajne dzieci tych "biednych" Rodzice po nie udanym dzieciństwie Napewno dadza dziecia wiele miłości

    Anna KaczorowskaAnna Kaczorowska6 dni temu
  • Ci ludzie bogaci nażekają na lepsze warunki niż moim na jednym obozie harcerskim gdzie szerszenie miały gniazdo w jednym domku ale to i tak nie koniec bo chłopaki żyli w gorszych warunkach niż dziewczyny miały w czym się myć a nie tylko okazjonalnie w żece ale i tak co do szerszeni w moim domku wpadł jeden i nie mugł wylecieć i z kolegami nie mogliśmy spać aż do 00:08 Ocena obozu 5/5 Ps dziewczyny tam były faboryzowane

    Gaki PLGaki PL7 dni temu
  • Tuje i łysy trawnik zajebiście xd

    wenus xwenus x7 dni temu
    • Dodam że patodeweloperka to piękna willa naprawdę

      wenus xwenus x7 dni temu
  • spokojnie u mnie sąsiedzi od 14 lat wbijają gwóźdź w podłogę młotkiem

    ale ze cyniale ze cyni8 dni temu
  • Bieda biedą rozumiem, ale posprzątać można było

    zazhtilzazhtil10 dni temu
  • W tych czasach siostra bernadetta by wpierdol od dzieci dostała.

    Fabexik fabianFabexik fabian11 dni temu
  • Gdybym miał występować w tym programie kupowałbym codziennie zupki chińskie które kosztują 2 zł XD

    to jato ja12 dni temu
  • A ja lubie bogatą rodzine, bo dorobili sie to mają ( oprócz tego bachora bo go tam nie potrzeba )

    Imię NazwiskoImię Nazwisko12 dni temu
  • Tak

    SgaMesSgaMes14 dni temu
  • czemu wiesniaczka jest tu ladniejsza od damy

    oskarekoskarek14 dni temu
  • ah ta sistra cośtametta dostanie po ryju od współwięźniów

    Twój Stary 2k21Twój Stary 2k2114 dni temu
  • Pawełku to jeszcze nic że ci somsiad sufit wierci ja słyszałem jak ukrainiec mi NAPIE... w sćianę od 6 do 18 i kurczem nie mogłem normalnie spać gościu centralnie przed moim łóżkiem to było jakby ci boeing 737 latał w chacie

    Twój Stary 2k21Twój Stary 2k2114 dni temu
  • Paweł, jeśli nie masz dziewczyny to bierz moją siostrę ona jest wolna XDDD

    natix mrnatix mr15 dni temu
  • Moja koleznka tez byla, w domu tych bogatych odc 10 bodajze i to nie jest tak ze oni tam mieszkają tylko te domy są wynajmowane przez organizatorow

    natka pietruszkinatka pietruszki15 dni temu
  • Najbardziej denerwuje mnie to że ta dziewczyna jest w unicornie

    maciekmaciek16 dni temu
  • Zauważyliście że zazwyczaj ta brzydka bogata baba już drugiego dnia wraca bo dostała np. sraczki

    Damininja sDamininja s16 dni temu
  • znów nie właczył swiatełek

    Piotr bekaPiotr beka16 dni temu
  • Kiedy mam niskie ciśnienie to lubię se wracać to tego filmu lol

    Anime życiemAnime życiem16 dni temu
  • 14:40 XDDDD

    WigraaaWigraaa16 dni temu
  • Gdybyś sprzedał mieszkanie w warszawie i zamieszkał tam gdzie oni byś miał większy i lepszy dom niż ci „bogacze”

    FirewellFirewell17 dni temu
  • Hej laraknum xd

    Domix MinecraftDomix Minecraft17 dni temu
  • Ta dziewczyna nie będzie miała lekko w szkole po tym programie.

    Zuzanna BlackZuzanna Black17 dni temu
  • 32:07 Wtedy już nie wytrzymałam co to Jest? bhhaahhahah

    Draco_Malfoy • 70 years agoDraco_Malfoy • 70 years ago17 dni temu
  • Widziałem ten odcinek w telewizji xd

    Eheji iEheji i17 dni temu
  • ja wiedzący że nigdy nie będe bo nie jestem bogaty i biedny ;--;

    szymon sokolowskiszymon sokolowski17 dni temu
  • czemu nagle z 12.30 zrobiła się 1 w nocy ile ty nagrywasz jeden fim?

    PosejdonPosejdon18 dni temu
  • W każdym z piekarników jest pizza tylko że do jednego z salami, do drugiego z pieczarkami, do trzeciego z szynką, a do czwartego cztery sery czy coś

    Dr BrightDr Bright19 dni temu
  • 27:12 ja która pomaga ojcu we wszystkich takich czynnościach a jestem młodsza od niej 👁👄👁 Ale dobra niech nagrywa tik toczki i się nie przemęcza XD

    Magdalena WojciechowskaMagdalena Wojciechowska19 dni temu
  • Ja do cieniem

    StaleStale19 dni temu
  • Może i mam niskie standardy ale japierdole kupisz chleb masło dżem czy inne pomidory wodę z kranu i pożywienie na miesiąc a może i na dłużej a oni marudzą ok dobra może i to mieszkanie tych ludzi co mieszkali na typowych blokach nie jest idealne (chociaż ja bym mogła tam mieszać bez problemu) ale po prostu nie jest wykończone a ci ludzie naprawdę się starają jak mogą.

    SpaceSpace20 dni temu
  • Lakarnum 5dni to tydzień

    Jan kaczyńskiJan kaczyński20 dni temu
  • Ej przycisk subskrybuj u Pawła był czerwony i jak kliknąłem to był szary 😲😯😮 Sami się przekonajcie

    Dziwny TypDziwny Typ20 dni temu
  • Czy tylko ja zauważyłam że najpierw na tej wadze jest 12 21 a potem 12 22 i jeszcze potem 12 23 i ostatnie moje zaztrzerzenie 12 24

    Weronika PasińskaWeronika Pasińska20 dni temu
  • zrobiłam mema można zobaczyć na pintereśće moim : Kyoko Kirigiri

    Zuza KaczmarczykZuza Kaczmarczyk20 dni temu
  • Piekarnik dla dzieci siostry Bernardety

    Klocek TVKlocek TV20 dni temu
  • Ale ten odc nawet z tym bencwałem z bebzolem(i tak go kocham *anime moaning*) bije tak dobrą energią przez Angelike i Marcina że noooo Poprostu nie mogę OwO.

    BoneQBoneQ21 dzień temu
  • 10:04 ciśnienie mi skacze

    OliwkaOliwka21 dzień temu
  • A gdzie teraz można znaleźć pracę z roznoszeniem ulotek. Zatrudnia ktoś???

    Nawiedzona ProjektantkaNawiedzona Projektantka21 dzień temu
  • Coś na wzór damy i wieśniaczki

    maciekmaciek21 dzień temu
  • Weź zasugeruj to naruciak owi albo nagraj z nim odc

    maciekmaciek21 dzień temu
  • 34:34 CZEKAJCIE TO ON SIE PRZEZ 4 DNI NIE MYŁ?!

    Aniela KramekAniela Kramek21 dzień temu
  • Ale też się wkurzyłem jak powiedziała, że biedna rodzina sama zniszczyła sobie życie

    Dziwny TypDziwny Typ21 dzień temu
  • Nie ma lepszych youtuberów od ciebie! Czwarty piekarnik do ciasta haha

    sinbihan영혼sinbihan영혼21 dzień temu
  • Ten moment kiedy sąsiedzi wiercą od paru lat hah

    sinbihan영혼sinbihan영혼21 dzień temu
  • jeju ci "biedniejsi" są uroczy jejuuu

    AroczanAroczan22 dni temu
  • 10:24 a skur*ysunu 45

    Poczciwy CzłowiekPoczciwy Człowiek22 dni temu
  • 21:19 Odpowiedź brzmi nie

    NEON EDITSNEON EDITS22 dni temu
  • 9:34 Każdy piekarnik symbolizuje to ile osób zabili.

    IreggzzIreggzz22 dni temu
  • Mi sąsiedzi wiercą od roku

    Mateusz WyrwaMateusz Wyrwa22 dni temu
  • 25:53 brawo, brawo... Choć żona i córka... Ech... Biedna rodzina wysnuwa głębsze wnioski od bogatej.... 🤦‍♀️ idealnie ukazany poziom "ludzi na poziomie"..

    Qdia. a_zQdia. a_z23 dni temu
  • Wiem po co im trzy piekarniki! Jeden do pizzy drugi do warzyw trzeci do lazani czwarty do mięsa

    Vindead_ JkVindead_ Jk23 dni temu
  • 21:37 ILEEE? XD???? Boże . . . jezu ta minuta filmu..

    lubie_sobie_kosmoslubie_sobie_kosmos23 dni temu
  • \( ̄︶ ̄*\)):-D

    ANETA WIĘCKOWSKAANETA WIĘCKOWSKA23 dni temu
  • Jesus Maria sorry Paweł ale nie mogę tego oglądać bo też chce uderzyć ta kobietę. Tak na marginesie 14k miesięcznie jak im zostaje po opłaceniu rachunków ( utrzymanie tej wielkości domu kosztuje w miesiącach letnich to może jakieś 1k/mieś) to wcale nie jest tak dużo jak na to ile ludzie potrafią zarabiać - a ci się rzucają jakby byli drugim Kulczykiem.

    Yoongi's TongueYoongi's Tongue24 dni temu
  • to nie jest kobieta to tak kula z indiany jonsa

    Dawid SkibińskiDawid Skibiński24 dni temu
  • lakarnumie jesteś legendą kochamy cię bardzo

    Kalina RatajczakKalina Ratajczak24 dni temu
  • Paweł to jest rewanż twoich sąsiadów na tobie!

    Vindead_ JkVindead_ Jk24 dni temu
  • O kurwa ci biedacy są z Zabrza XD. Sama mieszkam obok więc nic mnie nie dziwi

    Karolina KowalskaKarolina Kowalska25 dni temu
  • Xdd Mam "Gdy Jesteś po gwałcie,,

    WixsowskiWixsowski25 dni temu
  • Wsumie nie warzne czy biedny czy bogaty przynajmniej ma dach nad głową ale wsumie pieniądze są potrzebne do życia żeby kupić jedzenie , prąd,gaz,woda itp. Żeby chemię kupić do domu itp.🥰😍🥰😍🥰😍kc

    Nikola SidorNikola Sidor26 dni temu
  • Tak przestań zadawać paytania😠

    Cezary ZalewskiCezary Zalewski26 dni temu
  • Dzieci się przyzwyczają do bogactwa i po tygodniu nima

    Mateusz OMateusz O27 dni temu
  • Śmiechy pawła czasem wprawiają mnie w niepokój

    Pan_KotPan_Kot27 dni temu
  • BOŻEEEE ta dziewczyna jest tak wkurwiająca...

    Aleksandra WitkowskaAleksandra Witkowska27 dni temu
  • jakbym ja miał te max 80 zł to bym się wyżywiał na zupkach i wodzie najwyżej zwykły chleb z masłem nie wiem co tak marudzą xD

    MeliodasMeliodas27 dni temu
  • sąsiedzi budują lakarnumoinator

    MeliodasMeliodas27 dni temu
  • Na 5ieć dni czyli na tydzień....😂

    Wojciech ChrobokWojciech Chrobok27 dni temu
  • Daj ten odcinek z tymi Ukraińcami

    A.K.E.EA.K.E.E28 dni temu
  • 2:00 też tak się zastanawiam nad tym

    debil Youtubedebil Youtube28 dni temu
  • Czeba zniszczyć imię Marcin bo ono jest debilne

    kebabkebab28 dni temu
  • Głupi bogaci ludzie!!!!

    YTxDYTxD28 dni temu
  • Przez takich właśnie ludzi wstydzę się że mam na imię Oliwia...

    Oli wkaOli wka29 dni temu
  • 28:05 Co to kur** z bocu no pico jest? 😒😖

    NôsuNôsu29 dni temu
  • paweł ogarnij się❕❕❕ sama nie jestem bogata a ty muwisz błupi biedni ludzie😠😠

    Zuzanna RatajczakZuzanna Ratajczak29 dni temu
  • Bartek pozdrów kitku

    goornygoorny29 dni temu
  • Odpowiedzi na twoje pytania: Tak Nie Tak Tak Nie Nie Tak

    Marianna AntoniakMarianna Antoniak29 dni temu
  • Fany kontent. 👍👌

    Adrianna BlockAdrianna Block29 dni temu
  • Czytalam tez polecam

    Adrianna BlockAdrianna Block29 dni temu
  • chwila jak ci bogaci wydają pieniądze tych biednych to wtedy oni mają jeszcze mniej piniędzy

    DeadShotusDeadShotusMiesiąc temu
  • Muwisz jak naruciak

    KAMUŚ MA PROBLEMKAMUŚ MA PROBLEMMiesiąc temu
  • na tik toku sie nie zarabia

    Izuku MidoriyaIzuku MidoriyaMiesiąc temu
  • Możesz pokazać nam odcinek 21 domu bogaty biedny dom, proszę, dziękuję jesteś wielki

    Penciu ViolettaPenciu ViolettaMiesiąc temu
  • Jakoś taki szczupły się wydajesz jak cię głodzą na początku następnego odcinka powiedz kocham pieski

    Seweryn bednarkiewiczSeweryn bednarkiewiczMiesiąc temu
  • Kus kus jest git.ja lubię.

    RysioxRysioxMiesiąc temu
  • UWAGA SEBA SKAŻONY

    Julia HuliaJulia HuliaMiesiąc temu
  • Ja nie odejdę bo ja jest lojalny tobie 👍😂😂

    ćiekafski Filip Rexćiekafski Filip RexMiesiąc temu
PLworld