Skończcie z takimi animacjami xD

16 kwi 2021
481 339 wyświetleń

Wiedzieliście, że kawę GBS można dostać w Kauflandzie? 🤔
Kupcie ją w promocyjnej cenie, zróbcie sobie zdjęcie i oznacznie mnie na insta, będę udostępniał relacje! 😀
Mój instagram ► instagram.com/kacper.rietz/
Kanały gości:
Kjebab ► plworld.info/post/PmGGo9R3yccgJho9eMIaBA.html
bezsens ► plworld.info/post/ncOcn8TIuOHXhtS1V_q6bA.html
BEczKA ► plworld.info/post/0kyWT2BAgiZiBs-7svl37Q.html
Dołącz do naszego discorda! ► discord.gg/Kacperrro
Zapytania biznesowe ► kacper@stormmedia.gg

Komentarze
  • Wiedzieliście, że kawę GBS można dostać w Kauflandzie? 🤔 Kupcie ją w promocyjnej cenie, zróbcie sobie zdjęcie i oznacznie mnie na insta, będę udostępniał relacje! 😀 Mój instagram ► instagram.com/kacper.rietz/

    Kacper RietzKacper Rietz20 dni temu
    • FASOLKA

      DrewniaczekDrewniaczek49 minut temu
    • 5:48 głos Ci się na chwilę zmienił

      igoreq mapperigoreq mapperDzień temu
    • Jasnowidz pomaga sobie stroną internetową

      Michał KulaMichał Kula4 dni temu
    • wcale nikt o tym nie mówił 200 tys. razy

      Sebastian SerwickiSebastian Serwicki7 dni temu
    • Zobacz mój nowy kanał LoLx

      LoLzLoLz12 dni temu
  • Nie wiem czemu tacy ludzie jak Ty istnieją.

    Zakrocki CyprianZakrocki Cyprian2 godzin temu
  • Czemu tak nie lubisz kjebab'a?

    •Cαηy UwU••Cαηy UwU•3 godzin temu
  • ja subuje

    PG pandaPG panda12 godzin temu
  • Wyglądam jak najebana pszczoła xDDDDDD

    Duckk568Duckk56822 godzin temu
  • szkoda że ja nie moge pić gbs :(

    Patryk DudaszPatryk DudaszDzień temu
  • Kacper rietz nie obrażaj ludzi którzy cie nie subskrybują. Są rzeczy ważne jak rodzina

    Katarzyna MalachowdkaKatarzyna Malachowdka2 dni temu
  • i te intro xDD

    h2s_wordednoob kanał głównyh2s_wordednoob kanał główny2 dni temu
    • Bez kitu

      SebA SEBaSebA SEBa2 dni temu
  • 2:35 moim kuality kontentem XDDDD

    Mariusz MariuszMariusz Mariusz2 dni temu
  • Pytanie. Czemu olałeś Kjebaba?

    Łukasz DłużniewskiŁukasz Dłużniewski2 dni temu
  • KUWA

    mariusz1249 drazkiewiczmariusz1249 drazkiewicz2 dni temu
  • Emmmmm... nie za dużo tego?

    Piotr KonopekPiotr Konopek2 dni temu
  • KJEBAB TO P.I.S TYLKO GORSZY

    Aneta KrezelAneta Krezel2 dni temu
  • Kebab kanał beka z życ..... 🤮🤢🤮🤮🤮🤮

    Emilia NowakEmilia Nowak3 dni temu
  • Ot teras nienawidzę Kebaba

    Emilia NowakEmilia Nowak3 dni temu
  • Będzie film pełnometrażowy o Harmidomu w lipcu lub sierpniu

    Hirek HarmidomskiHirek Harmidomski3 dni temu
  • Nagito

    Kiokichi OmaKiokichi Oma3 dni temu
  • Ten wstęp niewymaga kometarza xd

    WermissterWermisster3 dni temu
  • Kiedy memy

    ChudyChudy3 dni temu
  • Jaki ty masz problem z tym Kje... sam wiesz kim?

    Anon lvl 13Anon lvl 133 dni temu
  • Ten początek 😂🤣

    Natalia DuchniakNatalia Duchniak4 dni temu
  • Wydaje mi się, że jeśli chodzi o mistrza scrabble to jest nawiązanie do Gambitu Królowej

    YahahahaYahahaha4 dni temu
  • a co lubie sie tapalc w ciaplycie

    mateusz ciemniewskimateusz ciemniewski4 dni temu
  • Kuźwa kacper a kozak to co powietsze!?

    Paweł DudziecPaweł Dudziec4 dni temu
  • Ej Kacper beka z życia i kjenab to ta tama osoba

    block nicblock nic4 dni temu
  • Jprd ale Baton

    Mariusz1 ULtronMariusz1Mariusz1 ULtronMariusz14 dni temu
  • Zrobisz cały 1 film gdzie komentujesz filmy kropki308 ? XDD

    Mika_YTMika_YT4 dni temu
  • Jak mozemy kupic gbs jesli wszystko wykupiliscie (ง'̀-'́)ง

    gry dla kazdegogry dla kazdego4 dni temu
  • Nikt się nie spodziewał hiszpańskiej inkwizycji

    Jan ZdanioJan Zdanio5 dni temu
    • To prawda xD

      Aleksandra PrysłopskaAleksandra Prysłopska2 dni temu
  • Kacper DŻIBITEZ

    speedwhatspeedwhat6 dni temu
  • Sentyment do bajki sprawia że intro ❤

    Grakox 8936Grakox 89366 dni temu
  • Kamerzysta śpiewa z nami cała Polska za kratami lol

    PumpPump6 dni temu
  • sans?

    Emilka MalkaEmilka Malka6 dni temu
  • oglądnij kanał Pawlos plis

    Ignacy DudekIgnacy Dudek7 dni temu
  • s PISkuja przez w mordę odkryłem największy sPISek w Polsce ha ha ha

    Arek TarasArek Taras7 dni temu
  • ok. 3000 tysiące złoty na odcinek

    klocki legoklocki lego7 dni temu
  • xD

    KolorowyKolorowy7 dni temu
  • Iks de

    RUCH MŁODYCHRUCH MŁODYCH8 dni temu
  • Ten żart z kropki był w moim kalendarzu z wyrywanymi kartkami w 2018 roku XD

    EnvelopeEnvelope8 dni temu
  • Fajny Mercedes

    Fabi Games YTFabi Games YT8 dni temu
  • Kacper: 6.05 koniec żartow(wpisuje bezsens Tymczasem bezsens to kanal który opiera sie na żartach

    Shoty i GryShoty i Gry8 dni temu
  • Czemu mam oglądać jak jakiś stary grubas komentuje filmy które mogę obejrzeć bez żadnych głupich tekstów ani słabych żartów?

    DirtoxPLDirtoxPL8 dni temu
  • Czemu nie lubisz kjebaba xd

    AzorAzor8 dni temu
  • Lody ekipy można kupić w żabce

    Mariusz DomaszkMariusz Domaszk8 dni temu
  • ten żart z blądynką był tak słaby i nieśmieszny że asz śmieszny xD

    Piotr DawidowskiPiotr Dawidowski8 dni temu
  • kamus poszedł do paki....................................to fantastycznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    wiktoria spólnikwiktoria spólnik8 dni temu
  • Nie przeklinaj tak często

    Kacper KotKacper Kot9 dni temu
  • Pov szukasz konentarzy animatorów

    Mr. GraczMr. Gracz9 dni temu
  • Gbs 18+ ???

    xXPistoletXx11xXPistoletXx119 dni temu
  • Ej jaki jest IP tego dragon craft?

    Owadzior StaniaOwadzior Stania9 dni temu
  • mnie

    Okrąg YTOkrąg YT9 dni temu
  • mnie

    Okrąg YTOkrąg YT9 dni temu
  • nagraj mnie

    Okrąg YTOkrąg YT9 dni temu
  • Ciągle czekam na pracownik IT

    D.GD.G9 dni temu
  • Ej więc co ma 150cm wzrostu i waży 300kg hehe... Kacper

    Emil TataraEmil Tatara9 dni temu
  • szanuje za megalovanie w tle 🙂

    AdixoneloAdixonelo9 dni temu
  • I właśnie szukaniem "co to znaczy" zepsułeś sobie film

    Makuta ZuulMakuta Zuul9 dni temu
  • A żebyś się nie obalił xD na tym od shreka

    mapix games&vlogmapix games&vlog9 dni temu
  • w jakim miescie mieszkasz

    Macion The KillerMacion The Killer9 dni temu
  • XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Mikołaj KozinaMikołaj Kozina9 dni temu
  • 4:40 KUPOWAŁBYM

    STACHU JONESSTACHU JONES10 dni temu
  • 2:36 XD

    STACHU JONESSTACHU JONES10 dni temu
  • 0:37 Kjebab jest sztos. Moja opinia nie trzeba się z nią zgadzać aczkolwiek jak macie coś przeciwko to podajcie przynajmniej jakieś dobre argumenty w przeciwnym razie możecie już zacząć pakować walizę.

    STACHU JONESSTACHU JONES10 dni temu
  • Obejrzyj szafa stasia z beczki

    Sushi JapanSushi Japan10 dni temu
  • kanał gadanko zajebiste

    krotkalkrotkal10 dni temu
  • 12:48 co masz do disa 😠

    Marcin TomczakMarcin Tomczak10 dni temu
  • jestem ze ślązka xD

    Marceline FøxMarceline Føx10 dni temu
  • dobry początek :)

    Igor stankowskiIgor stankowski10 dni temu
  • Megalovania

    Agata WysmulskaAgata Wysmulska10 dni temu
  • TwT

    LordowaAssasowaLordowaAssasowa10 dni temu
  • Dawaj cichego wója

    mikrofalkamikrofalka10 dni temu
  • Weird Flexy

    Wiktor WłochWiktor Włoch10 dni temu
  • Chłopaki u mnie przez cały czas mówią że kupią lody dla ekipy

    UwU Dolly Dalmatian UwUUwU Dolly Dalmatian UwU11 dni temu
  • Tobie się nie należy nic bo niczego nie robisz. Ty tylko masz w głowie hajsiwo hajsiweczkooo i co dalej? Nie robisz niczego wartościowego tylko krytykujesz kanały i się zacieszasz.

    Kacper KądzielaKacper Kądziela11 dni temu
  • 1:39 Na zdrowie. 👊🏻

    KuzdruKuzdru11 dni temu
  • a tym sprawdzaniem słów po śląsku zniszczyłeś puentę animacji

    HunderclopsHunderclops11 dni temu
  • Ej obejrzyj kanał kozako

    Szymon PietrzykSzymon Pietrzyk11 dni temu
  • to jest lekko vlog a lekko reakcja na animacje + kawa

    TypowyBuraczeqTypowyBuraczeq11 dni temu
  • a ile to kosztuje w kafland

    Korex lubasińskiKorex lubasiński11 dni temu
  • Obczaj kanał "bez beki"

    MedozukaMedozuka11 dni temu
  • 0:00 WTF

    Fnafek GamerFnafek Gamer11 dni temu
  • Chłop co zajebał pomysł od Zeba

    Tomek SiemionTomek Siemion11 dni temu
  • co on ma z tym kiebabem xd?

    birdobirdo11 dni temu
  • 0:14 xd

    kalaczkalacz11 dni temu
  • 3:49

    XFleksyXFleksy11 dni temu
  • 8:27 pewno że ze śląska i nie jest czarnoskóry tylko węglem ujebany

    484811 dni temu
  • Dziwne że to auto tak szybko jedzie gdy kacper w nim siedzi

    Wiktor CzajkowskiWiktor Czajkowski11 dni temu
  • #należała pszczoła

    Szymon PietrzykSzymon Pietrzyk12 dni temu
  • 3:52 Kacper: przekracza dozwoloną prędkość Policja: zatrzymuje Kacpra Policja pyta się Kacpra dlaczego jechał tak szybko, a Kacper odpowiada tak Kacper: JADĘ PO GPS KU**A

    Domiś PDomiś P12 dni temu
  • Obejrzyj "PRACOWNIK IT"

    pioooterpioooter12 dni temu
  • kacper reitz od dzisiaj to najebana pszczoła

    John - likes playingJohn - likes playing12 dni temu
  • Ale że ty dalej w moim miescie mieszkasz?

    DamnGoodiesDamnGoodies12 dni temu
  • 0:09 HA! GEEEEEIIIIIIII!!!

    EdekEdek12 dni temu
  • o co chodzi z kacprem i kjebabem? nie lubia sie czy co

    ProxinskiProxinski12 dni temu
  • GBS kod Zebo

    Mateusz KalińskiMateusz Kaliński12 dni temu
  • Zacznij oglądać spinka film studio

    Mateusz ZieleniewskiMateusz Zieleniewski12 dni temu
  • Też jestem ze Śląska

    Mateusz ZieleniewskiMateusz Zieleniewski12 dni temu
  • "Wyglądam jak najeb@na pszczoła"xDD

    Paweł KermelPaweł Kermel12 dni temu
  • Oco chodzi z tym kjebebem

    WeakiWeaki12 dni temu
  • Kto idzie że mną na koło "rower po Śląsku"

    JSPgameJSPgame12 dni temu
PLworld