Jakie są Pana słabe cechy? Czyli zatrudnianie dyrektora.

29 sty 2018
605 944 wyświetleń

"Jakie są Pana słabe cechy?" Każdy boi się tego pytania na rozmowie o pracę. Ale ten gość udzielił całkiem niezłej odpowiedzi...
P.S. To pierdzenie w tle to remont w CodeTwo. Nie dało rady uciszyć budowlańców.
Created by: www.codetwo.com

Komentarze
  • Hahahahahaha Jutro mam rozmowę, zaskoczę ich!

    XLeszek 8GXPTXLeszek 8GXPTMiesiąc temu
  • 100 komentarzy cyk

    InformatykGamerMaxInformatykGamerMaxMiesiąc temu
  • 0:12 i pętla :)

    slighterpiperslighterpiperMiesiąc temu
  • krotkie ale dobre fchuj

    aldepechealdepecheMiesiąc temu
  • Debile

    Sławomir GołębiowskiSławomir GołębiowskiMiesiąc temu
  • hehehehe ;-)

    Konrad Ka KonradKonrad Ka KonradMiesiąc temu
  • Padłem !!!

    Piotr FirlejPiotr Firlej2 miesięcy temu
  • Na monitorze Settlers 2 :-D

    Krycha AlfKrycha Alf2 miesięcy temu
  • Zwalniam cie hehehehe rozwalilo mi glowe hehehe

    Brejdak HS RecordBrejdak HS Record3 miesięcy temu
  • Uuu wrogie przejęcie :J

    Bon BonBon Bon4 miesięcy temu
  • :)

    AdiAdi4 miesięcy temu
  • ha ha

    KRYSTIAN MILERKRYSTIAN MILER4 miesięcy temu
  • Dajcie proszę napisy po angielsku

    Rafał MagdaRafał Magda4 miesięcy temu
  • Settlers II bohaterem drugiego planu!!!! Yeah!!! 🥺

    martinjunior1987martinjunior19874 miesięcy temu
  • asystent menadzera pewnego dzialu i pozniej sam menager zwrocili uwage, ze cos tam jest bardzo drogie i nie nalezy z tym obchodzic sie w ten sposob...jakies tam odpady.Po czasie, sam glowny menager zrobil to samo.Odpowiedzialem: ostatnimi osobami, ktorzy tak powiedzieli byl X i Y i dawno ich juz tu nie ma.Minal czas i ten Pan zlozyl rezygnacje.Nie docenili go.Wstawili konia trojanskiego.Zycie

    L RL R5 miesięcy temu
  • Kandydad:Co to tak wierci Ten po prawej :nie wiem Kandydad: zwalniam cię

    PALECPALEC6 miesięcy temu
  • XD

    ciastek :0 - _-ciastek :0 - _-6 miesięcy temu
  • Dobre :D

    Alfred NobelAlfred Nobel6 miesięcy temu
  • 0:12

    Maro RMaro R6 miesięcy temu
  • ale gówno.. Filmik posklejany z memów, które widziałem z rok temu.

    The dabu2dabuThe dabu2dabu6 miesięcy temu
  • Nie ma to jak zatrudnić kogoś, żeby zostać przez niego zwolnionym XD

    ElectrolitElectrolit7 miesięcy temu
    • Prezydent Olsztyna Czesław Jerzy Małkowski coś wie na ten temat - to on zatrudnił Piotra "Arbuza" Grzymowicza.

      Andrzej BorkowskiAndrzej Borkowski3 miesięcy temu
  • Zamknij ryj kurwa, jeszcze nie skończyłem - powiedział majster kiedy został poproszony o przerwanie prac.

    superofcasuperofca8 miesięcy temu
  • 0:12 xD

    SajksonSajkson8 miesięcy temu
  • Zatrudniłbym typa w roli woźnego w szkole średniej będzie wyzywał za brak obuwa hehe

    BezirekBezirek8 miesięcy temu
  • Kazdy by chcial tak gadac na rozmowie o prace😁😁

    M KuM Ku8 miesięcy temu
  • Szanuję za film z gry Settlers 2 w tle. Ale jesteście dziady! :D

    Tomasz BrzęczyszczykiewiczTomasz Brzęczyszczykiewicz8 miesięcy temu
  • Muzyka z horizon Ero Down

    amator1990amator19908 miesięcy temu
  • O Kurde, na ekranie jest mój filmik :D świat jest mały.

    Jarosław KrupaJarosław Krupa8 miesięcy temu
  • Esencja polskiego rynku ❤️

    Biggest GarrixerBiggest Garrixer8 miesięcy temu
  • Za odpowiedz "nie wiem" też bym powypierdalał niektórych z roboty,ale nie mogę.Nie jestem dyrektorem ;)

    meksykwogniumeksykwogniu8 miesięcy temu
  • Bede musiał sprawdzić ten paten na rozmowach...serio

    S.T.I.E.P.A.NS.T.I.E.P.A.N8 miesięcy temu
  • 0:12 0:26

    Długi1459Długi14599 miesięcy temu
  • Porządny dyrektor, już zoptymalizował koszty osobowe!

    Mercyful FateMercyful Fate9 miesięcy temu
    • XD

      VexarVexar3 miesięcy temu
  • Jak nazywa sie ta kobieta z waszego avatara.

    tomasz tomasztomasz tomasz9 miesięcy temu
    • @KnjazGromowladny Raczej tak, zapytaj jej samej

      Nie spojrzysz na avatarNie spojrzysz na avatar4 miesięcy temu
    • Kolega pytal, czy ona ma fejsa :)

      KnjazGromowladnyKnjazGromowladny4 miesięcy temu
    • Zdjęcie ze stocka, sam też szukam

      Nie spojrzysz na avatarNie spojrzysz na avatar6 miesięcy temu
  • Moją zaletą jest brak wad

    Horhe z SosnowcaHorhe z Sosnowca10 miesięcy temu
  • Nie rozumiem, jak można promować takie prymitywne, wyreżyserowane będziecie, zwłaszcza w tak trudnym czasie.

    Radosław RzeźnikRadosław Rzeźnik10 miesięcy temu
    • XD

      Jezus WojtyłaJezus Wojtyła10 miesięcy temu
  • mysle ze pomysl na filmik byl fajny, ze jest materia do tematu na komiczna sytuacje. ale wydaje mi sie we mozna to bylo zrobic troche bardziej subtelnie. Wydaje mi sie ze kazdy by zrozumial gdyby niebylo tych wszystkich wulgaryzmow i hamstwa. mysle ze to ciagle bylo by smieszne. Kiedy oglada sie to za granica, to jest na prawde przykro patrzec, przykry obraz daje to Polsce. Nie wiem czy zdajecie sobie z tego sprawe, ale odwolujac sie tego typu odbiorcow, dajecie wasze odczucie obrazu wiekszosci polakow. Mam wrazenie ze bylo by wstyd ogladac to waszym rodzicom. W kazdym razie ja najchetniej bym to zbanowal zeby nigdy wiecej nie spotkac sie z niczym co robicie.

    wth mvpwth mvp10 miesięcy temu
    • Tak jest: żadnego hamstwa, tylko kóltóra! „Chamstwu w życiu, należy się przeciwstawiać siłom i godnościom osobistom.”

      Porucznik KazubekPorucznik Kazubek2 miesięcy temu
    • To kurwa zbanuj,zamknij oczy ,nie oglądaj i wyjdź za drzwi

      Migol 1Migol 17 miesięcy temu
  • A co tak wierci? Zwalniam cię. To jest mistrzostwo!!

    PixelPixel10 miesięcy temu
  • Jesli macie serio takie rozmowy w firmach to wspolczuje. Cywilizowany lider/szef nie zachowuje sie w ten sposob.

    schwagierschwagier10 miesięcy temu
  • Przeszedł mnie dreszcz jak bym slyszal Pana Daria ze Slepnac od świateł.

    Rumcajs 9Rumcajs 910 miesięcy temu
  • Settlers II

    Ksiądz ProboszczKsiądz Proboszcz10 miesięcy temu
  • Mistrz Świata !

    Marcin KMarcin K11 miesięcy temu
  • a w o on gra?

    Kacper KępińskiKacper Kępiński11 miesięcy temu
  • Xdddd

    KirianKirian11 miesięcy temu
  • To jest naprawdę prawda. Mamy taką dyrektorkę.

    Emma 6Emma 611 miesięcy temu
  • "Prawidłowo interpretuję semantykę pytań lecz ignoruje ich znaczenie" - może Pan podać jakiś przykład? "Mogę..."

    Amadeusz Białek WHITE NOISEAmadeusz Białek WHITE NOISERok temu
  • Co to tak wierci? Nie wiem, w sumie. Zwalniam Cię... xD Mistrzostwo :D

    Adam PaszyńskiAdam PaszyńskiRok temu
  • Mistrze.

    imachynnimachynnRok temu
  • Czemu macie w miejscach okien wsadzone okucia drzwiowe?

    darek4488darek4488Rok temu
  • Gość po prawej wygląda jak syn Zbigniewa Stonogi

    ffffffRok temu
    • Stonoga ma 47 lat

      brednypacyfikbrednypacyfik7 miesięcy temu
    • Stonoga to reptilianin, to trochę jak z elfami, długowieczne skurwysyny, dla których 50 lat życia to jak dla nas całe i jeszcze pół dodatkowego, więc nie ma sensu spierać się nad jego wiekiem, panowie

      SpythereSpythere8 miesięcy temu
    • @sir trotodyl 50 lat temu

      KatnissKatniss9 miesięcy temu
    • @Rafał Behrendt 40 lat to stonoga miał 15 lat temu

      sir trotodylsir trotodyl9 miesięcy temu
    • @IcelandPro 40 lat to stonoga miał 5 lat temu

      Rafał BehrendtRafał BehrendtRok temu
  • Ha ha 😁

    royealpalleteroyealpalleteRok temu
  • *trigeruje mnie ta baba na końcu*

    anka jest opanka jest opRok temu
    • a mnie nie ! - jest równie odrażająca co niepotrzebna !

      Pawel RozwadowskiPawel Rozwadowski11 miesięcy temu
  • 00:13😂😂😂

    Pan NiktPan Nikt2 lat temu
  • "Zamknij ryj kurwa jeszcze nie skończyłem" to zostalo powiedziane najlepej jak moglo byc powiedziane przez jakiegokolwiek czlowieka na ziemi. Gratuluje talentu aktorskiego, ogladalem z 60 razy zeby to uslyszec jeszcze raz,

    Marcin LisowskiMarcin Lisowski2 lat temu
    • To masz coś nie teges z głową, widać że siedzisz na kwarantanie, bo nie masz kontaktu z ulica-tam takie hasło leci co 5min.. Za darmo Nie widzę tu nic do podniety🥴🥴🥴

      B P-B P-5 dni temu
    • No widzisz jak się gość marnuje... Zamiast siedzieć w Hollywood i brać grube miliony za każdy film w którym by zagrał to pracuje jako programista w Polsce i zarabia te 20-30 tysięcy miesięcznie. Szkoda chłopa.

      TALGYTALGY2 miesięcy temu
    • @Paul Monde Niby taki człowiek z miasta, a dał się sprać jakimś frajerom

      SpythereSpythere8 miesięcy temu
    • @Paul Monde Panie, widzi tam pan "s" na końcu?

      SpythereSpythere8 miesięcy temu
    • Też mi się to spodobało. Trochę jak Pazura w Chłopakach.

      Maciek ZielińskiMaciek ZielińskiRok temu
  • Ale kanał ! Genialne ! Znalazłem Was 20 minut temu i śmieje się cały czas!

    Mike RMike R2 lat temu
    • Val kiR dalej się śmieje 😂

      Mike RMike R3 miesięcy temu
    • Dalej sie śmiejesz?

      Val KiRVal KiR3 miesięcy temu
  • Koniec wygrał

    Wojtek ProgramistaWojtek Programista2 lat temu
  • Settlers 2 !

    KingehKingeh2 lat temu
  • czytałem o zajebistym programiściee, ktory pisał w embeddec c firmware do torped, ale go nei zatrudniliście bo nie znał KISS

    Martyna ŁukasiakMartyna Łukasiak2 lat temu
  • Caly filmik zerżnięty 1:1 od Ponków ;d Identyczna scena była z takimi samymi dialogami

    Veni Vidi ViciVeni Vidi Vici2 lat temu
    • Jeżeli już walisz takim oskarżeniem o plagiat to wypadało by tu umieścić linka do tych jakiś tam 'Ponków'. Ja też wiem że "Smoke on the Water" to plagiat.... i cała reszta inszych klasyków.

      Pawel RozwadowskiPawel Rozwadowski11 miesięcy temu
  • settlers 2 :)

    Mateusz BanaśMateusz Banaś2 lat temu
  • Udane, wiertaja nad nimi a ten po prawej stronie niewiem nic, to nowy dyrektor zwalnia go.

    Jakub SojkaJakub Sojka2 lat temu
    • HAHA, dzięki za streszczenie bo mi Internet nie działa i nie mogę oglądnąć.

      Szymon LipaSzymon Lipa2 lat temu
    • dziekuje za opisanie odcinka bo nikt by sie nie domyslil

      Konrad GaikKonrad Gaik2 lat temu
  • Najlepsi

    ZwykloZwyklo2 lat temu
  • Xddddddddddddddddd

    Patryk Waterfall XIIIPatryk Waterfall XIII2 lat temu
  • Dobre.

    FMGM1PCE7LFMGM1PCE7L2 lat temu
  • A potem będzie: _mój mąż jest DYREKTOREM_ #F7LWrEM

    QrytykQrytyk2 lat temu
    • Dyktatorem* ;p

      KatnissKatniss9 miesięcy temu
    • Dokładnie to: "Mój mąż jest z zawodu dyrektorem"

      5l4vv3k5l4vv3k2 lat temu
  • Kiedyś w robocie kolega mi powiedział, że byłbym dobrym dyrektorem tylko mam trochę za mało skurwysyństwa w sobie :D

    emikolajemikolaj3 lat temu
    • *emikolaj* • Genialny pomysł z tym megafonem na biurku. Każdy dyrektor powinien mieć taki megafon, który będzie podkreślał i eksponował jego $kurwisyń$two ;))

      QrytykQrytyk2 lat temu
  • Buahhhh

    Za kółkiemZa kółkiem3 lat temu
  • "... mnie to obchodzi ..." :D

    tetliktetlik3 lat temu
  • Genialna puenta!

    lodzianin1973lodzianin19733 lat temu
  • Tam na monitorze powinien ogladac samego siebie lub inny oddcinek HRejterów

    Sławomir CiupińskiSławomir Ciupiński3 lat temu
    • Nie ma jak settlers 2 :P

      Matsu HorigomeMatsu Horigome2 lat temu
  • Dobre ;) Zabawne

    rozbujnik47rozbujnik473 lat temu
PLworld