BANDURA, ADRIAN POLAK, BUDDA, SKOON - BlaBla (Official Music Video)

18 lis 2020
172 164 wyświetleń

Spontanicznie nagrany numer i klip na grubej zajawie. Do naszego studia wbił Adrian Polak, zrobiliśmy bit i razem z Bandurą oraz Skoonem zaczęli nagrywać kawałek. Hellfield wrzucił fragment tych wydarzeń na Insta Stories, co szybko wyłapał Budda i stwierdził, że za 30 minut dojeżdża do nas swoim Audi RS6 z Krakowa i dogrywa się do kawałka. Jak powiedział, tak zrobił.
Vlogi z powstawania tego numeru znajdziecie tutaj:
✅ CZĘŚĆ 1 - plworld.info/show/dpWmZ5fWb57KlMo/wideo.html
✅ CZĘŚĆ 2 - plworld.info/show/Zqeafsu9qXmceps/wideo.html
#Budda #AdrianPolak #CrackHouse

Komentarze
  • Sprawdzajcie vloga z powstawania tej nuty 🔥 plworld.info/show/dpWmZ5fWb57KlMo/wideo.html

    CrackHouse CartelCrackHouse Cartel10 dni temu
    • Dobra nuta

      KUBA TVKUBA TV3 dni temu
  • 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    Wiktor KWiktor KDzień temu
  • Koks nuta kiedy następna

    Wiktor KWiktor KDzień temu
  • Sztos nuta

    TOP STEELTOP STEELDzień temu
  • Pooooooooooooolak!!!!!!

    mm mmmm mmDzień temu
  • będzie płyta z tego?

    Kacper BartoszekKacper Bartoszek2 dni temu
  • Tylko team crack house cartel

    MACIEKJANKO12 GamingMACIEKJANKO12 Gaming2 dni temu
  • Mega kocur

    Trap MajsterTrap Majster2 dni temu
  • Polak wygrał

    Arras EjkeejArras Ejkeej2 dni temu
  • Totalny rozpierdollll mega nuta pozdro

    kotelel patrekkotelel patrek3 dni temu
  • BlaBla 💪

    baraka24kamilbaraka24kamil3 dni temu
  • Da ktoś tekst do tego?

    Sebastian KoniarzSebastian Koniarz3 dni temu
  • Budda i Polak najlepiej❤️

    Mazurrr MazurrrMazurrr Mazurrr3 dni temu
  • Niesamowite wykonanie 😎 no po prostu sztos 🔥 Adrian Polak dobrze pojechał z tekstem

    NiX0nNiX0n3 dni temu
  • Budda ty to lepiej nie nagrywaj nic

    Git MalinaGit Malina3 dni temu
  • ...

    HardSkullPLHardSkullPL4 dni temu
  • Jprdl tekst czytany tel

    Mariusz MariuszMariusz Mariusz4 dni temu
  • Budda najlepiej poleciał 👋

    DamianDamian4 dni temu
  • Ale zajebisty numer, pozdrawiam

    Christoph MajcherekChristoph Majcherek5 dni temu
  • Łapcie nutkę na Spotify ✅ open.spotify.com/album/7lOuVMf6F66XJ0g94SLoBM

    CrackHouse CartelCrackHouse Cartel5 dni temu
  • Kozak nuta

    Sebastian WojarskiSebastian Wojarski6 dni temu
  • ADRIANN🔥🔥🔥

    OliwiaOliwia6 dni temu
  • nie no Hellfield tutaj najlepiej poleciał 😂😂 pozdro

    XGRZYBOWSKI4XGRZYBOWSKI46 dni temu
    • Bez kitu mordo🤣🤣🤣🤣

      Bartox xBartox xDzień temu
  • dobra, gówno jakieś, go next. xd

    Dawid WalewskiDawid Walewski6 dni temu
  • Budda najlepiej jak dla mnie

    PUCHALSONPUCHALSON6 dni temu
  • ejjjj mocne !!

    Janusz KelerJanusz Keler6 dni temu
  • Budda Kozak

    Wkz MordoWkz Mordo6 dni temu
  • Jesli by ktos chcial Mnie wspomoc to Zapraszam - Wiecej w linku! Z Gory Bardzo Wielkie Dziekssssyyyyyy / PZDR ! :) PJONAA! pomagam.pl/fan4t1ck

    Wojciech TWojciech T7 dni temu
  • Lapka w dół bo jest tam Polak

    Anna PątekAnna Pątek7 dni temu
  • Nie potrafili zapamiętać swoich tekstów ze czytają z telefonów?

    Tomek ZielinskiTomek Zielinski7 dni temu
  • Widać że się starali

    HUBIX VLOGHUBIX VLOG7 dni temu
  • Syf strasznt i ze oni to wrzucili do neta tylko budda jakos wyszedl a reszta to siusku

    Don TadeoDon Tadeo7 dni temu
  • Koooozak❤️❤️❤️💪

    eMAGieIKaeMAGieIKa7 dni temu
  • Tak dobra nuta że non stop katuje tą piosenkę

    Michał KozłowskiMichał Kozłowski7 dni temu
  • Łogień⚡🔥⚡

    WekuWeku7 dni temu
  • Ta nuta tak buja jak buggy buddy

    Patryk PirchałaPatryk Pirchała7 dni temu
  • Ale debile xd na c** im kaptur i czapka w pomieszczeńu Xd rzart jagby ktoś nie wiedzał

    Kartofel Od zebaKartofel Od zeba7 dni temu
  • Kto się tego spodziewał że Polak tak genialnie poleci

    lol niebieskilol niebieski7 dni temu
  • Ale gówno

    Tomasz M.Tomasz M.8 dni temu
  • Bandura rozjebałeś system łutu łutu 🤙🤙🤙🤙

    nacia Duminnacia Dumin8 dni temu
  • Fajna nuta zwłaszcza że występuje Adrian Polak 🙂👍

    Michał RychłowskiMichał Rychłowski8 dni temu
  • Xdddd

    EggyEggy8 dni temu
  • Tymczasem ja pewnie kolejne gówno też ja po 3 minutach żyjemy sobie na własnych zasadach

    Wiktor GomulecWiktor Gomulec8 dni temu
  • Chujowe

    S8gma 1337S8gma 13378 dni temu
  • Robimy wszystko zeby było za darmo i wszyscy zeby nie pracowali i było za darmo

    Pawel woznyPawel wozny8 dni temu
  • Będziemy cale życie mordy robić muzykę bo ja mam juz 8 planet

    Pawel woznyPawel wozny8 dni temu
  • Mam chlopaki nadzieje ze pokażecie boga dla ludzi bede przy was stal i nagramy Dobra nutke

    Pawel woznyPawel wozny8 dni temu
  • na żywo lepsze jakieś zgaszony ten refren

    Janusz na działceJanusz na działce8 dni temu
  • Rozwalili 🌶🔥

    jwyrwajwyrwa8 dni temu
  • Kozak Panowie

    Maxiuk xpompaMaxiuk xpompa8 dni temu
  • Jakie zasady Przecież to zwykłe tałatajstwo kurwa w pizdu tfu wam na pysk

    Tomek NowakkTomek Nowakk8 dni temu
  • Ogień!!!!!

    igipo 1316igipo 13168 dni temu
  • CARTEL zaśpiewałeś najlepiej Pozdro

    Szef 69Szef 698 dni temu
  • Słabe to... bez hejtu. Po prostu slabe

    KoloFromPoloniaKoloFromPolonia8 dni temu
  • Maszynka = 102 Boyz

    Paulina WachPaulina Wach8 dni temu
  • Zajebiscie chłopaki 💪🎶

    Zwyczajna OnaZwyczajna Ona8 dni temu
  • ale to siada

    Mateusz 12Mateusz 128 dni temu
  • Budda rozjebał system 😉

    Michal OwczarekMichal Owczarek8 dni temu
  • Polak jak zwykle chuj wie po co tam jest XD

    BoteczQ QBoteczQ Q8 dni temu
  • Kiedy sobie wchodzę pali się tu cała sala nie jest mi po drodze z tymi co mi mówią banan koxxxxx

    xkolyxx 16xkolyxx 168 dni temu
  • Budda kocur

    Jakub JakubJakub Jakub8 dni temu
  • ogien!!!!!!

    TomekTomek8 dni temu
  • Sztosiwo

    apollo proapollo pro8 dni temu
  • Zwrota polaka w tym utworze wyszła naprawdę nieźle :#

    Domat!Domat!8 dni temu
  • ten 1 jak polecial wow

    Kacper MarchilewiczKacper Marchilewicz8 dni temu
  • CARTEL chcesz być Ft??

    Szef 69Szef 698 dni temu
  • Polak nie bujaj sie tak pecie bo cie rozjebie na fame 9

    MrBula9MrBula99 dni temu
  • CARTEL zajebiste mikro

    Szef 69Szef 699 dni temu
  • Polak jaki autotune

    RainRain9 dni temu
  • Polak to poleciał. Gdybym go nie znał pomyślałbym, ze ma z rapowaniem coś wspólnego.

    Piti YoPiti Yo9 dni temu
  • Ja pierdole co to za gówno

    TymiTymi9 dni temu
  • Polak nawet dobrze nawinal zajebiste 🔥🤙❤

    Norbert KleinaNorbert Kleina9 dni temu
  • Ale kozacko wam to wyszło więcej piosenek takich i pochwałę bo budda się wbił w chuj powodzenia mordy w dalszym rozwijaniu się chociaż już się rozwineliscie

    DTSASTS MatiX PLDTSASTS MatiX PL9 dni temu
  • 🔥

    xMksxMks9 dni temu
  • Budda jak zawsze kozak

    Ted 07Ted 079 dni temu
  • nie potraficie nauczyc sie swoich zwrotek, musicie czytac?? a moze ktos wam pisal tekst? haha

    prosto89 ZWCprosto89 ZWC9 dni temu
  • spoko

    RyszarDZIKRyszarDZIK9 dni temu
  • można się umówić na jakieś strzyżenie do Hellfielda ?

    Jakub LoffJakub Loff9 dni temu
  • Chujowszego bitu nie słyszałem 😆

    Sebastian MidorSebastian Midor9 dni temu
  • CARTEL będziesz robił koncert w L U B I N ??

    Szef 69Szef 699 dni temu
  • no sztosik uwielbiam was cartel

    itz. mieloneitz. mielone9 dni temu
  • BANDURA kiedys nie mial teraz ma POZDRO CARTEL!!!

    JokerkowyyJokerkowyy9 dni temu
  • Będzie to na spotify? Bo jest sztosem

    JasiekJasiek9 dni temu
  • Helfid można u was nagrać nutę

    chochlikchochlik9 dni temu
  • Cartel chyba kurwa domek na drzewie, hatfu

    Waldemar PawlakWaldemar Pawlak9 dni temu
  • Serio zaprosiliście tego debila? Jesteście skończeni

    Waldemar PawlakWaldemar Pawlak9 dni temu
  • Budda niszczy

    Marek OpczyńskiMarek Opczyński9 dni temu
  • Polak nawinął i tak najlepiej ocenili to sędziowie, jednogłośnie

    Deutcher WolfDeutcher Wolf9 dni temu
  • Nie wyszło się wybić na klipach za hajs starych to teraz chwytacie się youtuberów 🤡 🤡 🤡

    Bon GiornoBon Giorno9 dni temu
  • Ty no zajebiste mordeczki sam bym coś nawinął u was hahaha piona

    Young ZomenYoung Zomen9 dni temu
  • Nothing special

    tomekKA102tomekKA1029 dni temu
  • 💯🤩👏

    QBiXQBiX9 dni temu
  • Co to jest . Ekipa Friz 2 ?

    Matheuszcmaz 137Matheuszcmaz 1379 dni temu
  • POLAKOWI SIE WYDAJE ZE JEST FAJTEREM RAPEREM ZE GO LUDZIE KOCHAJA A TAK NAPRAWDĘ TO MALPA LALECZKA NA SZNURKACH LUDZI

    KasperKasper9 dni temu
    • TE CALE GRONO TO JEDEN WIELKI POMYLKA CO TO KURWA JEST

      KasperKasper9 dni temu
  • Ale dramat track o niczym.

    Starczy StańczykStarczy Stańczyk9 dni temu
  • 🔥👊

    AJAJ9 dni temu
  • 👌👌👌🤑🤑🤑

    Karla NKarla N9 dni temu
  • Pięknie poleciał Cartel

    Gabriel PawelecGabriel Pawelec10 dni temu
  • Helfild najlepsz i dobrze poleciał

    Mateusz MucMateusz Muc10 dni temu
  • Refren SKOONA mógłbym słuchać cały czas. Po prostu cudo ten refren

    Dominik Lejkowski 2LO4Dominik Lejkowski 2LO410 dni temu
    • Wielkie pozdro👊👊👊

      SKOON CRHSSKOON CRHS10 dni temu
PLworld