WYZWANIE: 100 WARSTW JEDZENIA! || Gigantyczne jedzenie i ekstremalny test od 123 GO! GOLD

20 kwi 2021
627 346 wyświetleń

Co sądzicie o ciasteczkach Oreo? I co byście powiedzieli na sto takich pyszności? Założymy się, że wasza odpowiedź brzmiałaby: LUBIMY I CHCEMY!

Sprawdźcie, jak można świetnie się bawić, jedząc 100 warstw słodyczy i jak przetrwać ze 100 warstwami makijażu!
Do zobaczenia wkrótce!
#123GO #GOLD #śmieszne #wyzwanie
Czas:
00:00 100 warstw ciasteczek oreo - kulinarne wyzwanie
01:53 Ekstremalne wyzwanie - 100 warstw makijażu
03:43 100 warstw taśmy klejącej - szalone wyzwanie
05:47 Ponad 100 warstw lakieru do włosów - wyzwanie dla przyjaciół
07:35 100 gumisiów i śmieszna kulinarna sztuczka
09:48 Zabawne wpadki

SUBSKRYBUJ: bit.ly/3aeICAx
----------------------------------------------------------
Muzyka od Epidemic Sound: www.epidemicsound.com/
Materiały stockowe: www.depositphotos.com www.shutterstock.com
Ten filmik powstał w celach rozrywkowych. Nie udzielamy żadnych gwarancji odnośnie dokładności, bezpieczeństwa i rzetelności. Wszelkie działania inspirowane zawartymi tu informacjami są podejmowane na własne ryzyko. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub straty. W razie próby odtworzenia przedstawionych czynności widz powinien właściwie ocenić sytuację i zachować środki ostrożności.
Niniejszy filmik może prezentować czynności wykonywane przez naszych aktorów w środowisku kontrolowanym - jeśli planujesz je powtórzyć, zachowaj ostrożność i kieruj się zdrowym rozsądkiem.

Komentarze
  • Wow daliscie krem na twarz puzniej zatrzymaliscie nagrywanie i pomalowaliscie twarz na brązowo xD

    hen kohen koDzień temu
  • boże co za gówno

    seba śliwaseba śliwa2 dni temu
  • Znak zapytania o której godzinie będziesz w piecu i się dowiedział się

    Jan SpoczyńskiJan Spoczyński2 dni temu
  • No Ok

    Jan SpoczyńskiJan Spoczyński2 dni temu
  • Ok

    Jan SpoczyńskiJan Spoczyński2 dni temu
    • 6:2 ma dziwne oczy w żołtej koszulce

      hen kohen koDzień temu
  • Ok no

    Jan SpoczyńskiJan Spoczyński2 dni temu
    • cześćtefxwswqziķķkkkķkkkkķķkkhgdeessszvmkjńkķ

      bofooit gojobofooit gojo21 godzinę temu
  • Pp

    Mikołaj MalińskiMikołaj Maliński3 dni temu
    • 6:2 ma dziwne oczy w żołtej koszulce

      bofooit gojobofooit gojo21 godzinę temu
  • A inni nie mają co jeść

    Bronisław MapperBronisław Mapper3 dni temu
  • Cytując klasyka "co to kurwa jest?"

    soinhu foitusoinhu foitu3 dni temu
  • 😄😭😭😭😭

    Oliwia SawośkoOliwia Sawośko4 dni temu
  • 100

    Pawel GóreckiPawel Górecki4 dni temu
    • EBAĆ WAS!!! PROSZĘ NIE USUWAĆ TEGO KOMENTARZA, INACZEJ ODBIORĘ TO JAKO OGRANICZANIE WOLNOŚCI SŁOWA. TAK, DOBRZE WIEM ŻE TO HEJT.

      bofooit gojobofooit gojo2 dni temu
  • Idę zrobić OCZU KĄPIEL :(

    bofooit gojobofooit gojo4 dni temu
    • Łoł orero

      bofooit gojobofooit gojo2 dni temu
  • Xd

    Żaneta GraszkŻaneta Graszk5 dni temu
    • Boże co za cring xd

      soinhu foitusoinhu foitu3 dni temu
  • G8gfjdeie8iwufjeiufohjrioodvwove8fhiq8uwiuw8jfogow88egu766yetgeogq66655hodjouehyeiey~ueuee

    LolaLola5 dni temu
  • *Zajumałes* *ciastków*

    DominikaDominika5 dni temu
  • 😂😂😂😂😁😁😁😁😉😁😘😘😍😍😄😅😅😅😅

    JuliaJulia5 dni temu
    • Inglish plise

      bofooit gojobofooit gojo4 dni temu
  • Jola

    Zuzanna DerlatkaZuzanna Derlatka5 dni temu
  • zuzlA

    Zuzanna DerlatkaZuzanna Derlatka5 dni temu
  • 6:2 ma dziwne oczy w żołtej koszulce

    adam zalewskiadam zalewski5 dni temu
  • cześćtefxwswqziķķkkkķkkkkķķkkhgdeessszvmkjńkķ

    Ewa HirszEwa Hirsz5 dni temu
  • ... I tyle kto to oglada?

    B. K.B. K.5 dni temu
  • Dgeywudhdu

    Kacper KowalczylKacper Kowalczyl6 dni temu
  • kto pytał?

    wiktor witkowskiwiktor witkowski6 dni temu
    • oj +1 byczq

      wiktor witkowskiwiktor witkowski6 dni temu
  • gdzie ja jestem?

    mikin liroumikin lirou7 dni temu
  • Łoł orero

    Emily AnEmily An7 dni temu
  • EBAĆ WAS!!! PROSZĘ NIE USUWAĆ TEGO KOMENTARZA, INACZEJ ODBIORĘ TO JAKO OGRANICZANIE WOLNOŚCI SŁOWA. TAK, DOBRZE WIEM ŻE TO HEJT.

    Tomasz kwiatkowskiTomasz kwiatkowski7 dni temu
  • Boże co za cring xd

    Lysy !Lysy !8 dni temu
    • Niżej się spaść nie da

      mikin liroumikin lirou7 dni temu
  • 👍

    opzz xsinopzz xsin8 dni temu
    • Niżej się spaść nie da

      Emily AnEmily An7 dni temu
  • unsub

    wgwSwgwS8 dni temu
  • Inglish plise

    Alik RogalikAlik Rogalik8 dni temu
  • Fbcjdkrjtjr

    Szu SzuSzu Szu9 dni temu
  • Czemu oni nie lubią zdrowego jedzenia a niezdrowe kochają

    widz tobiaszagamingawidz tobiaszagaminga9 dni temu
  • Zapisywanie całych wyrazów wielkimi literami wydłuża niepotrzebnie czas potrzebny na przeczytanie tych wyrazów, bo wielkie litery są zwykle szersze. Innym argumentem dla niestosowania wielkich liter jest to, że składający się z nich tekst potrzebuje większej ilości stron, żeby się pomieścić. Również dane wyrazy o identycznym zapisie, jeżeli, np. Holenderka- obywatelka holandii, holenderka- rodzaj domku; zapisane zostaną całe wielkimi literami, nie będą różnić się od siebie, pokładając wymóg odpowiedniej interpretacji i domyśleń czytelnikowi.

    Jakub SiedleckiJakub Siedlecki9 dni temu
  • Idę zrobić OCZU KĄPIEL :(

    bodoti qwiubodoti qwiu9 dni temu
    • ja też XD

      AslanMinecraftAslanMinecraft9 dni temu
  • Nie wyzywajcie dzieci od Kidów i bachorów, jak rodzice im puszczają takie rzeczy to nie dziwie się że mają opóźniony mózg.

    Dawid AjzakDawid Ajzak9 dni temu
  • Boże co za gówno

    klocko manklocko man9 dni temu
  • Kto to kurwa ogląda

    Agent SanchezAgent Sanchez9 dni temu
    • Umarłem

      bodoti qwiubodoti qwiu9 dni temu
  • Nie ciastkuw tylko ciastek

    Anna BukowskaAnna Bukowska10 dni temu
  • Algorithm now tu doprowadził. Większego gówna dawno nie widziałem. Kiepskie pomysły, jeszcze gorsze aktorstwo, jak z chińskiej telenoweli. Dla kogo to jest?

    wacens1wacens110 dni temu
  • Nieeeeeeeeeeeee!!!! Czemu?!!!!

    Miłosz 2009Miłosz 200910 dni temu
  • ja już nie chcę......POMOCY GDZIE JA TRAFIŁEM....

    HelloGuysXdHelloGuysXd10 dni temu
  • o kurwa

    Hubert SzmaniaHubert Szmania10 dni temu
  • Niżej się spaść nie da

    Soinas DoyiSoinas Doyi10 dni temu
    • +2

      Polski_rajderPolski_rajder10 dni temu
  • xD

    MiniNinjaMiniNinja10 dni temu
  • ale wiecie że to kupa gówna

    Szymon.DSzymon.D10 dni temu
  • Cała Polska krzyczy z nami kamerzysta za kratami DZIECI JUŻ NA PŁACZĄ ŻE KAMUSIA NIE ZOBACZĄ ROK SIĘ ŚWIETNIE ZAPOWIADA BEZ KAMUSIA BO TO SZ**TA

    sannio komisannio komi10 dni temu
    • Czemu wszedłem w to gówno jak już od samej miniaturki i tytułu zrobiło mi się niedobrze? I kto kurwa mówi "zajumałeś"?

      Soinas DoyiSoinas Doyi10 dni temu
  • Ok No

    Jan SpoczyńskiJan Spoczyński10 dni temu
    • 234636ry

      Jan SpoczyńskiJan Spoczyński10 dni temu
    • Łukasz Piszczek i Robert opowiedzą Markowi na to nie poradzę sobie wykrywacz metali szlachetnych działań w domu to otwórz

      Jan SpoczyńskiJan Spoczyński10 dni temu
  • Łoł orero

    KORNAKORNA10 dni temu
  • ja lubię orero😘🌈🦄🤩🥰😍💜💋🌹💕💓♥️❤️💯😻🎉🤯😡🏔️🥳☃️🐇🌌🌁🏞️🌲🌡️🌪️😂🤣👅💞✨🌟⭐

    Nikola SasNikola Sas10 dni temu
    • To Ameryka, tam wszystko wolno, 95% ludzi to ciemna masa, dodatkowo nikt ich nie ogląda to biorą lepszą ivone i po krajach różnych wysyłają zjebane daleh

      sannio komisannio komi10 dni temu
  • Kto by zamuwił 100 nagecy zamiast 20

    Leo OnopowiczLeo Onopowicz10 dni temu
  • Umarłem

    Tomasz HajtoTomasz Hajto10 dni temu
  • Co się odwala z tym yt z dupy. Żeby takie gówna były na głównej. Cały świat tylko na kasę leci. Szkoda strzępić ryja😔

    Michał KowalMichał Kowal11 dni temu
  • Cała Polska krzyczy z nami kamerzysta za kratami DZIECI JUŻ NA PŁACZĄ ŻE KAMUSIA NIE ZOBACZĄ ROK SIĘ ŚWIETNIE ZAPOWIADA BEZ KAMUSIA BO TO SZ**TA

    Oliwka ŚliwkaOliwka Śliwka11 dni temu
    • +1 święta prawda

      alex wotsokalex wotsok10 dni temu
  • I’ve been waiting for this video

    mijuo rouimijuo roui11 dni temu
  • gods of youtube ...why??

    DominikDominik11 dni temu
  • Gunwo dla gunwiaków

    Nati SówkaNati Sówka11 dni temu
  • Kamerzysta zniknął a to gówno jeszcze istnieje

    Szelestnik BagietnySzelestnik Bagietny11 dni temu
  • Sak maj bols polecam od don kasjo

    MERIDA VLOGMERIDA VLOG11 dni temu
  • poradnik na próchnicę:

    Radeq QQQRadeq QQQ11 dni temu
  • Czemu wszedłem w to gówno jak już od samej miniaturki i tytułu zrobiło mi się niedobrze? I kto kurwa mówi "zajumałeś"?

    GungaBoi3000GungaBoi300011 dni temu
  • gdzie ja jestem?

    drrtyi jioggdrrtyi jiogg11 dni temu
    • na yt . . . . . . . . . . . . . a nie przepraszam... w czrnej dupie polskiego youtuba

      10ftlongshlong10ftlongshlong10 dni temu
  • Zawekozcnwio??mae

    Angelika SzymenderskaAngelika Szymenderska11 dni temu
  • gdzie ja jestem?

    Zmieniona nazwa Aka Truskaweczka UwUZmieniona nazwa Aka Truskaweczka UwU11 dni temu
  • To Ameryka, tam wszystko wolno, 95% ludzi to ciemna masa, dodatkowo nikt ich nie ogląda to biorą lepszą ivone i po krajach różnych wysyłają zjebane daleh

    KawiKawi11 dni temu
    • @drrtyi jiogg z amelyki i nw jakim cudem jest na karcie na czasie, ale w sumie tam jest gówno to nawet pasuje

      KawiKawi11 dni temu
    • o co kurwa chodzi z tym kanałem i kto to subskrybuje w ogóle?

      drrtyi jioggdrrtyi jiogg11 dni temu
  • Nie ciastków tylko ciastek

    Alusia ZarodAlusia Zarod12 dni temu
  • 👍

    bilij pdanbilij pdan12 dni temu
  • Ja pierdole co to jest...

    Jakub KubickiJakub Kubicki12 dni temu
  • Hyba 22 godziny temu

    bilisha colibilisha coli12 dni temu
  • 🤯

    Dawid PtaszyńskiDawid Ptaszyński12 dni temu
    • @bilij pdan yg

      joannaborowskajoannaborowska9 dni temu
    • Jakie to jest kurwa debilne 👎👎👎

      bilij pdanbilij pdan12 dni temu
  • Niżej się spaść nie da

    WyAlien0wany Alien0wiecWyAlien0wany Alien0wiec12 dni temu
  • Jak wy nagrywacie te filmy, wogule dzieci oglądające to coś mają fazę muzgu, bo 24 latkowie czy tam młodsi starsi, postanowili takir coś, boże obudźcie się bo to co wy robicie jest po prostu głupie. Oczywiście nagrywajcie co chceta ale boże żeby to miało sęs a nie na przykład kurde marnowanie jedzenia, kurde rzeczy przez które dzieci się zabiją, nie rozumiem XD. Miłego dnia /wieczoru

    wera serawera sera12 dni temu
    • W ogóle* mózgu* sens*

      Polska DvaogaPolska Dvaoga11 dni temu
    • każdy *

      wera serawera sera12 dni temu
    • każdy f

      wera serawera sera12 dni temu
    • to moja opinia, kardy ma swoją

      wera serawera sera12 dni temu
  • Wow daliscie krem na twarz puzniej zatrzymaliscie nagrywanie i pomalowaliscie twarz na brązowo xD

    rodzina w roblox miszkarodzina w roblox miszka12 dni temu
    • później*

      Karolina WierzbickaKarolina Wierzbicka9 dni temu
  • fajny filmik ogladam z tata pozdroweienia do wiezienia swiat zza rkat nie jest taki kolrowy

    RobercikRobercik12 dni temu
  • Ale to są powtarzane

    KarzełeśYTKarzełeśYT12 dni temu
  • To powinno zostać zdelegalizowane

    Tringa OchropusTringa Ochropus12 dni temu
  • P

    Mateusz MeusMateusz Meus12 dni temu
  • hahahah, ale się uśmiałem, takie to szmieszne. BECZ000NIA

    piotr Jędrusikpiotr Jędrusik12 dni temu
  • o co kurwa chodzi z tym kanałem i kto to subskrybuje w ogóle?

    Stay coldStay cold12 dni temu
  • Czemu youtube tego nie banuje z marszu oraz kto daje te likeyeyeyeyeyey.

    Nie WiemNie Wiem12 dni temu
    • Pewnie część z nich jest od botów.

      GungaBoi3000GungaBoi300011 dni temu
  • Ciastek a nie ciastków

    soniyu ziuysoniyu ziuy13 dni temu
  • o boze

    MesashiMesashi13 dni temu
  • Boże wybacz mi, bo zbłądziłam i trafiłam tutaj 😭

    jabłecznik officialjabłecznik official13 dni temu
    • Q1

      Kamila TańskaKamila Tańska4 dni temu
    • U

      XayahXayah9 dni temu
    • No

      Ilona JeskeIlona Jeske11 dni temu
    • coś dla Prostracji

      bilisha colibilisha coli12 dni temu
  • Jakie to jest kurwa debilne 👎👎👎

    Ali GAli G13 dni temu
  • Ale ten kanał jest zajebany

    Ryba231Ryba23113 dni temu
  • Beka z was The Soul Publishing

    NerviNervi13 dni temu
  • *CAŁA POLSKA KRZYCZY Z NAMI, KAMERZYSTA ZA KRATAMI*

    ShoterShoter13 dni temu
    • Zgłoszono cię za podszywanie

      NerviNervi13 dni temu
  • *CAŁA POLSKA KRZYCZY Z NAMI, KAMERZYSTA ZA KRATAMI*

    ShoterShoter13 dni temu
    • Ludzie to jest fejk

      Zmieniona nazwa Aka Truskaweczka UwUZmieniona nazwa Aka Truskaweczka UwU11 dni temu
    • @Tymoteusz Gacioch widzę że nie zrozumiałeś iromi, a nie sory, ja też mam 8 lat friz podpiszesz bo bronię innych fanów, mój idolu

      KawiKawi11 dni temu
    • @Patryk Skrzypczak jak masz 8 lat to wywalaj na PLworld kids

      Tymoteusz GaciochTymoteusz Gacioch12 dni temu
    • Serio jesteś frizem jak tak to prosze o autograf bo mam dopiero 8 lat prosze

      Patryk SkrzypczakPatryk Skrzypczak12 dni temu
  • coś dla Prostracji

    HildaHilda13 dni temu
  • coooo to qurwa jest

    Zmasowany dzik W formieZmasowany dzik W formie13 dni temu
  • Głupi kanał

    Urszula SzymczykUrszula Szymczyk13 dni temu
  • czemu?

    BochenBochen13 dni temu
  • W imieniu obywateli apeluje o usunięcie tego zyebanego kanału

    Pasi [JTCNW]Pasi [JTCNW]13 dni temu
  • Nieźle

    CresusCresus13 dni temu
  • kto to ogląda, czemu to jest 5 na karcie na czasie xD

    NukomarcelNukomarcel13 dni temu
  • Jprdle ale z tego yt się syf zrobil

    Kalyma IsilduraKalyma Isildura13 dni temu
  • kcfg☣↩⬅⬅⬅⬅⬅↪☣➡➡➡➡➡😔😔😔😔😖😖😖😕🙃😷🙃😷😷😷😷😷😷😷🤒🤒😷😷😷😷😷😷😽🤖💩👹👹👿😈😈😈😈

    Hubert BartosiakHubert Bartosiak13 dni temu
  • Dziki gurom

    Jakub AdamczykJakub Adamczyk13 dni temu
  • Biedne dzieci. Za to powinien byc paragraf.

    Patryk J SPatryk J S13 dni temu
    • @Katarzyna Jaros h

      Brygida SobottaBrygida Sobotta9 dni temu
    • Niee

      Dorota SirockaDorota Sirocka11 dni temu
    • Biedne dzieci pragraf

      Katarzyna JarosKatarzyna Jaros11 dni temu
  • Czemu takie gówniane filmiki lądują na czasie ?

    zajecbezjajeczajecbezjajec13 dni temu
  • Ja pierdole ale cringe

    Jan ZatykaJan Zatyka13 dni temu
PLworld