Moje Dziwne Przygody Na Discordzie

17 paź 2020
91 506 wyświetleń

merch: roszymek.teetres.com/wszystkie
szczur błotny: instagram.com/szczur_blotny/?fbclid=IwAR1c1jovD-L69EICuNELIXaIacfX58F90_tba_HzfeV_2zrVNm6hoMQslSw
roszymkowo (wchodzisz na własne ryzyko): discord.gg/FFe9nZC
roszymkowo 2 discord.gg/aKrtt67
fb: facebook.com/roszymek
insta: instagram.com/roszymek/

Komentarze
  • 6:50 About Kasia

    Maksymilian Michalak DPMaksymilian Michalak DP6 godzin temu
  • To zielone to zielona latarnia

    Unrequited_Feelings !Jacob!Unrequited_Feelings !Jacob!Dzień temu
  • "To zielone cos to kendama"

    _PolishProtogen__PolishProtogen_Dzień temu
  • Hehe Roszymek308

    _PolishProtogen__PolishProtogen_Dzień temu
  • to robi ktos discorda? Bo sam pewnie nie ogarnę

    TimmiGamesTimmiGamesDzień temu
  • 5:04 Jakby ktoś nie wiedział to to jest: 1660000000000000000000000000000000000000000000000000000000

    skiwskiw2 dni temu
  • Roszymek kropka308 zabiera ci suby

    Waldemar KocońWaldemar Kocoń2 dni temu
  • Dasz ip servera?

    Haxo The FurryHaxo The Furry2 dni temu
  • Siema XD ja od kropki. TAK więc jak widać kradnie Ci większość widzów, ale też przywołuje jak coś brzydkiego jak ja jej zostanie

    yabaybayyabaybay2 dni temu
    • EDIT: 3:43 XD ten opis

      yabaybayyabaybay2 dni temu
  • Wiem ja odłączyłem ze swojego ulubionego serwera z discorda ponieważ ciągle przychodziły wiadomości

    To był najlepszy uptade w brawl starsTo był najlepszy uptade w brawl stars3 dni temu
  • Ty: *coś gadasz o serwie minecraft* Ja: 8:28 SANSSSSSS

    •Chara• •Girl••Chara• •Girl•4 dni temu
  • Niezabardo lubię kropkę308 no ale ok

    Ula WiaderkoUla Wiaderko4 dni temu
  • Ktoś da linka do discorda

    shapezshapez4 dni temu
    • Link stracił ważność

      shapezshapez2 dni temu
    • Opis

      HelldogHelldog3 dni temu
  • Co tam robi gacha life XD

    Małgorzata WalaszekMałgorzata Walaszek4 dni temu
  • Obsrewuje cię na tt

    Oliver PajorOliver Pajor7 dni temu
  • 6:01 brakowało jeszcze Kropki Te Fau

    Norm NormNorm Norm8 dni temu
  • Ale fajny odcinek dwaj kolesie, jeden rosomak

    Michael DąbrowskiMichael Dąbrowski8 dni temu
  • @roszymek TeFau zrobiliśmy własny serwer!

    Paweł KoczanPaweł Koczan9 dni temu
  • Ja z innej beczki co sądzisz o nowych animatorach ( no nie wiem jak to nazwać) o Beczka i cyborga ?

    NowakNowak9 dni temu
  • uuu 66,6 subów

    Jan WiechaJan Wiecha11 dni temu
  • Kiedy rysowanie widzów?

    Detektyw XDDetektyw XD11 dni temu
  • fajny pistolet , wygląda jak ten który mam przyłożony do głowy

    na pewno nie agusiekplna pewno nie agusiekpl11 dni temu
  • Dawaj nagraj Jojo bizare adveture w 10 min

    Game HedroxGame Hedrox11 dni temu
  • 3:50 YURI ON ICE ŻYCIEM

    Yoshi ოYoshi ო12 dni temu
  • Uuuu fajnie rze lubisz gache live!!!!!!!

    puszek 11puszek 1112 dni temu
  • a tu macie link do Mordisowa taki brat bliźniak roszymkowa ale mamy mało ludzi więc wbijajcie discord.gg/u4J2PeDc

    Smoczuś 55Smoczuś 5513 dni temu
  • 8:26 o! hejka sans!

    Paweł KoczanPaweł Koczan13 dni temu
  • Przepraszam poprawka ukradła Ci kropka 308 501 subuw po ja jestem fanem kropki No i kropka wygrywa w lajkah koniec Elo

    Monika KurasMonika Kuras13 dni temu
  • nie wiem co tu robię... ale mi się podoba XDD

    Look at thisLook at this14 dni temu
  • Roszymek 308... Ale tak się zapisuje shipy

    Milena JurkiewiczMilena Jurkiewicz14 dni temu
  • dasz link do discord

    MikuMiku15 dni temu
  • usuń kanał

    Jay NiebieskiJay Niebieski16 dni temu
  • *Quality Content*

    Beanos ಠ_ಠBeanos ಠ_ಠ17 dni temu
  • Roszymku ty moj ulubiony animatorze kiedy nowy odcinek 2 kolesi i 1 rosomak? Nie chce być irytujący ale nio fajnie by było nowy odcinek dac z tego :)

    Mistrzuniu TrafalgarMistrzuniu Trafalgar18 dni temu
  • Problem

    ShadowDoggoShadowDoggo18 dni temu
  • XD

    Wilcza !Wilcza !19 dni temu
  • Yay.. Nie tylko ja jestem uzależniona od siedzenia w swoim pokoju.. Może nie animuję ale zajmuje się grafiką komputerową

    Marzi KatiMarzi Kati20 dni temu
  • 5:12 kiedy obliczasz czy baba nie pomyliła punktów na sprawdzianie:

    Zośkaodpyrek ._.Zośkaodpyrek ._.22 dni temu
  • Ja właśnie miałam taką samą sytuacje ale miałam trochę miejszy serwer .

    Naviki 333Naviki 33322 dni temu
  • ЧТО Я ТУТ ДЕЛАЮ, СРЕДИ ВАС???

    _ Teasy __ Teasy _23 dni temu
  • Mam discorda

    **********************23 dni temu
  • 1:02 xD

    fajny typfajny typ24 dni temu
  • Dołączyłem do roszymkowa

    polo liptonpolo lipton24 dni temu
  • Czy to prawda że kropka308 zabrała Ci 5000 subuw??? 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

    Monika KurasMonika Kuras24 dni temu
    • Jesteś głupi?

      Satan's TrashSatan's Trash23 dni temu
  • Byłbyś świetnym lektorem do creepypast..

    GinnerGinner24 dni temu
  • Kropka najlepsza tej Kubiaka

    Maja NickelMaja Nickel25 dni temu
  • czekam

    Mihalek 69 turboMihalek 69 turbo25 dni temu
  • Ten oc mnie przeraża...

    Maja TrzópekMaja Trzópek25 dni temu
  • Z tym wąsem wyglądasz jak stary dobry WAAAAAAALUUUUUIIIIIGIII!

    IwanekIwanek26 dni temu
  • Kropka jest od ciebie 100000000 razy leprza

    Jakub StępieńJakub Stępień27 dni temu
  • Jesteś nie fajny bo obrażasz kropkę 308 gościu podróbko kropki

    Sylwia MałeckaSylwia Małecka28 dni temu
    • @Monika Wilk o to że to jest wróg kropki 308 i ją obraża

      Sylwia MałeckaSylwia Małecka27 dni temu
    • O co co chodzi

      Monika WilkMonika Wilk27 dni temu
  • 🤖Roszymek wbiłeś kolejny lvl🤖

    akiaki28 dni temu
  • Roszymek 308, to właśnie prawdziwy Belzebub

    MacieksoMaciekso28 dni temu
  • roszymek gdzie filmy !!!!

    mod plmod pl29 dni temu
  • Ej roszymek jestem nowy to mnie na rysujesz pls

    myszo jeleńmyszo jeleń29 dni temu
  • Usunoł server kilka sekund temu

    aquakocze DEaquakocze DE29 dni temu
  • Dłonczyłem i mi znikło

    aquakocze DEaquakocze DE29 dni temu
  • cześć,dzisiaj wam opowiem o moim serwerze na diskordzie Na początku byłem na serwerze roszymkowo bo oglądam roszymka tefau czy jak mu tam,potem pomyślałem żeby stworzyć serwer nigdy nie miałem serwera po jednym dniu zgromadziło się dużo ludzi ludzie wciąsz przeklinali więc dodałem REGULAMIN ludzię wciąż mówili na mnie DŻONY MIELONY ale miałem to w dupie ludzie wciąż mówili że jestem dzieckiem i żebym wychodził za każdym razem potem dodałem zakładkę FANARTY pierwszym fanartem był ludzik dodać mielarka równasię DŻONY MIELONY po kilku dniach ludzie wyszedli z serwera i nigdy nie wrócili MAM NADZIEJĘ ŻE TO NIE BYŁO NUDNE

    jn99nyjn99ny29 dni temu
  • roszymeks bizzare adventure

    Keymil AnimationsKeymil Animations29 dni temu
  • Ja mam discorda ale praktycznie nic nie pisze, bo jestem tam rzadko. Na jeden serwer zostałem wepchniety i mówili, że mile osoby i wgl no i faktycznie tylko ze nie wiem jak coś napisać na tym serwerze :> No to takie mam discordowe przygody XDDD

    StormFoxx 1133StormFoxx 1133Miesiąc temu
  • Ja nazywam sie lemonekprzedstawia na discordzie i robie pikne fanarty

    Niepewny Kremik kokosowyNiepewny Kremik kokosowyMiesiąc temu
  • Czemu niema cię na discord

    PiesełPiesełMiesiąc temu
  • 3:47 to mój opis z prawdziwego żyćka XD (oprócz yuri on ice)

    yamada gamesyamada gamesMiesiąc temu
  • ILUMINATI 6:02

    Anna KowalczykAnna KowalczykMiesiąc temu
  • 400 komów dobiłam

    Nathaneq qwpNathaneq qwpMiesiąc temu
  • Zrób rysowanie widzów (mnie też narysuj)

    Niepewny Kremik kokosowyNiepewny Kremik kokosowyMiesiąc temu
  • Roszymek! Jednak nie jesteś gejem!

    Itz_Mary _playzItz_Mary _playzMiesiąc temu
  • Kropka ci nie odda skradzionych subów XD

    PerydziaczeQ PLPerydziaczeQ PLMiesiąc temu
  • Link do roszymkowa nie działa

    Michał PlayMichał PlayMiesiąc temu
  • Panie Roszymku chciałabym tylko powiedzieć że link do Roszymkowa wygasł, i proszę o podanie nowego

    Dziecko bez przyszłościDziecko bez przyszłościMiesiąc temu
  • 5:43 ej jak sie nazywala ta choroba

    LiselTV GamesLiselTV GamesMiesiąc temu
    • Dziękuje xD

      LiselTV GamesLiselTV GamesMiesiąc temu
    • Dwuosobowość

      LiselTV GamesLiselTV GamesMiesiąc temu
  • Wysle mi ktos jescze raz link do roszymkowa bo link w opisie wygasl

    Arechek ArtsArechek ArtsMiesiąc temu
  • Ten szczur z papierosem (;

    Milkman333Milkman333Miesiąc temu
  • Roszymek308 heheheheheheheheheh !!!!!!!!!!!!!! 😁😁😁😁😁😁

    Kaspian WitkowskiKaspian WitkowskiMiesiąc temu
  • Kiedy to bodypilow z kasią

    Szymon StarczewskiSzymon StarczewskiMiesiąc temu
  • 3:46 typowa gacza tuberka

    Demon z twojej szafyDemon z twojej szafyMiesiąc temu
  • Kropka najlepsza

    Ania YTAnia YTMiesiąc temu
  • Yuri on ice!!! XD

    Asia JarzyńskaAsia JarzyńskaMiesiąc temu
  • Też nie mam i nigdy nie miałam discorda qwp ( po prostu nie potrzebny mi )

    Indoraptor115Indoraptor115Miesiąc temu
  • Na discordzie kiedyś z dwoma znajomymi próbowałem zrobić prostą gierkę, ale jednemu kilka tygodni wcześniej niż było to zaplanowane, urodziło się dziecko i projekt został zawieszony. Ale sam na YT działam i jeśli chcesz możesz obczaić co tam porabiam, Z góry dziękuję za każdą aktywność!

    Mantis.00Mantis.00Miesiąc temu
  • Roszymek 308 to mój demon paraliżu sennego

    Regullar MangoRegullar MangoMiesiąc temu
  • w tym filmie było piękne przedstawienia każdej osoby z tego fandomu gacha

    czy to jojo referenceczy to jojo referenceMiesiąc temu
  • discord.gg/F6JQtpg Zapraszamy na serwer discord Roszymkowo! (wersja nowa)

    Astl0nekAstl0nekMiesiąc temu
  • Jak będziesz miał czas to zrób kolejny odc dwóch gości i jednego rosomaka

    Taki tam KacperTaki tam KacperMiesiąc temu
  • Historia godna uwagi :)

    Pablitto MoralesPablitto MoralesMiesiąc temu
  • Roszymeks Bizarre Discord Adventure

    Yoshiki RetroYoshiki RetroMiesiąc temu
  • leć do San Andreas

    Miś MarcyśscenaszystaMiś MarcyśscenaszystaMiesiąc temu
  • Ej ej, Podaj zapro do discorda :)

    Dino_ KunDino_ KunMiesiąc temu
  • 7:38 mieszkałam w tym zamku razem z jego twórcą przez jakis czas

    karokaroMiesiąc temu
  • Jaka matematyka! Normalnie niczym fizyk kwantowy, aż się boje...

    Kubixon_YTKubixon_YTMiesiąc temu
  • ROSZYMEK NARYSUJ MNIE NAZYWAM SIĘ IGNACY MAM 80 LAT I CHCE BYĆ TURBINĄ SAMOLOTU Z OCZAMI Z ANIME I USZAMI PANDY ORAZ TŁOWIEM KROWY Z MAJNKRAFTA!!!!1111

    DzikowyXDDzikowyXDMiesiąc temu
  • Kropka zabrała ci suby.

    an feran ferMiesiąc temu
  • KIEDY Dwaj kolesie, jeden rosomak?

    Kaskudek JUNIORKaskudek JUNIORMiesiąc temu
  • ja dopiero mam serwer,ale tak dużo się porobiło że sam tego nie kumam XDD

    jn99nyjn99nyMiesiąc temu
  • Topinambur, zwany też słonecznikiem bulwiastym, to roślina pochodząca z Ameryki Północnej. Był już znany indianom zamieszkującym Amerykę , a do Europy został przywieziony w XVII w. Ma szerokie zastosowanie, między innymi jako roślina jadalna oraz pasza dla zwierząt. Bulwy topinamburu mogą być gotowane lub pieczone, są składnikiem wielu dań, w tym dodatkiem do sałatek. W smaku topinambur jest podobny do ziemniaka, z nieco orzechową nutą. Jest odporny na niską temperaturę powietrza i dzięki temu, jeśli nie wykopuje go się na zimę, szybko się rozrasta. Jest uprawiany głównie w środkowej i południowej części Europy, również w Polsce, gdzie nawet występuje dziko!

    Joanna CiupaJoanna CiupaMiesiąc temu
  • Uwielbiam twoje filmy Roszymek a szczególnie historie z Kasią. pozdrawiam

    S1 PremiumS1 PremiumMiesiąc temu
  • Sans ma nie ma gorszego dnia, On ma BAD TIME

    Watermeløn !Watermeløn !Miesiąc temu
    • @Phone guy and flowey Taaakkk!!!

      Watermeløn !Watermeløn !Miesiąc temu
    • Undertale!!!!!

      Phone guy and floweyPhone guy and floweyMiesiąc temu
  • O co chodzi z tą grupą na discordzie napisałem tylko jedno zdanie i odrazu chcą mi dać bana wtf

    Jakub ŚwierczekJakub ŚwierczekMiesiąc temu
  • To co się z tym discordem stało to czysta masakra XD Dziewczyna z musztardą to teraz nic przy tym co tam administracja wysyła XD

    Marcin StachurskiMarcin StachurskiMiesiąc temu
  • Roszymek daj mi admina czy coś ja tobie tego discorda tam ogarnę

    ZackZackMiesiąc temu
PLworld