Toyota Mirai - ćwiczenia praktyczne w Warszawie i Londynie

4 kwi 2021
39 408 wyświetleń

Jak się jeździ Miraiem "dwójką" po Warszawie? A "jedynką" po Londynie? Ten film łączy opowieść dwóch kierowców.
Kalkulator ubezpieczeń (150 zł cashback):
mubi.pl/zachar
(przepraszamy za przester na mikrofonie Mariusza - nagranie na telefon nie poszło po naszej myśli)
0:00 Wstęp
0:51 Powitania
1:43 Prezentacja Mirai II
2:44 Wygląd
3:48 Wnętrze
6:29 Tylna kanapa
8:49 Bagażnik
9:57 Mariusz - praktyczne wrażenia (zasięg)
10:47 Zasada działania
11:15 Woda pod autem
11:52 Mariusz - praktyczne wrażenia (woda)
12:08 Wrażenia z jazdy - Kamil
17:17 Mariusz - praktyczne wrażenia (serwis, awarie, tankowania)
19:12 Ciekawostki
20:12 Cena
20:53 Mariusz - prywatny zakup
21:35 Podsumowanie

Subskrybuj kanał Zachar OFF: plworld.info
Zobacz co testuję teraz:
facebook.com/zacharoffpl
instagram.com/zachar_off

Komentarze
  • Jak się jeździ Miraiem po Warszawie? A po Londynie? Ten film łączy opowieść dwóch kierowców. Kalkulator ubezpieczeń (150 zł cashback): mubi.pl/zachar (przepraszamy za przester na mikrofonie Mariusza - nagranie na telefon nie poszło po naszej myśli) 0:00 Wstęp 0:51 Powitania 1:43 Prezentacja Mirai II 2:44 Wygląd 3:48 Wnętrze 6:29 Tylna kanapa 8:49 Bagażnik 9:57 Mariusz - praktyczne wrażenia (zasięg) 10:47 Zasada działania 11:15 Woda pod autem 11:52 Mariusz - praktyczne wrażenia (woda) 12:08 Wrażenia z jazdy - Kamil 17:17 Mariusz - praktyczne wrażenia (serwis, awarie, tankowania) 19:12 Ciekawostki 20:12 Cena 20:53 Mariusz - prywatny zakup 21:35 Podsumowanie Subskrybuj kanał Zachar OFF: plworld.info Zobacz co testuję teraz: facebook.com/zacharoffpl instagram.com/zachar_off

    Zachar OFFZachar OFF12 dni temu
    • Gościu co z prezentacja chairmana?

      Strefa GraczaStrefa Gracza6 dni temu
  • Kilogram wodoru to koszt ok. 10 euro. W Polsce będzie jeszcze droższy. Niestety, wodór do tanich nie należy. Mirai zużywa od 0,9 do 1,2 kg na 100 km, czyli średnio wychodzi ponad 40 zł za 100 km. Gdzie tutaj jest oszczędność?

    Maciej CiechomskiMaciej Ciechomski18 godzin temu
  • Toyota Mirai z wyglądu to Kia Stinger w brzydszym wydaniu.

    CashmirCashmir4 dni temu
  • A ja mam pytanie do Ciebie Zachar. Masz jeszcze kiedys zamiar stanąć przed kamerą jako tester czy już wszystko będa robic inni. Bez urazy dla pracowników ale testy bez Zachara na kanale Zachara są słabe.

    Trener MateuszTrener Mateusz5 dni temu
  • Najmniej praktyczne 5m jakie widziałem

    Patrick ZaniewskiPatrick Zaniewski6 dni temu
  • kilkanaście stacji w polsce.... wow. nie widzę głupszego pomysłu jak zakupienie takiego auta

    Ryszard królRyszard król6 dni temu
  • Elektryk jakiego nam trzeba! Jak tylko powstaną stacje wodorowe u nas, to takie mirai będzie miało sens. Ogólnie sama technologia mi się podoba.

    Filip CześnikFilip Cześnik6 dni temu
  • Co z prezentacja chairmana???

    Strefa GraczaStrefa Gracza6 dni temu
    • Za tydzień

      Zachar OFFZachar OFF6 dni temu
  • Auto jest bardzo ładne i kokpit kierowcy jest właśnie taki jak lubię, ciasny a zarazem wszystko tam gdzie ma być . No ale te felgi to jednak ja bym chciał do mojego Cadillac CTS-V

    Niuk NiukenNiuk Niuken7 dni temu
  • Mega auto :D I want it!!

    daburodaburo7 dni temu
  • Lampy z tyłu bardziej przypominają nowa ravke

    Mar GrzMar Grz7 dni temu
  • Jaki jest sens porównywać masę do Tesli S?Mniejsza i lżejsza o 100kg od Mirai 2 Tesla 3 oferuje znacznie więcej miejsca w srodku dla pasażerów,w pełni funkcjonalne 5 miejsce ,600L łącznej pojemności bagażników z tyłu i z przodu a nie marne 270 plus składaną tylną kanapę czego w Mirai nie zrobimy.To właśnie pokazuje jak beznadziejną technologią są ogniwa paliwowe,potrzeba 5m landary żeby to upchnąć do środka a i tak pasażerowie ściśnięci są jak sardynki w puszce natomiast przestrzeń bagażowa jest symboliczna.Jak będą wyglądały mniejsze samochody FCEV,już nawet nie miejskie ale np. segmentu C?Albo będą 2 osobowe albo mniejsze zbiorniki na wodór a wtedy zasięgiem będą zbliżone do dzisiejszych elektryków i to tych ze średniej półki.

    tom estom es7 dni temu
  • Wodór to technologia przyszłość. Dobrze że toyota to dostrzegła i działa w tym temacie. Druga generacja wygląda znacznie lepiej, widać duży progres

    Aleksander ChomaAleksander Choma7 dni temu
  • 🎯 algo .

    Patryk MnPatryk Mn7 dni temu
  • Kom dla zasięgu

    Patryk MnPatryk Mn7 dni temu
  • 👍 za info

    Patryk MnPatryk Mn7 dni temu
  • Ładne to to nie jest. Z tyłu jak nie udane xero audi A7. Jakieś takie koślawe.

    Łapek GarageŁapek Garage8 dni temu
  • Szacun dla Niemców że oni mają takiego projektanta. Niemieckie auta są poprostu piękne i długo się podobają. Popatrzcie na toyotę czy lexus. Nic tam się nie klei. Oczywiście o gustach się nie dyskutuje ale ja tak to postrzegam.

    WokoolskiWokoolski8 dni temu
  • Przeprowadzone wg Briefu. Przedstawianie wad jako zalety. Myślałem że Zachar jednak nie podłączy się pod ten marketing Toyoty. Dziś między innymi był cytowany w sprawie wodory Zachar w radiu.

    YossarianYossarian8 dni temu
    • Jakie wady przedstawiłem jako zalety? Że ciasno w środku z tyłu? Powiedziałem, że jeszcze nie ma stacji - jest, że osiągi przeciętne - też jest.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila8 dni temu
  • Mariusz eee

    Kamillo 96Kamillo 968 dni temu
  • Nie no ale z przednimi drzwiami to dojebali, kanciaste jak LEGO

    JupiQJupiQ8 dni temu
  • To jest faktycznie alternatywa dla benzynówki. Ładna i ciekawa w dodatku. Biorąc pod uwagę postęp (czyli zmniejszanie gabarytu zbiorników i przyrost mocy) to kiedyś auta wodorowe mogą być świetne. I co najważniejsze - nie tracą zasięgu z czasem (nie degradują się akumulatory). Dźwięk faktycznie był dużo lepszy od pisku elektryka :)

    tomaztomaz8 dni temu
  • jeszcze wersja z napędem na 4 i moc chociaż 250 -350 KM i byłoby cacy

    ZbyszekZbyszek8 dni temu
  • Skoro odpuściłeś recenzje na Autocentrum i przekazałeś pałeczkę tzw. dziennikarzom z WP (od tego czasu nie oglądam wspomnianego kanału) to przynajmniej na Zachar OFF mógłbyś sam zrecenzować Toyotę Mirai.

    As SASAs SAS8 dni temu
  • Auta wodorowe zostaną w końcu zapomniane na dekady, by kiedyś wrócić jako nowa technologia. Podobnie jak to miało miejsce z pierwszymi samochodami elektrycznymi. Wodór to przyszłość i jeszcze długo tak zostanie.

    Grzegorz G.Grzegorz G.8 dni temu
    • Toyota na poważnie wzięła się za technologie wodorowe i cały czas je efektywnie rozwijają. Także obstawiam, że nie nie pozwolą, aby ogniwa paliwowe poszły w zapomnienie. I dobrez, bo zgadzam się, ze to właśnie wodór jest przyszłością motoryzacji

      Jarosław EwronJarosław Ewron5 dni temu
  • z tyłu kia stinger z przodu toyota gt86

    FELIPFELIP8 dni temu
  • Mirai II zdecydowanie ładniejsza niż jedynka. Jednak wykorzystanie wodoru w autach osobowych to nadal nisza - chyba, że efektywność produkcji wodoru z ekologicznych źródeł wzrośnie na tyle, że będzie to przemawiało do portfeli klientów... Marzę o czasach, gdy mając fotowoltaikę na dachu będziemy mogli gromadzić wodór w przydomowych zbiornikach na zimę i będzie to tańsze od baterii lub ogrzewania paliwami kopalnymi. P.S.: Odnośnie odcinka - bardzo fajny pomysł by porozmawiać z długookresowym użytkownikiem Mirai, ale montaż mógłby być lepszy, bo nie wyszło to jak naturalna rozmowa na odległość, a jak pocięte fragmenty filmików. Zabrakło "łączników", dzięki którym lepiej by się słuchało całości. Mimo to, doceniam pracę zespołową i czekam na więcej takich produkcji :)

    amenhotep81amenhotep819 dni temu
  • Wygląda na to, że Mariusz z Londynu jeździ firmową Mirai dla minicabowej firmy Green Tomato Cars.

    Neotronic MindNeotronic Mind9 dni temu
  • Istne paskudztwo... xDDDD W porównaniu do pierwszej wersji ten Mirai jest wybitnie NIJAKI. =,= I jakbym miał kupować, to zdecydowanie pierwszy. Jak się pojawią stacje to też z pewnością będę wolał używkę z zachodu niż nówkę z większym zasięgiem. Aczkolwiek no..., w Polsce żyjemy, więc póki co się tych stacji nie spodziewam. PS. Aha, felgi, tak, te są GENIALNE. I wielkie dzięki za wszystkie ujęcia, kiedy widzimy je w ruchu. To akurat jest majstersztyk na miarę H2Auta.

    janiktinnyjaniktinny9 dni temu
  • To chyba przyszłość brak ciężkich akumulatorów . można też akcyzę legalnie doliczyć bo wiadomo nikt tzn żadne państwo nie zrezygnuje z tak wielkich przychodów . Akcyza na prąd nie istnieje w stosunku do akcyzy na paliwa .

    P&A papirusP&A papirus9 dni temu
  • Nie wiem gdzie Zachar siedzi- pewnie Portugalia- ale jak nie siedzi tam gdzie robi się odcinek... no jest jak jest :D powrot do Parku wskazany. Mam nadzieje również, że cmokanie pana z UK nie jest wynikiem jazdy na wodorze :D W końcu nie lelektryk, wreszcie paliwa z przyszłości. Teraz tylko przekonać Panów z Izery, że jesli chcą powalczyć musza iść przed resztą i dołączyć do Toyoty i BMW. Gazy to przyszłość!

    My SyMy Sy9 dni temu
  • Hej, ta skóra to prawdziwa czy handmade?

    Mark ARAMark ARA9 dni temu
  • To cmokanie jako przerywnik jest gorsze od ciamkania Kaczyńskiego :/

    jarq19jarq199 dni temu
  • Za mało Zachara na tym Zachar OFF!!

    M0N33RM0N33R9 dni temu
  • Bardzo fajna opcja szkoda ze taka piekielnie droga.

    1990Perki1990Perki9 dni temu
  • ZACHAR muzykę z czołówki masz z BMW Group Classic

    Marian ZablockiMarian Zablocki9 dni temu
  • Panie co tak drogo? Lepiej iść do salonu Dacii.

    SpectrumSpectrum9 dni temu
  • Czy zmieszczą się trzy butle na wodór do Toyoty Yaris i Toyoty Aygo?

    Koń TrojańskiKoń Trojański9 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila Większy jest wydatek na jeden samochód do miasta i drugi samochód na trasy z silnikami elektrycznymi.

      Koń TrojańskiKoń Trojański9 dni temu
    • @Koń Trojański Zależy jakie samochody ;-)

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila Większy jest wydatek na dwa samochody niż na jeden samochód.

      Koń TrojańskiKoń Trojański9 dni temu
    • Nie zmieszczą się (narazie), ale auto miejskie na baterie jeszcze ujdzie. Na trasę, do dużej fury tylko paliwo płynne - np wodór :-)

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
  • Nowe samochody nie muszą jarać każdego miłośnika motoryzacji.

    Antek LipskiAntek Lipski9 dni temu
  • Liczyłem że będzie to mieć jednak lepsze osiągi niż jakaś budżetowa skoda.

    ALLR TVALLR TV9 dni temu
    • Niestety kłania się doświadczenie czy też research którego brakuje w odcinku. Problemem z ogniwami paliwowymi jest ich skalowalność. Aby uzyskać więcej mocy, potrzeba większego ogniwa. Trzeba by zwiększyć ich powierzchnię roboczą, co powoduje duże różnice temperatur między środkiem ogniwa, a brzegiem. Skutkuje to jak mniemam ich uszkodzeniem z powodu naprężeń. Działa w laboratorium, ale już nie "na ulicy". Miałem okazję konsultować elektrykę prototypowej ciężarówki wodorowej i zaskoczyła mnie ilość/moc wentylatorów do chłodzenia. Niestety fizyki nie oszukasz. Możesz dać wiele mniejszych ogniw i uzyskać porządną moc, ale zje Cię złożoność takiego rozwiązania i masa. Do tego dochodzi cena przejechania kilometra, serwis (nikt nie mówi o wymianie komponentów które mają styczność z wodorem, a one mają chyba swoją żywotność 😏. Zapytaj o ceny... Elektryki na baterie są proste. Postęp technologiczny w kwestii baterii zamknie temat ogniw wodorowych w ciągu kilku następnych lat. Toyota chyba już to zauważyła, bo wchodzi we współpracę z Teslą. Ponownie.

      Marek ReinschMarek Reinsch9 dni temu
    • Toyoty nie są mistrzami osiągów (nie licząc tych GR). Highlander, Camry, Corolla to modele o osiągach ... przeciętnych.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
  • fajne auto, ale ja się nie zmieszczę za kierownicą z racji szerokiego tunelu środkowego. Mam problem z biodrami i muszę siedzieć szeroko., pomimo, że jestem szczupły i mam 1,78 m. Im nowsze auta tym, tunel środkowy szerszy, a mi to nie odpowiada, więc zostanę przy swoim starym dieslu:)

    Kris MtbKris Mtb9 dni temu
  • Gdzie tankowaliście wodór w Warszawie?

    Maciej MMaciej M9 dni temu
  • TOYOTA MIRAI 👌🏻😎 TEST 🙂👍🏻 PERFECT

    peter gazarekpeter gazarek9 dni temu
  • Moim zdaniem świetne auto. Jedyne, które jest ekologicznie czyste i ma jako taki zasięg. Szkoda, ze nie ma napędu AWD. Stacje tankowania wodoru to przyszłość. Samo wytworzenie wodoru to tania sprawa, wiec ceny transportu w przyszłości staną się nikłe. Samochody na baterie staną się ciężarem dla ich posiadaczy, ponieważ wzrośnie koszt utylizacji takiego samochodu. Cała zachodnia Europa sprzedaje swoje wysłużone samochody na baterie na wschód. Ale co będzie jak wschód przestanie je kupować?

    MarcinMarcin9 dni temu
  • To już nie jest Zacharoff tylko kamiloff. Coś tu idzie nie tak...

    Arek KryszakArek Kryszak9 dni temu
    • W tym filmie jestem przez mniej niż połowę czasu. Jest Zachar i jest Mariusz.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
  • Wszystkie Toyoty są brzydkie nawet najnowsze.

    Big BenBig Ben9 dni temu
    • Ostatnio widziałem zdjęcia nowego coupe GR 86. Też pooglądaj, to zmienisz zdanie.

      Mariusz ChalimoniukMariusz Chalimoniuk6 dni temu
  • Dlaczego nowy Lexus LS nigdzie na świecie nie ma silnika V8?

    Blue StarBlue Star9 dni temu
    • ekoterroryzm

      ZbyszekZbyszek8 dni temu
  • W Toyocie Mirai są sztuczne tworzywa sztuczne, skóry i dźwięk silnika spalinowego z głośników, czyli samochód jest sztuczny.

    Moto TrendyMoto Trendy9 dni temu
    • Mi pasuje. Świetny samochód dla ludzi, którzy niczego nie muszą.

      Mark ARAMark ARA9 dni temu
    • To nie jest dźwięk spalinówki, to takie coś ... innego. Innego niż w innych elektrykach. Jest nawet przyjemny!

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
  • Lepsza jest skóra naturalna czy sztuczna do samochodu?

    Kamień MilowyKamień Milowy9 dni temu
    • @zotraB naturalna bez wentylacji też poci plecy

      Mark ARAMark ARA9 dni temu
    • Jak lubisz pocący się tyłek i plecy to zdecydowanie sztuczną

      zotraBzotraB9 dni temu
    • Mialem nową c klasę na artico i jest ok. Miałem wcześniejszą e klasę na artico i jest ok. Nie brałem premium głównie ze względu na niepotrzebny wydatek, na zwierzęta i środowisko

      Mark ARAMark ARA9 dni temu
  • Kto w Polsce będzie utylizował zużyte akumulatory od samochodów na wodór, prąd, benzynę i prąd, gdy przestaną działać akumulatory za 15-20 lat?

    Pięta AchillesaPięta Achillesa9 dni temu
    • W aucie wodorowym jest minimalny akumulator, jak w zwykłej hybrydzie, więc znacznie mniejszy niż np w jakiejkolwiek Tesli.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
  • auto samo w sobie bardzo ladne, malo uzyteczne z powodu miejsca w srodku ale ktos musi przetrzec szlaki ;) to jest realna alternatywa dla samochodow spalinowych zasilanych benzyna/ropa, moim zdaniem zdecydowanie ciekawsza opcja od elektrykow

    xede0rxede0r10 dni temu
  • W Łomży mieście 60 tysięcznym kombinuja z lotosem aby uruchomic stacje wodowrowa dla autobusów miejskich i oczywiście samochodów typu Mirai. Brawo. Tylko ta cena obecnie. Myślę ze będzie mniejsza.

    Ja HyJa Hy10 dni temu
  • Jeśli spalanie wynosi tyle co 8l benzyny to nie widzę sensu zakupu na takiego auta

    w15414w1541410 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila może i tak a może i nie. Skoda Superb 1.5 tsi, ma sporo miejsca i zmieści się w 8L/100kilometrów, oczywiście pod warunkiem że się nie zdupczy przed przejechaniem tego dystansu. Lubię każdy rodzaj napędu w samochodzie, sam jeżdżę benzyniakiem, ale nikomu na siłę nie wmawiam, że benzyna jest najlepsza i jedyna. Chętnie kupił bym na chwilę elektryka, tylko że garażu nie mam, poza tym Tesla S pod moją nogą, strasznie szybko traciła zasięg, kiedy chciałem poruszać się tak jak moim samochodem. Wodorowym nie jeździłem, może jeszcze będzie okazja, to wtedy wyrażę swoję zdanie. Pozdrawiam

      Arczi 919Arczi 9199 dni temu
    • Dlaczego? Podobnej wielkości diesel spali tyle samo, a jest "brudny", podobnej wielkości benzyna spali 10-12/100, elektryk zużyje 25kWh/100km, więc wyłącznie diesel może się równać, a to i tak tylko kosztami samego zasilania.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
  • Zachar nie testuje już samochodów?

    Rob KosRob Kos10 dni temu
  • Czekam na wodorowe motocykle enduro. Będę jeździł po lesie.

    Moto TV Wojtek InglotMoto TV Wojtek Inglot10 dni temu
  • Fajne auto, ale elektryki z bateriami to teraźniejszość i niedaleka przyszłość

    Marcin PiotrowskiMarcin Piotrowski10 dni temu
    • @Marcin Piotrowski Najważniejsze, żebyśmy mieli wybór. Ja bym chciał, żeby udało się stworzyć paliwa syntetyczne do takich aut jak moje klasyki, a na co dzień żeby dało się jeździć na prądzie tak, żeby ładowanie na 600km trwało tyle co dziś tankowanie. Ja naprawdę nie zatrzymuje się na trasie częściej niż co 6-8 godzin jeśli nie muszę.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
    • Na ten moment jak się nie chce w ogóle stawać oprócz wymuszonych stopów na jakieś winiety czy potrzeby fizjologiczne to nie ma nic innego niż spalinowy śmierdziel haha, szkoda trochę

      Marcin PiotrowskiMarcin Piotrowski9 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila ok rozumiem Cię, potrwa to trochę dłużej. Taka trasa na sens według mnie tylko Teslą, bo w większość kraji są superchargery na trasach. A sama Tesla ma całkiem niezłe zasięgi. Wiadomo, idealnie jeszcze nie jest. Ale będzie lepiej jak już większosc samochodów będzie miało baterie strukturalne i ogniwa 4680. Kwestia max kilku lat.

      Marcin PiotrowskiMarcin Piotrowski9 dni temu
    • @Marcin Piotrowski rety, mnie cały czas chodzi tylko o jedno - ZASIĘG i szybkość tankowania/ładowania - ale taka realna, a nie z kartki pod superładowarką. Ja np nie lubię latać i po całej Europie jeżdżę autem. Do San Marino dojeżdżam z Krakowa w 15 godzin z jedną przerwa na tankowanie przed granicą z Włochami w Arnoldstein, 5-cio minutową przerwą na granicy ze Słowacją (po winietę i na siku) i drugą 5-cio minutową (w tym samym celu) na granicy z Austrią (po Włoszech jeżdżę nacionalkami, żeby nie płacić za ich najdroższe w Europie autostrady). Elektrykiem taka trasa trwałaby ile?

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila technologia raczkuje owszem, ale i tak samochody na baterie będą na 99% bardziej wydajne od samochodów z ogniwami paliwowymi. A do tego dochodzą odnawialne źródła energii z których korzysta się coraz więcej.

      Marcin PiotrowskiMarcin Piotrowski9 dni temu
  • " zadowoli miłośnika samochodów spalinowych" no rzeczywiście....

    armen1plarmen1pl10 dni temu
  • Z zewnątrz brzydkie auto., szczególnie przód. Nie rozumiem po co w drzwiach są ruchome pstryczki do zamka centralnego. To samo widziałem w Lexusie RX.

    ZibonekZibonek10 dni temu
    • @Zibonek Ja nie znam konkretów. To taki strzał z mojej strony, że one są tam z powodu przepisów. Mnie nie przeszkadzają, zwłaszcza w odniesieniu do wspomnianych wystających ekranów :-))))

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila Nie wydaje mi się, że w USA to wymóg bo wszystkie inne marki premium nie mają tych pstryczków. Jeśli się mylę podaj mi podstawę prawną. Przeszkadzają bo psują estetykę samochodu i są po prostu archaiczne, a nikomu do niczego nie są potrzebne. Sam jeżdżę Audi Q7 z 2018 roku i to auto również było tworzone z myślą o rynku USA a pstryczków nie ma. Wiem, że w międzyczasie w USA zmieniło się prawo i mam ostatni model z wysuwanym wyświetlaczem pokazującym między innymi obraz z kamer. Teraz w USA jest wymóg żeby obraz z kamery był dostępny natychmiast i co za tym idzie w kolejnym modelu wszystkie wyświetlacze są montowane jako stacjonarne.

      ZibonekZibonek9 dni temu
    • Przyciski centralnego to wymóg rynku US, który jest głównym rynkiem dla Mirai. A ja osobiście kompletnie nie rozumiem, dlaczego większość aut je straciło? Co komu przeszkadzają?

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
  • To jest przyszłość. Duży zasięg to podstawa w podróżowania. Dopiero kiedy elektryki będą miały taki zasięg i czas przejazdu to dopiero wtedy będą mogły konkurować.

    brill7brill710 dni temu
    • @Piotr Krzysztoforski Dzisiaj, raczej z tym kiepsko. No chyba że masz w pobliżu darmową szybką ładowarkę pod galerią handlową, to tą godzinę tygodniowo na zakupach i tak spędzasz. Ale gdybyśmy chcieli dociągnąć prąd do każdego, to i tak wyjdzie taniej ustawić słupek przy każdym miejscu parkingowym w kraju, niż budować sieć tankowania wodoru.

      Wojciech MurasWojciech Muras8 dni temu
    • @brill7 mieszkam w nowym bloku, na garaż podziemny się nie załapałem bo zbyt mało deweloper zrobił. takze tak gniazdka brak..

      Piotr KrzysztoforskiPiotr Krzysztoforski8 dni temu
    • @Wojciech Muras a co jak mieszkasz w bloku i nie masz garażu? gdzie znajdziesz gniazdko na noc? To nie takie proste! Mam jechać na stacje zostawić auto na ładowanie i potem z buta wracać do mieszkania? bezsens

      Piotr KrzysztoforskiPiotr Krzysztoforski8 dni temu
    • @Wojciech Muras nie widzialem zalet, moze za 10 lat

      Maciej BadowerMaciej Badower9 dni temu
    • @Maciej Badower Cóż, twoja decyzja, masz prawo. Ja nie wracam, wręcz przeciwnie - drugie auto elektryfikuję :)

      Wojciech MurasWojciech Muras9 dni temu
  • Brakuje bidetu.

    Tadeusz ZimnochTadeusz Zimnoch10 dni temu
  • Czy Toyota Mirai ma ocynkowane dwustronie blachy nadwozia?

    Czarny KońCzarny Koń10 dni temu
    • @JJ To jak zabezpieczają? Pytam poważnie, bo nie wiem.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila7 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila ??? z tego co mi wiadomo to już od lat nie cynkują blach... ekologia

      JJJJ7 dni temu
    • Nie wyobrażam sobie, żeby było inaczej.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
  • Kluczem rozpowszechnienia każdej technologi jest opłacalność, pod tym względem wodór jest jeszcze dalej niż auta akumulatorowe, optymizmu nie budzi też małe zainteresowanie producentów tą technologią.

    Paweł B.Paweł B.10 dni temu
    • @Ro Bo teraz to mam 3 auta, mnie interesuje to co kupię w przyszłości, za 5-10 max 15lat a nie czym moje wnuki będą jeździć!

      Paweł B.Paweł B.9 dni temu
    • @Paweł B. Przecież mówimy o technologii przyszłości...na teraz to sobie kup używane auto na lpg...za 15 k PLN a resztę odłóż na czarną godzinę...

      Ro BoRo Bo9 dni temu
    • @Ro Bo OK. Przyjmijmy że jestem przeciętnie zarabiającym polakiem i chcę kupić auto kompaktowe, stać mnie na coś za 100tyś. (Wątpię czy przy średniej krajowej jest to możliwe ale niech stracę) Spalinowe kompakty to 80-90tyś, EV jakieś 130-150tyś, a jakie auto mi zaproponujesz na ten wspaniały wodór?

      Paweł B.Paweł B.9 dni temu
    • @Paweł B. Jesteś w totalnym błędzie...

      Ro BoRo Bo9 dni temu
    • @Ro Bo wielu producentów zapowiada przejście na EV do 25-30roku, a ty z wodorem wyskakujesz, którą to technologię wprowadza tylko Toyota i to w jednym modelu za ogromne pieniądze.

      Paweł B.Paweł B.9 dni temu
  • Fajne auto tylko że wyprzedza swoją epokę. Nawet jeśli Orlen wybuduje w 2022 te planowane 50 stacji tankowania wodoru to ich dostępność i tak będzie strasznie mała. Cena zakupu też nie zachęca i nie robi tego też koszt użytkowania. Elektryki z bateriami mają jak na razie tą przewagę nad wodorem, że można je w domu podładować czego z wodorem się nie da zrobić. Jak zawsze Kamil zrobiłeś bardzo ciekawy test, pozdrawiam.

    MikołajMikołaj10 dni temu
    • Dzięki i pozdrawiam. Pozostaję optymistą ;-)

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
  • Pierwszy ekologiczny samochód który moim zdaniem ma sens . Jestem zachwycony. Piepszyć wszystko zbieram kasę na Miraia 👍

    Jan KowalskiJan Kowalski10 dni temu
  • Kamil, to wielki atut kanału "Zachar Off" .

    G AG A10 dni temu
    • Dzięki :-)

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
  • Ktos tam w tej Toyocie chyba zwariowal z cena tego czegos, czego ja i tak bym nie kupil nawet za 50 tysiecy.300 tysiecy !!! Ratunku !!!

    chris33661chris3366110 dni temu
  • Czemu kanał się nie nazywa Kamil Off?

    Nikodem HajdukNikodem Hajduk10 dni temu
  • Super samochod, jaram sie nim jak cygan zasiłkiem, to jest przyszłosc motoryzacji, a nie ladujace sie w nieskonczonosc elektryki

    Jan KowalskiJan Kowalski10 dni temu
  • Pierwszy nie spalinowy samochód który mi się podoba, zarówno pod względem technologicznym, jaki i stylistycznym

    Tom XTom X10 dni temu
  • I teraz sobie wyobraź że musisz jechać na spotkanie biznesowe do Wrocławia XD

    Dutch Plan der LindeDutch Plan der Linde10 dni temu
  • Będziesz coś Zachar jeszcze prezentował na tym kanale, czy mam usunąć suba? Nie mam nic do obecnego prezentera, ale może mógłby jednak utworzyć swój własny kanał?

    xyzxyz10 dni temu
    • Hej, Zachar występuje cały czas w większości filmów na kanale. W tym też jest "dużo Zachara", więc nie wiem w czym problem? Co do kanału to mam swój od ponad roku :-) Pozdrawiam!

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
    • Kamil ma swój kanał Moto pasję Kamila

      jeanette djeanette d10 dni temu
    • Nowe auta chwilowo testuję tylko Kamil, ale tego akurat wymaga chwila

      Zachar OFFZachar OFF10 dni temu
    • @Zachar OFF W ciekawszych prezentacjach już niestety Cię nie widać. Stąd pytanie.

      xyzxyz10 dni temu
    • Na ostatnich 9 filmów - 6 jest moich. Czy to już naprawdę jest moment na pytanie: czy jeszcze coś będziesz prezentował? :-)

      Zachar OFFZachar OFF10 dni temu
  • gdzie to tankujecie?

    Nike HermesNike Hermes10 dni temu
    • Z Berlina na lawetach :)

      Filip KuligFilip Kulig7 dni temu
  • Wszyscy testujący mówią, że nie ma jeszcze stacji tankowania wodoru w Polsce. Żaden nie powiedział, jak tankowane są auta demonstracyjne... :)

    TomekTomek10 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila Dla mnie bajka. Śledzę wodorowe konstrukcje od początku i żeby nie bariera finansowa (mam zasadę nie kupować auta za więcej niż roczny dochód netto, niezależnie od tego, ile dostaje za poprzednika), więc wciąż poza moim zasięgiem prywatnie, a firmowo nie ma możliwości na takie auto. Ale tak, jak przy stanie infrastruktury (brak choćby gniazdka 230 V w garażu pod blokiem) i liczącej dziesiątki lat technologii akumulatorowej, to właśnie wodorowe ogniwa paliwowe są dla mnie idealnym rozwiązaniem na następne auto (za kilka lat). Elektryk, jak ktoś ma dom pod miastem. Wodór na moje potrzeby dużo bardziej (unikam auta na co dzień, ale niemal każdy weekend mam ponad 100 km dziennie w związku z drugą pracą / hobby). Miraia bym brał nawet mimo małego kufra, poświęcając tylną kanapę na część sprzętu wodnego, ratowniczego i szkoleniowego. No i jeszcze czekam na AWD :) Mam szczerą nadzieję, że ta technologia będzie szła równolegle do elektryków, właśnie z uwagi na różne potrzeby dla różnych odbiorców. Nie do miejskiego malucha, ale za auto D/E z hybrydą, czy jakieś większe SUVy (których ogólnie nie lubię, bo to dla mnie auta-porażki - duże nadkola, nadmuchana stylistyka => mniej miejsca w środku, mniejszy bagażnik / maskowany mniejszym zbiornikiem paliwa i brakiem dojazdówki). Mirai kombi, przedłużony, AWD i "BIERĘ". A nie, no tak, wciąż 3x za drogi na moje warunki zakupu :(

      TomekTomek10 dni temu
    • @Tomek Wiesz, to jest na razie tylko pierwsza partia kilku aut. Auto ma kampanię promocyjną i robimy mu testy. Nie wiem jak inni, ale chyba nie ma aż takiej miłości jak do GR Yarisa, ale ja się zakochałem. Dla mnie wspaniałe auto. Już Camry jest fajne, ale ma nudne nadwozie - zbyt zachowawcze. Mirai jest jak Camry, ale ładniejszy i z super napędem.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila10 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila No masakra... Dzięki! O najbliższej stacji w Berlinie wiem, ale myślałem że Toyota na własne potrzeby już ma małą instalację, a tu zonk... Laweta - wybitnie eko :D

      TomekTomek10 dni temu
    • W Berlinie, i przyjeżdżają lorą. Są ograniczone przebiegi na potrzeby testów. Dlatego "grubsze" testy zrobimy jak powstaną stacje. Pozdrawiam!

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila10 dni temu
  • To jest technologia. To jest przyszłość. Tym chce jeździć. Ja jestem zakochany . Piękny samochód. Fakt, że w Polsce to przy obecnej polityce to za 100 lat nie będziemy jeździć na wodór.

    XAWIERD XAWIERDXAWIERD XAWIERD10 dni temu
  • Najlepsze jest podsumowanie. 67 tys. GBP to... dla Brytyjczyka mniej więcej tyle co dla Polaka 67 tys. PLN. Czyli zakup Mirai na wyspach to wysiłek równy zakupowi Opla Astra w PL. 😜

    housemasterhousemaster10 dni temu
  • Bomba wodorowa na kołach.

    Sebastian LisSebastian Lis10 dni temu
    • Wręcz przeciwnie, nagrywał już Zachar filmy na temat bezpieczeństwa. Większe szanse niż obecnie byś miał.

      janiktinnyjaniktinny9 dni temu
  • Nie miraj a mira-i!

    Filip ZiembaFilip Ziemba10 dni temu
  • Zachar OFF zrób test wózków sklepowych,który lepszy z Biedronki czy Lidla?.

    lvl07SSlvl07SS10 dni temu
  • Nie lubię elektryków.

    amator1990amator199010 dni temu
    • Ja też nie :-D ale są wyjątki - miejskie jak Fiat 500e, Peugeot 208e - i wodorowe jak Mirai :-DDD Pozdrawiam!

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila10 dni temu
  • Co jak w zimie na zewnątrz jest temperatura −1 °C lub niższa, a zbiornik do wody jest pełny i woda zamarznie w Toyocie Mirai?

    RocketRocket10 dni temu
    • @Zachar OFF Jak wylać wodę z Toyoty Mirai, gdy jest zamarznięta?

      RocketRocket10 dni temu
    • Jest w filmie

      Zachar OFFZachar OFF10 dni temu
  • nie mogli zaprogramować dźwięku LFA? :(

    IlIlIlIlIlIlIlIlIlIlIlIlIIlIlIlIlIlIlIlIlIlIlIlIlI10 dni temu
    • W ogóle bez sensu w tym dźwięk. Mam nadzieję, że to raczej dla widowni, by zdążyła spieprzyć z chodnika. :D

      janiktinnyjaniktinny9 dni temu
  • Jakość materiałów można oceniać w używanych samochodach. W nowych samochodach co najwyżej można ocenić szycie szwów na tapicerce.

    Biały KrukBiały Kruk10 dni temu
  • Sztuczna skóra była w Fiacie 126p. A jak ktoś lubi brzmenie R6 lub V8 i do tego prostotę kostrukcji to ten pojazd nie jest nawet samochodem.

    Schlomo UbermannSchlomo Ubermann10 dni temu
  • Ile wynosi dopuszczalna masa całkowita w Toyocie Mirai? W Polsce na chodnikach i parkingach oznaczonych znakami parking z umieszczonymi pod nimi tabliczkami wskazującymi sposób ustawienia samochodu można parkować, jeżeli samochód nie przekracza dopuszczalnej masy całkowitej 2,5 tony.

    Paweł KowalczePaweł Kowalcze10 dni temu
    • O kurde. :D Skąd o tym wiesz? :D Jeśli powinni mówić o tym na prawku, no to jestem w szoku.

      janiktinnyjaniktinny9 dni temu
    • Jest poniżej 2,5 tony - 2415kg o ile dobrze pamietam.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila10 dni temu
  • "alternatywa dla ładujących się w nieskończoność elektryków" - ktoś się tu musi dokształcić

    KamilKamil10 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila Hyundai Ioniq 5 na stacjach Ionity zyskuje 300 km zasięgu w 16 minut. I to w testach, a nie broszurach! Tesla Model 3 na Superchargerze naładuje się w pół godziny i przejedzie 400 km. Nawet tanie samochody, np. Citroen e-C4 potrafią już przyjmować po 100 kW - czyli w pół godziny przybędzie mu z 250 km zasięgu. Ja mogę więcej spędzić w Burger Kingu (i tak się zdarzało z moim Leafem, że on już chciał jechać, a ja jeszcze frytki kończyłem :) ). A przecież przy podróżach po Polsce mało która trasa wymaga więcej niż jednego, może dwóch ładowań. Do tego nie można zapomnieć o cenie stacji wodoru. Za jedną taką postawisz 20 ultraszybkich ładowarek. Ja zdążę się naładować i odjechać, zanim ty odstoisz w kolejce i w ogóle zobaczysz dystrybutor. A na co dzień nie będę czekał wcale, tylko naładuję się w domu. Z wodorem tak nie zrobisz.

      Wojciech MurasWojciech Muras9 dni temu
    • @Wojciech Muras Tak czy inaczej uzupełnienie zasięgu w Mirai zajmie Ci 5 minut, a w prądzie 2h.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila9 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila Niestety, według testów Mirai na autostradzie to raczej bliżej 350-400 km - jego zasięg jest przekłamany w dokładnie takim samym stopniu, co inne auta elektryczne testowane według WLTP.

      Wojciech MurasWojciech Muras10 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila Hyundai Ioniq 5 ładuje się od 5 do 80 % w 18 minut. Na co dzień większość nabywców będzie go ładowała w domu, więc w ogóle nie będą czasu na stacjach paliw czy stacjach ładowania wodoru tracić.

      KamilKamil10 dni temu
    • Proszę bardzo: mamy Testę S i Porsche Taycana Turbo S. Stajemy przy superładowarce z zasięgiem 10% - czyli ile? 50km? Umówmy się, że nawet 60 (w Porsche 40). Po jakim czasie będą te auta miały (zapinamy oba na raz, więc superładowrka nie pociągnie maksymalnej mocy) 650km zasięgu? W przypadku Porsche nigdy, bo 500 to i tak tylko w teorii, a realne dla Taycana to 400. A Tesla? Sam nie miałem okazji testować, ale też nie sądzę, że szybciej niż po 3h licząc, że oba auta ssają naraz te superładowrkę. Mirai osiąga ten zasięg po 5 minutach i porusza się spokojnie autostradą 110-120km/h. :-) nawet z maksymalną prędkością Tesla i Porsche nie dogonią Toyoty! Bo jak nawet ją dojdą, to im się szybciej zasięg skończy i znowu 3h ładowania.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila10 dni temu
  • Ten wybierak trybów jazdy to jak w ciągniku XDDD

    Mateusz 03041Mateusz 0304110 dni temu
    • @PAG to nie żaden nowy układ tylko inny wygląd i tyle

      Mateusz 03041Mateusz 0304110 dni temu
    • No i fajnie, nie trzeba się nowego układu uczyć

      PAGPAG10 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila to wiem, ale układ oraz ruch jest identyczny jak w nowszych ciągnikach

      Mateusz 03041Mateusz 0304110 dni temu
    • Jest jak w każdej hybrydzie Toyoty.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila10 dni temu
  • 4:28 tą tapicerkę to chyba od BMW pożyczyli

    Mateusz 03041Mateusz 0304110 dni temu
    • @zotraB poza tym skóra bardzo często nie jest odpadem. Zobacz "produkcję" skóry w Indiach i Pakistanie

      Mark ARAMark ARA9 dni temu
    • @zotraB nie jem

      Mark ARAMark ARA9 dni temu
    • @Mark ARA a mięso jesz? Chyba lepiej wykorzystać skórę będącą niejako odpadem niż produkować sztuczny syf z ropy.

      zotraBzotraB9 dni temu
    • @Mateusz 03041 być może. W civicu 91 mam welur i wygląda jak nowy. Temat sporny. Nie kupuję skóry ze względu na zwierzęta i środowisko

      Mark ARAMark ARA9 dni temu
    • @Mark ARA wystarczy choćby tylko nawilżać skórę mleczkiem i wytrzyma więcej niż welur, a i będzie lepiej wyglądać...W moim W126 z 86r. skóra jest od fabryki, ma przebieg ponad 250 000 km i wygląda prawie jak nowa

      Mateusz 03041Mateusz 030419 dni temu
  • Zachar OFF - Kamil ON

    Andrzej BudzyńskiAndrzej Budzyński10 dni temu
  • Na dziś to napęd wodorowy jest jeszcze w fazie testów a już ceny są akceptowalne. W sytuacji produkcji masowej i samochodowe i stacji wodorowych ceny powyższych spadną. Jestem za i czekam na nareszczcie ekologiczny napęd czyli wodór.

    Jędrzej GłasekJędrzej Głasek10 dni temu
    • @Wojciech Muras czyli jednak ludzie nie mieszkają w większości w willach. Kiedyś podróżowało się powozami a kiedy weszła kolej żelazna to mówiono, że krowy przestaną dawać mleko. Ciężki akumulator to jednak przeżytek. Przyszłość należy do innych źródeł energii. Dziś to wodór. Przyszłość to może He3. Życzę więcej fantazji i postępu.

      Jędrzej GłasekJędrzej Głasek9 dni temu
    • @Jędrzej Głasek O Polsce. Jesteśmy jednak krajem wiejskim ;)

      Wojciech MurasWojciech Muras9 dni temu
    • @Wojciech Muras aż tyle osób mieszka we własnych wolnostojacych domach w Polsce? Sukces europejski, światowy. A pozostała reszta ma garaże podziemne? Czy mówimy o Polsce, Europie?

      Jędrzej GłasekJędrzej Głasek9 dni temu
    • @Jędrzej Głasek Większość 54% Polaków. Dodaj do tego tych z garażami podziemnymi, i masz ⅔ populacji. Znacznie taniej będzie dociągnąć kable do parkingów dla tej ⅓, niż budować stacje wodoru dla wszystkich.

      Wojciech MurasWojciech Muras9 dni temu
    • @Wojciech Muras benzynę i ON tankuję od lat na stacjach paliw w kilka minut. Tak samo można tankować wodór. A prąd? Nie wszyscy mający samochód mają wolno stojący dom. Śmiem twierdzić, że raczej mniejszość. Trudno kupującego bateryjnego elektryka zmusić do kupna domu tylko dla tego aby łatwiej ładował samochód.

      Jędrzej GłasekJędrzej Głasek9 dni temu
  • 17:10 "Przy cenie ok. 45 zł/kg wodoru koszt przejechania kilometra jest porównywalny z autem benzynowym o spalaniu ok. 8 litrów" - ta informacja przekreśla samochody na wodór. Prąd możesz sam sobie wyprodukować instalując fotowoltaikę. Wodór można będzie tylko kupować jak benzynę.

    HypnoHypno10 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila Fotowoltaika i ilość samochodów elektrycznych bardzo szybko przyrasta, więc rozbudowa infrastruktury jest wyzwaniem. W Skandynawii, Anglii i Niemczech dają radę, więc będziemy mieli przetarte ścieżki. Nie jesteśmy pionierami. Poza tym poczytaj o Vehicle To Grid, czyli V2G. To jest już naprawdę za rogiem, a rozładuje przeciążone sieci przesyłowe. Jakby Ci rodzice umarli na raka płuc z powodu zanieczyszczonego powietrza to może byś tak nie pisał. Naprawdę prowadzi się dane o śmiertelności z powodu zanieczyszczonego środowiska. Natomiast jak lubisz zapach benzyny (ja też lubię) to nie musisz jej spalać, wystarczy, że będziesz ją wąchać :)

      HypnoHypno10 dni temu
    • @Hypno Idealistyczna wizja, ale nie wierzę w nią. Skąd w sieci znajdziesz tyle prądu, żeby pociągnąć takie prądy ładowania, jak już teraz przy podpięciu 2-3 aut spada tempo ładowania. Poza tym to myślenie o ładowaniu z domu zabija jedną rzecz - przyjemność z pojechania na stację paliw. Wiem, brzmię jak stary grzyb, ale pamiętam jak z Dziadkiem jeździłem w latach '80 na CPN jego Zastavą 1100p. Jakie to było ekscytujące, ten zapach benzyny i ropy, olejów i smarów. To było coś. Dzis nadal lubię pojechać, włożyć pistolet i nalać paliwa. Elektryk tego nie daje. Odczłowiecza to, odczłowiecza samochód. Sprowadza go do poziomu smartfona, a motoryzacja to coś więcej. To romantyczne obcowanie człowieka z maszyną. Dlatego tak kocham zabytkowe auta. Przekonałem się do elektryków pokroju Fiata 500e, Peugeota 208e. Przekonałem się do elektryka na wodór (w sumie to od pierwszej chwili jak usłyszałem o takiej opcji się w niej zakochałem). Ale po teście Taycana Turbo i Turbo S stwierdzam, że ja nie chcę takiej motoryzacji. NIE i już ...

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila10 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila 1. Za 5 lat samochody elektryczne spokojnie przebiją 1000 km zasięgu. Niektóre już teraz zbliżają się do tej granicy. 2. Za 5 lat niektóre samochody elekt. zbliżą się lub przekroczą szybkość ładowania 1 GW. Już teraz Ionity ma 350 kW. 3. Po co ładować na stacji jak za 5 lat przejedziesz ponad 1000 km, a może i 1500 km, a wcześniej możesz naładować w domu za darmo z paneli lub za 50 groszy za kW, czyli ok. 10 zł/km. Nie wystarczy Ci przejechanie z Warszawy do Paryża? :) O zgrozo, bez postoju.

      HypnoHypno10 dni temu
    • Kluczowe są jeszcze dwie rzeczy: 1. kg wodoru będzie taniał nawet o 50% w ciągu 5 lat. 2. 5 minut i masz zasięg jak z ładowania na domowej ładowarce z fotowoltaiki po 2 dniach.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila10 dni temu
  • To jest rewolucja technologiczna i mówienie o kształcie reflektorów lub ocena deski rozdzielczej mija się z oceną samochodu. Rols Roys jest bardziej komfortowy a Fiat Panda bardziej miejski. Najważniejsze jest to co pod maską. To jest przyszłość.

    Jędrzej GłasekJędrzej Głasek10 dni temu
    • @Hypno kazdy bedzie mial fotowoltanike na dachu?😂😂😂 w centrum Paryza?

      Maciej BadowerMaciej Badower9 dni temu
    • @Hypno przepraszam ale z balkonu sobie ten kabelek powiesi? kazdy? bo wiekszosc Europy mieszka w miastach w kamienicach. To jak to jest?

      Maciej BadowerMaciej Badower9 dni temu
    • @Hypno jasne, w kamienicy🤦‍♂️

      Maciej BadowerMaciej Badower9 dni temu
    • @Hypno są różne źródła wodoru od zielonego zaczynając i różne źródła energii do jego produkcji. Zagadka, skąd pochodzą akumulatory do samochodow elektrycznych?

      Jędrzej GłasekJędrzej Głasek10 dni temu
    • @Jędrzej Głasek Zagadka. Skąd pochodzi energia potrzebna do wytworzenia wodoru, bo wodoru nie wydobywa się?

      HypnoHypno10 dni temu
  • Samo przedstawienie samochodu całkiem ciekawe, ale tego Pana Mariusza i jego "ciumkania" co najmniej tak jakby kwasku cytrynowego się napił ciężko się słuchało

    Armed DragonArmed Dragon10 dni temu
    • Mariusz to jeden z Was - Widzów. Zaproponował takie "insajderskie" opowiedzenie o aucie z perspektywy kogoś, kto na co dzień jeździ Mirai. Docenić należy, że miał jak i czym nagrać tych kilka ciekawych informacji.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila10 dni temu
  • Ostatnie słowa Kamila w tym filmiku to nic dodać nic ująć. Takie auta elektryczne to ja rozumiem. Pozdrawiam 👌🏻

    Karol WejmanKarol Wejman10 dni temu
    • Bo to mnie do niej przekonało! Pozdrawiam!

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila10 dni temu
  • Mi ten Tył natomiast przypomina audi a7 nic innego.

    PeioPeio10 dni temu
    • Saaba 900 NG :)

      fomalhaut86fomalhaut8610 dni temu
  • A ile taki wodór będzie kosztował na stacji?

    PeioPeio10 dni temu
    • @Ro Bo Dobry trolling :) Niestety, ku uciesze koncernów paliwowych, nadal wiele osób wierzy w wodór :)

      HypnoHypno9 dni temu
    • @Hypno daj spokój...elektryki to technologia tymczasowa...celem jest wodór...

      Ro BoRo Bo9 dni temu
    • @Aleksandra Dąbkowska Miałaś samochód elektryczny chociaż na kilka miesięcy, że tak twierdzisz czy wymyślasz?

      HypnoHypno10 dni temu
    • @Hypno To skoro jesteś takim Rekinem biznesu to tak zrób , a reszta niech ma prawo wyboru. Dla mnie samochód to narzędzie które daje wolność swobodę i oszczędza czas. Czyli przeciwieństwo pojazdu na baterię .

      Aleksandra DąbkowskaAleksandra Dąbkowska10 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila Ja bym zrobił inaczej, ale myślę, że tak zrobiłaby duuuuża większość. Zamiast wydawać 300k zł na samochód, który udaje limuzynę, ma mały bagażnik i ma ponad 9 sek. do 100 km/h. Poza tym nie da rady go zatankować w Polsce, a jak da to trzeba będzie płacić. Kupiłbym Teslę 3, Forda E-Mach, VW ID4, Skodę Enyaq, Hyundaia Ionic, itp. za ok. 200k - 250k zł a za resztę kasy kupiłbym fotowoltaikę na dach i ładowarkę. Za 65k zł kupiłem 22 kW na dach, a taka ilość nie tylko zasili samochód elektryczny, ale i cały dom.

      HypnoHypno10 dni temu
  • Wszystko fajnie, ale z tymi autami wodorowymi to już skończcie bi zabieracie mi przyszły zawód.

    PeioPeio10 dni temu
  • Fajny, tylko niestety nie widzę przyszłości dla aut wodorowych na więcej niż 15 lat, po prostu elektryki rozwijają się bardzo szybko, a mają większy potencjał. Natomiast sama mirai bardzo ładna, a do tego dojrzała i dobrze, że jakieś samochody wodorowe się rozwijają bo dobrze byłoby zobaczyć ile z wodoru da się wycisnąć.

    Igo580Igo58010 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila Topowy ID3 ma 540 km wltp. Wiem że to zasięg teoretyczny, ale jak ma się dobry styl jazdy i dobrą pogodę to da się nawet to przebić.

      Igo580Igo58010 dni temu
    • @Igo580 Jakie VW przejadą 500km bez ładowania? :-D

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila10 dni temu
    • @Moto-Pasje Kamila A no taki potencjał że 8 lat temu ładowały się dwa dni. A tak zagłębiając się na serio w liczby to w tesli model S 450 km ładujesz w 40 minut na superchargerze których w zachodniej europie jest naprawdę sporo. A zasięg maksymalny to grubo ponad 600km (już nawet nie wspominając o nadchodzących plaidach) I ja wiem że mało który elektryk dzisiaj jest jak tesla model s lub model 3, ale jeszcze niedawno elektryczne volkswageny nie przejeżdżały 500 km na baterii. Duża część producentów już zapowiedziało elektryfikacje całej gamy. Natomiast wracając do wodoru to ten ma te same wady co konwencjonalne paliwa: trzeba go wyprodukować, przetransportować, przechowywać i tankować. Tymaczasem prąd można "zatankować" nawet w garażu, doprowadzony jest wszędzie, a produkować go można na miliony sposobów w tym zerowo emisyjnie. Do tego jak już mówimy o normach to przypomne że wodór ma sporo gorszy bilans energetyczny w porównaniu do prądu, więc to o jego ekologiczność prędzej można mieć wątpliwości.

      Igo580Igo58010 dni temu
    • Jaki masz potencjał w aucie, którego baterie ważą 500kg i ładują się pół dnia na szybkiej ładowarce dając połowę tego zasięgu co Mirai po 5 minutach tankowania? Potencjał to w ostatniej dekadzie pokazały silniki spalinowe! Co by to było jakby nie szalone normy EURO 5 i 6! To by dopiero było. Przecież 10 lat temu DIESEL był "trendy" i eko. Do elektryków też się UE dobierze swoimi normami. Tylko ktoś musi mieć w tym interes, tak jak teraz w gnojenu diesla.

      Moto-Pasje KamilaMoto-Pasje Kamila10 dni temu
  • Wie immer TOYOTA bauen beste Auto für Umwelt Elektro Auto haben keine Zukunft

    mieczyslaw grudzienmieczyslaw grudzien10 dni temu
  • Thanks for good content!

    Valentos BelkinValentos Belkin10 dni temu
  • Jestem na "nie"

    Johnny MnemonicJohnny Mnemonic10 dni temu
PLworld