Avi x Louis Villain - Soprano

19 kwi 2021
988 928 wyświetleń

Zamów preorder: moyalabel.pl
Posłuchaj w cyfrze: soundline.biz/AviLVSoprano.
#ASP #Avi #LouisVillain #AkademiaSztukPięknych
Booking / menagement: przemek@aioagencja.pl / tel. 792 240 486
Title: Soprano
Artists: Avi x Louis Villain
Album: Akademia Sztuk Pięknych
Mix/mastering: Arkadiusz Szwed w Hemp Studio
Executive producer: AIO Agencja
Produkcja video: AG STUDIO
Reżyseria: Adam Gawenda
Zdjęcia: Adam Gawenda
Kierownik produkcji, kierownik planu: Mateusz Dziwis
Asystent kierownika produkcji: Agata Basista
Scenariusz : Mateusz Dziwis
Montaż: Adam Gawenda
Focus puller: Wojciech Szolke
Scenografia: Mateusz Dziwis
Charakteryzacja/włosy: Paulina Mękal
Casting: Agata Basista, Mateusz Dziwis
Asystenci: Konrad Samorodny, Tomasz Baryło
Kamera:www.getcamera.pl
Wystąpili: Leszko Szary, Mariusz Radkowski, Bartosz Woźniczko, Urszula Zychowicz
Podziękowania dla : Stara Ponderosa Katowice, Pałac Ogrodowa Tarnowskie Góry,
Krzysztof Pawliczek. Anna Kłosek, Marcin Nawa, Gosia Skrabaczewska.
Bądź na bieżąco i śledź social media Avi & Louis Villain:
facebook.com/avisycylijczyk/
facebook.com/mr.louisvillain/
instagram.com/avi_sycylijczyk/
instagram.com/louis_villain/
facebook.com/MoyaLabel/
instagram.com/moya_label/
© 2021 Moya Label

Komentarze
  • Kiedyś się spotkamy zrobimy robotę tak mokrą, że zalejemy się potem :] a potem ustalimy plan, jak bez przypału opierdolić bank :)

    NDZ TVNDZ TV3 godzin temu
  • instagram tej dziewuszki 0 42

    Sebastian MichalczykSebastian Michalczyk6 godzin temu
  • Dla zasięgów

    John CenaJohn Cena10 godzin temu
  • ROBI SAŁATĘ A NA STOLE SAME PAPRYKI I POMIDORY

    yzcoder redoczyyzcoder redoczyDzień temu
  • Kozacki numer tak słucham i słucham i sobie myślę że Waco ten refren by rozjebał bardziej

    Slimaczy JotefSlimaczy JotefDzień temu
  • Mavie taką restauracje? Dziczyzna?

    Klinika TapicerskaKlinika Tapicerska3 dni temu
  • klasa

    hokehoke4 dni temu
  • DWA SŁAWY X AVIxLOUIS

    AfterGlowAfterGlow4 dni temu
  • o kurwa, ciary, brawo panowie.

    ghosty0mbreghosty0mbre4 dni temu
  • Luise jaki progress zapierdolil, szal chuja, szanuje

    MaciejMaciej4 dni temu
  • Kozaczyna :)

    Konrad MarajKonrad Maraj5 dni temu
  • zajebisty bit, pozdro z BRW 05840

    Konrad GutKonrad Gut5 dni temu
  • smiesznyt en grubasek

    RucholRuchol5 dni temu
  • Co to za mercedes na teledysku?

    kaukazkaukaz5 dni temu
    • CLK W208

      Aleksander WoźniakAleksander WoźniakDzień temu
  • Jesteście najlepsi 🤗

    Roksana JankowskaRoksana Jankowska5 dni temu
  • Jaki model Raybanow nosi Avi?

    4drian3k4drian3k6 dni temu
  • Louis Villain szczerze to pierwszy numer w ktory przewijam razem z twoja zwrotka.. Widać ciężka prace ;) "..żeby było jasne za swoim to zawsze w ciemno..." Sztoos:))

    Ewelina OzonEwelina Ozon6 dni temu
  • Gdzie znajdę tą szamkę?

    Adamek fineAdamek fine6 dni temu
  • Fajny kawałek to prawdziwi Artyści

    Urszula JędrasikUrszula Jędrasik6 dni temu
  • widze ze woda soprano odpierolila zbiera rose aj Avi

    Jacek WieczorekJacek Wieczorek6 dni temu
  • Czuję że żyje🔥🔥🔥

    WagonTVWagonTV7 dni temu
  • Teledysk ma vibe gangsterów z polskich filmów komediowych xD Props

    Da VinciDa Vinci7 dni temu
  • Kurwa jakie to jest dobre

    CappyCappy7 dni temu
  • Codziennie katowane 👌👌

    Bartosz ColinBartosz Colin8 dni temu
  • Chyba pierwszy raz Louis nawinął lepiej niż Avi - SLU

    Kristof Avram CoffeeLabKristof Avram CoffeeLab8 dni temu
  • Lecimy po #1 na karcie na czasie :))

    Ask to seduce MissAsk to seduce Miss8 dni temu
  • to prze jest taki prze kocur numer że ja pierdole !

    Bdz BedezetBdz Bedezet8 dni temu
  • Okularek W208 tez mialem kiedyś takiego, aż się łezka zakręciła w oku

    Ptao TomPtao Tom9 dni temu
  • No to moze najlepsza ekipa w pl i najlepszy raper w pl na jednym tracku

    3Der3Der9 dni temu
    • ???

      3Der3Der9 dni temu
  • w 1:05 to przemo_dbm?

    GrandGrand10 dni temu
    • Lecimy po #1 na karcie na czasie :))

      Ask to seduce MissAsk to seduce Miss8 dni temu
  • kozakkkk

    weronika majewskaweronika majewska10 dni temu
  • Szkoda że nie ma was na Itunes ;(

    3SM3SM10 dni temu
    • kurwa jakimi wy jesteście szefami muzycznymi ja pierdole

      Ptao TomPtao Tom9 dni temu
  • RIP DMX prawdziwy raper, nie to co to...

    Daniel PDaniel P10 dni temu
  • Świetne!

    HarkozHarkoz10 dni temu
  • Louis powinien zająć się bitami, wokal odstąpić Aviemu.

    Kuba KorzeniowskiKuba Korzeniowski10 dni temu
  • Bravo 👏👏👏 🇵🇱🇵🇱🇵🇱

    Tomasz GawlakTomasz Gawlak11 dni temu
  • Avi, zmień tytuł piosenki w opisie, gdyż masz z poprzedniego kawałka😉 Niech Żyje Sztuka! Edit: Widzę, że już zrobione 😀

    bowen voowybowen voowy11 dni temu
  • Kto to kurwa jest i co robi na czasie

    SzmipiSzmipi11 dni temu
  • Mercedesowi trzeba spolerować lampy 😅

    Emenem.Emenem.11 dni temu
  • Avi, zmień tytuł piosenki w opisie, gdyż masz z poprzedniego kawałka😉 Niech Żyje Sztuka! Edit: Widzę, że już zrobione 😀

    foopyu noouifoopyu nooui12 dni temu
    • Ej kurwa Louis to producent czy raper? XD

      bowen voowybowen voowy11 dni temu
  • sztos nad sztosami, jak zawsze. 👏🏼

    Marta ZielińskaMarta Zielińska12 dni temu
  • Louis pocisnął. Fajne nawiązania w klipie

    LivelovejdLivelovejd12 dni temu
  • Lecimy po #1 na karcie na czasie :))

    beedsj roiuebeedsj roiue12 dni temu
    • Pozdrowionka Chłopaki 👌❗

      foopyu noouifoopyu nooui12 dni temu
  • Działa na wyobraźnie mi ta nuta

    Będę szczery - PawełBędę szczery - Paweł12 dni temu
    • K I C Z

      sannio komisannio komi11 dni temu
  • kurwa jakimi wy jesteście szefami muzycznymi ja pierdole

    co tamco tam12 dni temu
    • Pozdrowionka Chłopaki 👌❗

      sannio komisannio komi11 dni temu
  • Jak zwykle elegancko

    Alan P-kAlan P-k12 dni temu
  • Avi ty kurwa kocie!!!

    boss kumpelboss kumpel12 dni temu
    • bardzo dobry numer panowie, Louis zamknął mordy tym co mówili że nie umie rapować i ciągnie Aviego w dół

      beedsj roiuebeedsj roiue12 dni temu
  • Avi zajebiście Louis jak zawsze

    Jakub WójcikJakub Wójcik12 dni temu
  • 1:04 stary warga po prawej lol

    Albert JaronAlbert Jaron13 dni temu
  • Preorder zamówiony💣 czuje ze to będzie mój ulubiony krążek jest moc. Pozdro Avi i Louis 💪👏👍💥

    Szanuj PrawdziwychSzanuj Prawdziwych13 dni temu
  • xD

    jotiub markerjotiub marker13 dni temu
  • Louis dobrą szamke dostał i sobie nie zjadł i poszedł :/

    bilisha colibilisha coli13 dni temu
    • Avii top❤️

      soniyu ziuysoniyu ziuy12 dni temu
  • Ej kurwa Louis to producent czy raper? XD

    Kubaitu SHOTY!Kubaitu SHOTY!13 dni temu
    • Producent i raper

      Emeryt EmerytowanyEmeryt Emerytowany12 dni temu
  • Elegancko panowie kozak nuta

    Franek DanielewiczFranek Danielewicz13 dni temu
  • Na Mercu ta sama tablica rejestracyjna co w klipie Manifest na S-klasie. Tylko ja to zauważyłem?

    Kamil WojcickiKamil Wojcicki13 dni temu
  • Jak zwykle system rozjebany dzięki aviemu, tak jak zwykle Louis dla mnie trochę ginie albo wypada średnio przy avim tak przy tym kawałku Louis wjechał jak dzik w szyszki 😎 Pozdrowionka Chłopaki 👌❗

    DJ MpieceDJ Mpiece13 dni temu
    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DAWAĆ KURWA FA PŁYTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      bilisha colibilisha coli13 dni temu
  • K I C Z

    Dno Od SpoduDno Od Spodu13 dni temu
  • Kawałek dla fanów Sp. Ave!

    plfan11plfan1113 dni temu
  • czm mam w glowie jak widze ich obok siebie to mario i luigi?

    trinken blinkentrinken blinken13 dni temu
  • bardzo dobry numer panowie, Louis zamknął mordy tym co mówili że nie umie rapować i ciągnie Aviego w dół

    kwiatukwiatu13 dni temu
  • Avii top❤️

    yaliso gioouyyaliso gioouy13 dni temu
  • Soprano taki dobry serial a ta piosenka taka chujowa

    lobotomialobotomia13 dni temu
  • Oł shit ale to dobre jest

    James BondJames Bond13 dni temu
  • Jeju, Avi nawet jak wychodzi z pierwszewgo planu to wychodzi dobrze... Louis Villain wie jak ukraść kawałek lirycznie, Avi aktorsko. Czy wy przestaniecie się dopełniać?

    filon1995filon199513 dni temu
    • Kozak kozak kozak Jestem ciekaw co będzie dalej 🤞🏽

      yaliso gioouyyaliso gioouy13 dni temu
  • Avii top❤️

    dueeh nyyudueeh nyyu14 dni temu
  • Sztosik ❤

    Arkadiusz OlszewskiArkadiusz Olszewski14 dni temu
  • Słabe nudne ale kontent fajny

    noktrol spacenoktrol space14 dni temu
  • 🔥🔥🔥

    PerkzfanboyPerkzfanboy14 dni temu
  • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DAWAĆ KURWA FA PŁYTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    zbyszek janikzbyszek janik14 dni temu
  • Avi kocham cię

    ZTMZTM14 dni temu
  • Bez szału, refren się choć trochę broni

    AniolovAniolov14 dni temu
  • Gowno....

    Bartek BartekBartek Bartek14 dni temu
  • Aż zacząłem sopranosow oglądać :3

    kilcio123kilcio12314 dni temu
  • Nie wiem czym tu się jarac...słabe strasznie, leci 👎

    Mateusz SikoraMateusz Sikora14 dni temu
  • Kiedyś było prawo bronxu teraz prawo Pruszkowa :D

    Zmasowany dzik W formieZmasowany dzik W formie14 dni temu
  • mega sztos 💪🎃

    ZNG beatzZNG beatz14 dni temu
  • Podoba mi się to ze widać po nich szczera przyjaźń Kurcze

    malinek SLUmalinek SLU14 dni temu
  • Kozak kozak kozak Jestem ciekaw co będzie dalej 🤞🏽

    malinek SLUmalinek SLU14 dni temu
  • obiektywnie, to ubogi tekst - zero przekazu.

    wpmess1wpmess114 dni temu
  • Jak on kurwa wyglada, wypierdalaj

    KARP YOU JR.KARP YOU JR.14 dni temu
  • 2:31 mistrzowskie przejście 🔥

    mijuo rouimijuo roui15 dni temu
  • Alez to buja Szacun panowie.

    MaTMaT15 dni temu
  • ♥️♥️♥️♥️

    Joker JokerJoker Joker15 dni temu
  • Az sie zdziwilem ze tyle pozytywnych komentarzy pod takim chłamem🙉

    Przemo MiPrzemo Mi15 dni temu
  • Kurde naprawdę dobra nuta

    PiOtRuLLo !PiOtRuLLo !15 dni temu
  • bardzo kiepski wokal

    MajkelBassRipperッMajkelBassRipperッ15 dni temu
  • Lubię nawijkę Avi ale to Louis zagrał lepiej w klipie od Avi (chodzi o tą mijankę z dubingiem - takie wyjebanie - przerwanie w nawijce w stosunku do wideo). Ps. to przejście na obrusie można zrobić lepiej i precyzyjniej - Polecam się!

    Życie chłopaka w domu z pustakaŻycie chłopaka w domu z pustaka15 dni temu
  • Avi to jak Chris w tym teledysku 😅 kawałek oczywiście świetny

    rol1084rol108415 dni temu
  • plworld.info/show/m3Zprd-5q2LagpM/wideo.html Nie podpuszczam was, ale nie zostawicie tu łapy w górę :3 Nieeee macie psychy :P

    Viksja 605Viksja 60515 dni temu
  • Louis jesz same pomidory na śniadanie?

    John 77777John 7777715 dni temu
  • Biedaki którzy udają bogaczy:) Pewnie nawet szlafrok z leasingu albo szmateksu:):)

    Sybilla Malina WąsowskaSybilla Malina Wąsowska15 dni temu
  • Dla statystyk

    Ragnar LothbrokRagnar Lothbrok15 dni temu
  • średnie :/

    QUAVO'97QUAVO'9715 dni temu
  • ale siadłooo 👌👌👌

    Stop PandemiiStop Pandemii15 dni temu
  • Louis Villain zostań przy robieniu bitów bo to Ci wychodzi zdecydowanie lepiej ;-)

    Kamil KKamil K15 dni temu
  • ktoś tu za dużo filmów gangsterskich się naoglądał

    michał Kwiatkowskimichał Kwiatkowski15 dni temu
  • Teraz mówi że to ci ma osiągną ciężka praca a w kawałku w Filipkiem rpauje " jak sprzedałem pierwsze kilo to kupiłem sobie jeasny"

    Mr KMr K15 dni temu
  • macie to coś czego nie ma nikt inny w branży

    Hubert W.Hubert W.15 dni temu
  • Wbiłem tu tylko dlatego że myślałem że chodzi o rapera Soprano z Francji. Rozczarowanie

    MarchefeMarchefe15 dni temu
  • ...Czuje się za stary na te wasze młode wilki, mam na głowie spółki z.o.o i inne kurwa cyrki.....AVI ty kocie👊👊👊👊👊

    DumnyZ\P/omorzaDumnyZ\P/omorza15 dni temu
PLworld