Don Kasjo vs Najman SKANDAL MILIONLECIA!!!!!!!!!

21 lis 2020
384 405 wyświetleń

Polecam!
facebook.com/fightclubpub/
facebook.com/RING-Sklep-Kolekcjonerski-102278717926611/
Oryginalne rzeczy z certyfikatami
allegro.pl/uzytkownik/RingSklep

Komentarze
  • Kurwa wracam do tego jak mam doła,no mistrzostwo świata komentarz

    Grzegorz BabisGrzegorz BabisMiesiąc temu
  • Czemu jest tak wysoki stosunek negatywnych ocen? Przecież ten materiał to złoto!

    vermatorvermatorMiesiąc temu
  • Hahahahaha,dzieki za poprawe humoru :-)

    romperistromperistMiesiąc temu
  • Sasza z big bradera spójrz to wszystko mogło być Twoje

    A.C Bo RODOA.C Bo RODO2 miesięcy temu
  • 368 821 !!! Najmaneczko :D

    Voca ListaVoca Lista2 miesięcy temu
  • Dobrze, że federacja mu zaje..ła... gażę i podzieliła właśnie na pomoc dla Kasja.. Ja bym zrozumiał zachowanie, gdyby mu tam powiedział coś w stylu "I co tam Marcinku, dobrze Ci z Godlewską" , wtedy mogły by powiedzmy puścić nerwy i okej. Ale czekając i doczekując się stanowiska, zawiodłem się... Była umowa na boks, więc boks, nie ważne podpis został złożony. Jeśli Marcin miał powód poza tym wiadomym powinien szeroko udzielić wyjaśnień. Co do nogi Kasjusza, gdyby to co zrobił Damian Herczyk, nie miało jednak miejsca, pewnie byłby rewanż, zapewne byłoby dogadanie się... Itd. Też trzymałem kciuki, jednak u tego trenera faktycznie było widać, że tego MMA troszkę złapał. Odwrócił negatywny trend wobec siebie, ale cóż teraz na pewno nie ma szans na pozytywny odbiór i wobec tych co nienawidzą i tym bardziej obiektywnie patrzących ludzi, po prostu kompromitacja. Mimo wszystko trenera mi żal, bo pogubił się w świecie freeków... Można zrozumieć, że jest za zawodnikiem swoim i to było widać, ale za bardzo na poważnie to brał, a to co Kasjuszowi zrobił z nogą, przecież po takim czymś można nie wrócić do 100 % sprawności... Nie wiem na ile to poważne, ale sam wiem, jak przez wypadek, gdzie właśnie nogę sobie załatwiłem skończyły się moje treningi na bardzo długo a i noga nie jest już taka sama... Nie ma obrony dla tych Panów...

    Voca ListaVoca Lista2 miesięcy temu
  • Mi szkoda żony i dzieci tego warchlaka, będę musiały żyć w poczuciu wstydu ze ich papa jest dzbanem.

    paripofparipof2 miesięcy temu
  • Ty jako Kommentator sie osmieszasz.

    christian Milowskichristian Milowski2 miesięcy temu
  • Czlowieku zachowuj sie byle jak ale sie zachowuj.!!!!!!!!

    christian Milowskichristian Milowski2 miesięcy temu
  • Nie da się tego oglądać

    Mateusz PradzynskiMateusz Pradzynski2 miesięcy temu
  • plworld.info/show/domYgr61kH3VlLw/wideo.html&feature=emb_title tutaj macie pierwsze słowa Kasjusza !

    Szymix98Szymix982 miesięcy temu
  • Najman was wszystkich wychujał..Postawił przes słupy z dobrym kursem i zgarną grube banki, teraz sie z was smieje;p, to takie oczywiste.

    nravy neavysnravy neavys2 miesięcy temu
  • Herczyk to kwintesencja BKS stal.... Cwaniaczki bez honoru, atakujący w kilku /kilkunastu na jednego,próbujący zgrywać gangsterów i dilerów a w razie przypału płaczą i rozpierdalają się na policji....

    Akodre ErdokaAkodre Erdoka2 miesięcy temu
  • Stary jest 05:16 24.11 nie potrafię się powstrzymać od śmiechu tak samo jak ty moja kobieta przez chwilę myślała że z kimś przez tel rozmawiam naprawdę dzięki za PORANEK POZDRAWIAM 🤣🤣LECI SUB🤣🤣🤣

    Pool 1609Pool 16092 miesięcy temu
  • Przecież Popek nie jest rewelacyjny ale by mu tam dziecko zrobił

    Piotr NowakPiotr Nowak2 miesięcy temu
  • SUB za SUB?.😈Ludzie przekonali się w końcu jakim człowiek jest Najman. Podsumowanie fame mma a więc Najman próbuje znokautować kasja orientuje się że jego ciosy na kasja nie działają i nie da mu rady więc robi wszystko żeby został zdyskwalifikowany aby ludzie nie mówiło że przegrał z kasjem.

    perfekt114perfekt1142 miesięcy temu
  • Damian Herczyk to największa szmata polskiego MMA

    pan mistrzpan mistrz2 miesięcy temu
  • Bajo Jajo😂

    PawelPawel2 miesięcy temu
  • Kase postawil w Betckliku - Na kopniecie - I smieje sie z Nas !!:)) zarobiony opuscil Gale i tyle !:)

    Lukasz SowinskiLukasz Sowinski2 miesięcy temu
  • Placze ze śmiechu 😂😂😂 cały czas mam w głowie to zbliżenie kamery na twarz Krzyśka Stanowskiego i to niedowierzanie w trakcie kiedy to Marcin uskutecznial ten skandal 😂😂

    Andrzej KAndrzej K2 miesięcy temu
  • Skad tyle łap w dół, przecież zajebisty material haha

    SzAd81SzAd812 miesięcy temu
  • Tym początkiem wygrałeś słucham tego 10x, "siemaneczko, jakie smienaczeko, kurwa najmaneczko" :D :D :D

    ZZZlomZZZlom2 miesięcy temu
  • Hahahahahahhaha

    natalia natalianatalia natalia2 miesięcy temu
  • Ale gowno

    Zdzisław MarchwickiZdzisław Marchwicki2 miesięcy temu
  • Marcin w wywiadzie: Może wygrał, ale to ja jestem zwycięzcą.

    Anonim666Anonim6662 miesięcy temu
  • Gdzie video

    woalsxwoalsx2 miesięcy temu
  • Chop już 10 lat karierę kończy xd

    SPEJSON DOMINATORSPEJSON DOMINATOR2 miesięcy temu
  • Najman to zawsze coś odpierdoli ...

    Jack SparrowJack Sparrow2 miesięcy temu
  • Ja tam Najmana lubie nie mądruje nic,nie jednemu by wpierdolił na ulicy i by sie skończyły żarty, a to że jest fatalny na tle innych to już inna kwestia.

    Korso BlejderKorso Blejder2 miesięcy temu
  • Pod koniec lat 90 dość często oglądałem na TNT gale wrestlingu WCW Monday Nitro. Ten cały cyrk coraz bardziej zaczyna mi to przypominać.

    Frankie CastleFrankie Castle2 miesięcy temu
  • Kurwa i ten sztuczny śmiech 😒😒🤦

    Jaś PiwowarczykJaś Piwowarczyk2 miesięcy temu
  • Szpilka jest smieszniejszy

    Torcipa NIGDYTorcipa NIGDY2 miesięcy temu
  • Najman sobie w ringu krzywdy zrobić nie da. Szkoda mi Kasjusza liczył że go przynajmniej trochę poobija

    Kk RrKk Rr2 miesięcy temu
  • Gowno jesteś

    Wojciech KozakWojciech Kozak2 miesięcy temu
  • IRYTUJACY UDAWANY SMIECH

    DOBERMANDOBERMAN2 miesięcy temu
  • Marcin parówka.Dożywotnia dyskwalifikacja będzie najlepszą nagrodą.

    Olo KowalskiOlo Kowalski2 miesięcy temu
  • Najmaneczko haha :)

    pitbull Pitbullpitbull Pitbull2 miesięcy temu
  • Ej, bo nie bardzo jestem w temacie, oni walczyli w MMA na pięści tylko?

    Maciej PaczkaMaciej Paczka2 miesięcy temu
    • W boksie w małych rękawicach

      El TestosteronEl Testosteron2 miesięcy temu
  • Daje każdemu suba

    Piotr NosalPiotr Nosal2 miesięcy temu
  • Podworkowy wojownik ............

    robert lukasikrobert lukasik2 miesięcy temu
  • Marcin to pizdeczka ....

    Krzysztof SpyraKrzysztof Spyra2 miesięcy temu
  • Kto wygrał ? Najman czy Casjo ? Bo słyszałem że trener Najmana xD

    MarwilMarwil2 miesięcy temu
  • Ciekawe czym jeszcze najman może zaskoczyć, prze chuj jest

    Kazimierz MuratorKazimierz Murator2 miesięcy temu
  • Doskonałe podsumowanie. Po tym co się stało mam nadzieję że pan Najman zniknie w końcu ze sportów walki oraz z przestrzeni publicznej.

    Ł RŁ R2 miesięcy temu
  • Najman oprócz zabrania gaży - odszkodowanie powinien zapłacić za to, że przez niego Fame MMA traci PR itd. Do tego jest wielce podejrzane, że był kurs na to, że ktoś kopnie w walce bokserskiej. Oświadczenie BetClic jest gówno warte, bo moją sobie napisać "że mało było takich zakładów, najwyższy to 315zł". Nie sądzę, aby przyznali, że zrobili przekręt, ale jest to sprawa przestępcza, Najman może odpowiedzieć za to karnie.

    Adam MaternaAdam Materna2 miesięcy temu
  • Ale masz świński śmiech ...

    Emil WlodarskiEmil Wlodarski2 miesięcy temu
  • I to jest człowiek który walczył o mistrzostwo Polski boksu

    Leszek ZielińskiLeszek Zieliński2 miesięcy temu
    • @El Testosteron Tym bardziej każdy kto wierzy że go "poniosło", a nie że to nie było planowane... jest bardzo ale to bardzo naiwny

      Leszek ZielińskiLeszek Zieliński2 miesięcy temu
    • I zdobył mistrzostwo Europy

      El TestosteronEl Testosteron2 miesięcy temu
  • Nienawidze takiego naciąganego na sile śmiechu

    Misio PysioMisio Pysio2 miesięcy temu
  • marcin chcial na obalanki

    Adam ZmijewskiAdam Zmijewski2 miesięcy temu
  • Najman nic nie odjebał to jest jego gra psychologiczna. Zresztą tam było zero emocji wszystko wyrachowane i zaplanowane dokładnie. Nie byłbym taki pewien czy fame mma aby na pewno nic o tym nie wiedziało zresztą z włodarzy dobrzy aktorzy. Taki scenariusz mógł być zaplanowany albo dali wolną reke Najmanowi jak nie bedzie sie czuł na siłach boxować bo ostatnimi czasy jego box 2 walki z Biggisem co jedna to gorsza i stwierdził , że nie pokona albo bedzie sie trzeba męczyć 3 rundy i koże być cięzko.

    Konred CorradoKonred Corrado2 miesięcy temu
  • 7:59 LEJE XD

    Dziurawy FilipekDziurawy Filipek2 miesięcy temu
  • Jak o czymś mówisz to nie smarcz, bo czuje dyskomfort i cring

    13 CM SHOTY13 CM SHOTY2 miesięcy temu
  • Najman Najmanem ale ten cały pustak ,pustak bo tak się normalni ludzie nie wysławiają jakiś Don czy Dno jest tak beznadziejnie głupi że szkoda słów ale na niego też przyjdzie pora i zaliczy deski 😂😂

    krzysztof kasprzykkrzysztof kasprzyk2 miesięcy temu
  • Najman mial wyjebane co mu zalzy rozjebal typa i tyle

    Boris JohnsonBoris Johnson2 miesięcy temu
  • Nie wiem za co te łapki w dół, zajebisty materiał i 230K wyświetleń WOW gratuluję

    Kuku LeleKuku Lele2 miesięcy temu
    • Fanatycy TvPiS minusuja. Przecież to jest ich ekspert:)

      Wysot100Wysot1002 miesięcy temu
  • Dawno się tak nie uśmiałem XDDDD. Dzięki za kozacki film

    誉Macieq誉誉Macieq誉2 miesięcy temu
  • Zobaczycie go już niedługo w tvp info, tu poszedł jakiś wałek w zakładach ale mam. Nadzieję że wszystko poblokuja

    legne legnelegne legne2 miesięcy temu
  • Ludzie to nie jest na serio. Fame kopiuje feudy z WWE😁 Reżyserka jak nic. Już jak Kasjo zaczął gadać że Najman teges śmegeś fą fą fą z Godlewską to czułem że będzie grubo. Zresztą popatrzcie jak są budowane feudy w Fame. Jak wyglądają zawodnicy po walkach(czy w UFC zawodnicy po walce mają melanże?) Kto ogląda WWE wie jakie tam imby się odbywają, jak zawodnicy się cisną i jakich czynów się dopuszczają. Wygląda to realistycznie ale jest to reżyserka od a do z(zdarzają się wyjątki😁). Tak samo w Fame. Ja czekam aż ktoś wreszcie dostanie krzesłem, albo ktoś kogoś wrzuci do karetki.

    Damian SkoryDamian Skory2 miesięcy temu
    • @Sir Duck przypominam Najman vs Trybson i słomka ptysiowa

      Damian SkoryDamian Skory2 miesięcy temu
    • @Sir Duck przypominam Najman vs Trybson i słomka ptysiowa

      Damian SkoryDamian Skory2 miesięcy temu
    • pierdolenie

      Sir DuckSir Duck2 miesięcy temu
  • Kurwa ale żeś mnie rozbawił, piona za filmik :)

    Łukasz PrzybylskiŁukasz Przybylski2 miesięcy temu
  • Geniusz kompromitacji;)

    Tomasz PoTomasz Po2 miesięcy temu
  • W Łodzi bez zmiany herczyk jebany

    Michal SzewczykMichal Szewczyk2 miesięcy temu
  • Najman to powinien jakies szyby naftowe wiercic, bo sie potrafi przebic do samego dna... 😩

    Nihili 666Nihili 6662 miesięcy temu
  • Herczyk szmata... Niech oboje Don Kasjo 1 na 1 a nie zakłada mu skrentowke jak 3 na Kasjo siedzi

    Michal SzewczykMichal Szewczyk2 miesięcy temu
  • Kabaret nie walka

    Niki KozakkozakNiki Kozakkozak2 miesięcy temu
  • Gdyby nie sędzia i ochrona Najman by wygrał.

    auradin auradinauradin auradin2 miesięcy temu
  • Konczy kariere i jedzie, aby stac na strazy Jasnej Gory :)

    lukkashlukkash2 miesięcy temu
  • xD ''To jest debil'' xD

    Kuba TeKuba Te2 miesięcy temu
  • Przed tą walką myślałem że najman będzie napierdzielać w tył głowy i zostanie zdyskwalifikowany

    niedźwiedź nniedźwiedź n2 miesięcy temu
  • Nie wpadliście na to ze Najman znalazł se idealny sposób na zarabianie kasy

    Richard GayerRichard Gayer2 miesięcy temu
  • Don kasjo to frajer cpun i w koncu ktos mu tem zjebany ryj obije w mma najman by go zatlukl

    Michał WiśniewskiMichał Wiśniewski2 miesięcy temu
    • Idź do swojego wujka srajmana 😉🙂

      niedźwiedź nniedźwiedź n2 miesięcy temu
  • Kurwa niedługo powstanie nowy kierunek studiów Najmanologia 😂😂😂

    Karol MKarol M2 miesięcy temu
  • Jak będzie rewanż to znaczy że to było ustawione żeby podbić bębenek i zarobić 2 razy na tej walce. Zarówno Don Kasjo jak i Najman są mistrzami w podkręcaniu konfliktu. Kasa jest i wszyscy mówią o FAME MMA 😁 i o to chodziło.

    Profesjonalny EkspertProfesjonalny Ekspert2 miesięcy temu
  • Spodziewałem się odgryzionego ucha,kontuzji barku,kontuzji nogi ale tego co się stało to chyba nikt się nie spodziewał xd

    goSTARgoSTAR2 miesięcy temu
  • "Dragi pamiętniku wybacz, że nigdy w tobie nie piałem, ale miałem ważniejsze sprawy na głowie. Gdybym zapisał swoje przemyślenia stałbyś się bestsellerem, jestem bowiem młodym geniuszem niedostrzeganym przez świat. Jedyna osobą, którą mnie rozumie jest mój kumpel Perry. Ciesze się, że potrafi pojąc moją mądrość. Dopóki mnie nie poznał był pokornym szarakiem - teraz osiągnął szczyty (...)".

    Marek MarkMarek Mark2 miesięcy temu
  • Mistrzu ale śmiech masz zaraźliwy 🤣 słucham i się brechtam do telefonu 😂😂

    Marek FMarek F2 miesięcy temu
  • Najman się przestraszył jak Kasjusz zaczął lewym prostym go obijać. Marcin poprostu wymiękł i improwizował 🤣🤣🤣🤣🤣

    Grzegorz L1203Grzegorz L12032 miesięcy temu
  • mobile.twitter.com/mmashots1/status/1330288341657513990?s=21&fbclid=IwAR0jMjg_6MkQ6ocTVm4nSTTFNhoQFy5L3C6l-il2JmKlsugVRscrbEZmUMM

    go prego pre2 miesięcy temu
  • Co cię tak śmieszy XD

    Poprostu KubaPoprostu Kuba2 miesięcy temu
  • Się nie uduś kurwa XD

    Poprostu KubaPoprostu Kuba2 miesięcy temu
  • Nieważne jak mówią ważne aby mówili xd. Kolejna walka za wielkie pieniądze

    DamzwoDamzwo2 miesięcy temu
  • Aż ci dam kurwa likea za bycie mistrzemgry

    VeteranKeeps!VeteranKeeps!2 miesięcy temu
  • Werdykt pająka wałek w chuj. A najman to wiadomo, że tak będzie

    Pog CenaPog Cena2 miesięcy temu
  • "dajcie mi 10 sekund a będę miał go w dosiądzie w bocznej lub w gardzie" jak mówił tak zrobił mistrz

    vitali kliczkovitali kliczko2 miesięcy temu
    • Ale nie mial go ani w dosiadzie ani w bocznej :)

      skil sinskiskil sinski2 miesięcy temu
  • Największą karą dla tego błazna byłby brak reakcji sędziego, ten strach w oczach, przerażenie i po chwili kompromitacja

    Semtex 9_Semtex 9_2 miesięcy temu
  • Jest wiecej niz pewne, ze Najman obstawil na Betcliku walke, a nie zdziwie sie, ze razem z nim cale fame!

    Damian BrzozowskiDamian Brzozowski2 miesięcy temu
  • Najman to PAŁA.

    Norman MNorman M2 miesięcy temu
  • Powinni go pozbawić obywatelstwa

    Lukasz TeliszewskiLukasz Teliszewski2 miesięcy temu
  • Tam ktoś w tle hrapie? Czy mi się wydaje? :D

    Dawid D.Dawid D.2 miesięcy temu
    • @MistrzGry szkoda że to PPV nie działa na łączu LTE z wielką chęcią zobaczył bym tą szopkę na żywo.

      Dawid D.Dawid D.2 miesięcy temu
    • To marcin odpoczywa po walce

      MistrzGryMistrzGry2 miesięcy temu
  • Dzieci od Najmana powinny zmienic nazwisko

    Weennzi 19Weennzi 192 miesięcy temu
  • lepiej sie zdyskwalifikowac niz przegrac xD

    Prezes AndrzejPrezes Andrzej2 miesięcy temu
  • Dlaczego ten świetny film ma aż tyle łapek w dół?

    Ellie 2137Ellie 21372 miesięcy temu
  • Kto daje łapki w dół. To chyba użytkownicy TvPiS:)

    Wysot100Wysot1002 miesięcy temu
  • Marcin od wczoraj tworzy fejk konta żeby łapki w dół dawać

    Pan KotPan Kot2 miesięcy temu
  • No i tak się pisze historia FAME MMA 🤣🤣😂😂 , Gratulacje dla mistrza WKU ,Brawo NAJMAN🤑🤑🤑!!!

    Eva GeEva Ge2 miesięcy temu
  • Najmana znowu to zrobił! Wszyscy o nim mówią wszędzie jest o nim głośno a nawet wpierdolu nie dostał. Czarny pas w marketingu to za mało. Geniusz w robieniu show w ringu tudzież oktagonie.

    Jeden z wieluJeden z wielu2 miesięcy temu
  • Najman oszukał przeznaczenie 😅😅😅 Mistrz taktyki 😅

    BrayanBrayan2 miesięcy temu
  • zobaczcie sb co trener najmana pierdolił w wywiadzie po walce dodam tylko ze ten pajac uszkof=dził nogę Kasjuszowi skrętówką podczas gdy ten leżał na ziemi trzymany przez 3 ochroniarzy jjebany pajac

    Tony MontanaTony Montana2 miesięcy temu
  • Niech nikt nie robi z nim wywiadu tylko goni go w pizdu bo po huj bzdur słuchać

    Darek NowakDarek Nowak2 miesięcy temu
  • Najman zaskoczył wszystkich 🤣 tego się nawet jego mandarynki nie spodziewały 🤣🤣🤣

    BrayanBrayan2 miesięcy temu
    • @niedźwiedź n 😀😀😀

      BrayanBrayan2 miesięcy temu
    • Mandarynki 😅🤣🤣😅😅🤣😅

      niedźwiedź nniedźwiedź n2 miesięcy temu
  • Nie no to Ciężkie do opisania co ta kurwa gruba zrobila... Ja jestem w szoku nadal a wczoraj musiałem dwa razy zajarać aby mi ciśnienie opadło. Szok i niedowierzanie. A herczyk? Złamał bezbronnemu i leżącemu na ziemi noge. Ludzie to jakaś porażka.

    Michau 6633Michau 66332 miesięcy temu
PLworld