WYSYŁAM OGROMNE DONATY YOUTUBEROM #4 ( PAGO, IGORASN, Malti i inni)

24 lis 2020
110 245 wyświetleń

Zamów kolekcję w przedsprzedaży - bit.ly/mateo-iron-man i wprowadź swój kod - IRONMANMATEO do zamówienia, a otrzymasz wyjątkowe prezenty - plecak i czapkę Iron Mana!
Siemanko, dzisiaj kolejny wieczorowy odcinek, w którym wysyłałem spore donejty innym twórcom, czekam na propozycje innych filmów w komentarzach :D Miłego dnia mordki!
WSPÓŁPRACA: mateo@stormmedia.gg
INSTAGRAM: mateo_mateusz_yt

Komentarze
  • Kozak bluza

    ViCiux 321ViCiux 32114 godzin temu
  • Czemu mi nie wysyłasz 😓😓😓😓😓

    NaJaL ytNaJaL ytDzień temu
  • Fajna bluza

    mr michalekmr michalek3 dni temu
  • Skąd masz taką zaje fajną bluze? XD

    SuziQSuziQ5 dni temu
  • Malti XDDDDD

    Ognisty_2k21Ognisty_2k217 dni temu
  • Mi zrób tak na live 🥺

    RoxenRoxen8 dni temu
  • Walnąłem głową w telefon w przycisk subskrybuj i zbiłem telefon

    Brylant_2008YTBrylant_2008YT11 dni temu
  • Byłem u maltiego na live

    CoD Matix PolskaCoD Matix Polska13 dni temu
  • Musisz dać Donata vaster to zobaczysz reakcie

    franek gamingfranek gaming14 dni temu
    • Donejta

      franek gamingfranek gaming14 dni temu
  • Jak gra w fortnite to nie może mieć powyżej 18 IQ

    Dostawczak KDostawczak K14 dni temu
  • Czemu tytuł to ytberzy A są widzowie

    Bixo 1818Bixo 181816 dni temu
  • Teraz kruszwil robi codziennie live to dawaj mu wyślij donejta

    zuzix zuzixzuzix zuzix17 dni temu
  • Ja suba i łapkę zostawiłem łokciem :)

    TeMoo199TeMoo19918 dni temu
  • Witam szuka mi meczu w csie 23 minuty i cie oglądam XD

    Mikolaj MierzejewskiMikolaj Mierzejewski19 dni temu
  • Bardzo fajny film. Ostatnio zobaczyłem twuj kanał i bardzo mi się z podobał. Dał byś MATEO suba dla mojego kanału bardzo bym był szczęśliwy

    POWEREHPOWEREH19 dni temu
  • 0:05 musiałem zapałsowac bo mam zeza xdds

    kari1prokari1pro20 dni temu
  • gdzie można zakupić tą bluze?

    _ Ziemniak_ Ziemniak20 dni temu
  • X1b

    Mleko GamesMleko Games20 dni temu
  • ty mam tą samą bluzę co ty mateo ł kurła grażyna ta bluza teraz jest warta miliony

    wojtek TMwojtek TM21 dzień temu
  • ty mam tą bloze

    wojtek TMwojtek TM21 dzień temu
  • @Malti ooooo XDDD

    _herkapvp_ __herkapvp_ _21 dzień temu
    • xD

      sxndaleksxndalek15 dni temu
  • 📧 oto mój mail yd8jeje8e9jdrbdudoek@gmail.com

    Feezi ThePlayerFeezi ThePlayer22 dni temu
  • Czarny brzydki. Masz zielony pokój to nic się nie dziwie

    Człowiek polsatCzłowiek polsat22 dni temu
  • zmień wstawke bo już nie masz 277tys subów tylko 314tys subów

    Wojciech MichalakWojciech Michalak25 dni temu
  • Szczęśliwego nowego roku i bezpiecznego sylwestra

    1337java1337java25 dni temu
  • Tgtvrvo

    1337java1337java25 dni temu
  • Rxy

    1337java1337java25 dni temu
  • Fajna bluza gdzie kupiłeś Mateo

    MAR PLMAR PL25 dni temu
  • Wyślij duży donate t series albo pewdiepie

    Kamil gamesKamil games26 dni temu
  • 0:56 mój ig ezzz

    BULLKERSIKBULLKERSIK27 dni temu
  • Masz taką samą bluze jak ja😀☺

    Brygida WitkowskaBrygida Witkowska28 dni temu
  • 0:15 XDDDDDDDDDDDD kisne

    NeroxNerox29 dni temu
  • PAGO❤️

    ikiriiikiriiMiesiąc temu
  • Ale że do maltixona wbileś? Pozdro a i @malti to kox i @mateo

    ZirQ GeymingZirQ GeymingMiesiąc temu
    • tez go ogladam xdd

      kinga Dąbrowskakinga Dąbrowska14 dni temu
  • Ej ziom poddaj linka lub nazwę tej bluzki którą masz tą zieloną :D

    NeksuPLNeksuPLMiesiąc temu
  • Mateo to kid który nagrywa dla wyświetleń co za chłop

    Aleksander olekAleksander olekMiesiąc temu
  • 471!

    marcellomarcelloMiesiąc temu
  • Dałem suba dobry materiał pozdrawiam jesteś super gość!

    RevsRevsMiesiąc temu
  • pozdrawiam i jakbyś miał ochotę to możesz wpaść do mnie hah

    KrizuKrizuMiesiąc temu
  • E tam ja cię subuje a nie dajesz mi donate xd

    Gry PLGry PLMiesiąc temu
  • komentarz dla statystyk

    TomKelTomKelMiesiąc temu
  • Fajna bluza

    Bartek GamingBartek GamingMiesiąc temu
  • PAGO TO NIE PLworldR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 9 9 51 9 9 5Miesiąc temu
  • Koks

    marmurmarmurMiesiąc temu
  • No Ładnie czemu mi nie wysłałeś :/

    NexusNexusMiesiąc temu
  • Nie rzucają krzesłami xD

    Dominik2956Dominik2956Miesiąc temu
  • Jesteś mega

    Young’MirgosYoung’MirgosMiesiąc temu
  • Kliknij tutaj 2:38 żeby pominąć reklame iron mana.

    Bamblon 2021Bamblon 2021Miesiąc temu
  • siema plworld.info/post/VTeygzj_lmErTSPfdBJU1g.html dasz mi donejta proszę mam suba dałem łapke w góre proszę :) jestes najlepszy

    Mr matiMr matiMiesiąc temu
  • Pago w odcinku xD

    XzNxghtmareXXzNxghtmareXMiesiąc temu
  • Gdzie kupiłeś tą bluzę ?

    Patryk KobyleckiPatryk KobyleckiMiesiąc temu
  • Siema Mateo jestem widzem od niedawna a subskrybentem od teraz 🤣 i streamuje na twitchu pod nazwą oreomasterss może by co nagrał? Co ty na to? Bo jeśli chodzi o pomysły na odcinki to mam je zapisane na kilku stronach w zeszycie 🤣🤣🤣🤣

    OreoMastersOreoMastersMiesiąc temu
  • Wesprzesz mnie kuba rolnikmajster

    kuba rolnikmajsterkuba rolnikmajsterMiesiąc temu
  • Kozak bluza

    KrOnOoQKrOnOoQMiesiąc temu
  • skąd bluza?

    4rek4rekMiesiąc temu
  • Malti to gówno

    AMEZEAMEZEMiesiąc temu
  • Ladna bluze masz :D

    Wiktor BrynkiewiczWiktor BrynkiewiczMiesiąc temu
  • LUBISZ MATEO? TAK = 👍 NIE = 💭 PS.NIE ZMUSZAM

    Me God! シMe God! シMiesiąc temu
  • ale zajebista bluza mateo pozdro

    The jaskiThe jaskiMiesiąc temu
  • 4:20 Ej to jest mój znajomy on mieszka zaraz przy mnie

    Grzesiu piteraGrzesiu piteraMiesiąc temu
  • fajna bluza

    Paweł MarekPaweł MarekMiesiąc temu
  • na hellcase z kodem izako000 +0.70$

    karol wieczorkiewiczkarol wieczorkiewiczMiesiąc temu
  • 4:00 hahah to mój kolega

    Arek PArek PMiesiąc temu
  • Mateo może kiedyś będziesz miał pod tym filmem 1000000 wyświetleń. Ale w cs go jesteś Bogaty.

    XmacieqXXmacieqXMiesiąc temu
  • ❤️

    czokoczokoMiesiąc temu
  • idż pan w h.. składam fiata 125p z deagostini nie mam hajsu na ironmana

    ZapalonyGracz111ZapalonyGracz111Miesiąc temu
  • Malti XDDDDDDDDD

    TekztTekztMiesiąc temu
  • KROTKI ALE FAJNY ODCINEK (:

    MickielMickielMiesiąc temu
  • Ale zajebista koszulka o lol

    MATI THE GAMER 1MATI THE GAMER 1Miesiąc temu
  • XD

    krabikkrabikMiesiąc temu
  • ej ja też mam strimki codziennie

    Hektorski De lolHektorski De lolMiesiąc temu
  • Pomoże ktoś mam problem z wypłaceniem skina z key dropa wyskakuje mi błąd your trade URL is invaild

    Tobiasz BaniaTobiasz BaniaMiesiąc temu
  • To jeszcze pevor został

    JakubJakubMiesiąc temu
  • 🤯

    DROMIXDROMIXMiesiąc temu
  • poprosze znicze *

    WikToreekWikToreekMiesiąc temu
  • Siemka masz arctis 5 czy 3?

    Mexus TVMexus TVMiesiąc temu
  • wyglądasz jak yachuprodukcja hahah

    DeazzyDeazzyMiesiąc temu
  • Pół odcinka reklamy

    Razor778 YTRazor778 YTMiesiąc temu
  • Mateo czy mugłbyś zrobić dłusze filmy np tak po 15min

    LORNIK TVLORNIK TVMiesiąc temu
  • mateo kiedys: mam dobry procesor ale nie ten co chcialem bo mi nie starczylo, moj procesor jest warty obecnie 100 zl bo tamten sie spalił mateo teraz: wysyla donate po 250 zł ps. uwielbiam twoje filmy ogladam od 4 lat hehe

    ziku PLziku PLMiesiąc temu
  • Ej mam pytanie czy grasz w GTA 5 bo widziałem gośća z nikiem mateostp

    Władca PrzeróbekWładca PrzeróbekMiesiąc temu
  • muj kanał codzienie live

    renatka sulewskarenatka sulewskaMiesiąc temu
  • Pozdro

    StrzeloStrzeloMiesiąc temu
  • Ale ci zasięg I ujebało

    denoze kdenoze kMiesiąc temu
  • Czm Maltiemu donate wysłałeś ??

    kupson231koxkupson231koxMiesiąc temu
  • Jak się Twoje słuchawy nazywają?

    Mikołaj FilipiukMikołaj FilipiukMiesiąc temu
  • jest 12% ze mi odpiszesz

    lαχєяєк! تlαχєяєк! تMiesiąc temu
  • BTW fajna bluza

    Daniel RochDaniel RochMiesiąc temu
  • łapcie kodzik 2,17zł i 5% do doładowania

    Damian MaliszewskiDamian MaliszewskiMiesiąc temu
    • SIEMANOOO wygrałeś skina do CS:GO odbierz go wysyłając mi wiadomość na ig nazwa dzikuofficial :D

      Wiktor StańkoWiktor StańkoMiesiąc temu
  • Pago to nie yt'ber tylko twich streamer

    V3CT0RV3CT0RMiesiąc temu
    • SIEMANOOO wygrałeś skina do CS:GO odbierz go wysyłając mi wiadomość na ig nazwa dzikuofficial :D

      Wiktor StańkoWiktor StańkoMiesiąc temu
  • plworld.info/show/n6duf5athaSvfqQ/wideo.html

    MajkeloxMajkeloxMiesiąc temu
  • 1:46 nie no mi się to na 100%

    Varial TMVarial TMMiesiąc temu
  • ile Ci zapłaciło DeAgostini za reklamę?

    Aleksy JankowskiAleksy Jankowski2 miesięcy temu
  • Jakie @Mateo masz suchawki i czy polecasz bo chce sobie kupić

    The AlanThe Alan2 miesięcy temu
  • Hej Mateo Dasz link do Bluzy pls

    Gabryś WaniekGabryś Waniek2 miesięcy temu
  • fortnite

    NorvNorv2 miesięcy temu
  • 15k łapek i podlinkuj bluzę plis

    Szymon JuśkoSzymon Juśko2 miesięcy temu
    • Co

      Szymon JuśkoSzymon JuśkoMiesiąc temu
    • SIEMANOOO wygrałeś skina do CS:GO odbierz go wysyłając mi wiadomość na ig nazwa dzikuofficial :D

      Wiktor StańkoWiktor StańkoMiesiąc temu
  • Gdzie kupiłeś tą bluzę

    Szymon JuśkoSzymon Juśko2 miesięcy temu
  • plworld.info/show/n5aZiMidonudeZs/wideo.html

    Speed SpeedekSpeed Speedek2 miesięcy temu
  • Nati gdzie zakosiles taką fajną bluzę 💪🏻🔥

    DjPavloOfficalDjPavloOffical2 miesięcy temu
PLworld