POJEDYNEK W TAŃCU TOWARZYSKIM*OWCA VS ROBUR*

7 mar 2021
252 408 wyświetleń

Rób zakupy z cashbackiem Letyshops - letyshops.app.link/ITZjHmPjneb
Zainstaluj wtyczkę Letyshops -
bit.ly/2MSGhF4
Jak Wam się podoba kolejny odcinek z serii sportowych wyzwań?😈
Jeżeli macie jakiekolwiek propozycji kolejnych aktywności do przetestowania, będę wdzięczna jeśli zostawicie je poniżej❤️👇🏻
Zapraszamy również na nasze instagramy:
Natalka: instagram.com/natalianalepaa
Robert: instagram.com/robercik_dynamit
Michu: instagram.com/owcawk
Sylwia: instagram.com/sylwia_madenska_official
Kaja: instagram.com/kaja_sbn

Komentarze
  • 16:22 UPS Xdd

    Domat!Domat!4 dni temu
  • Zakres ruchu bioder Kaji lepszy niż u tej instruktorki :D

    mrbreakybeemrbreakybee9 dni temu
  • Robur do tańca z gwiazdami 😎

    Magda KiczorowskaMagda Kiczorowska9 dni temu
  • Panowie Szacun za ten Cyrk! :D domyślam się ile was to kosztowało :D

    Jan MarcepanJan Marcepan10 dni temu
  • Robur wygląda jak stary który poszedł z córkami na tanće bo go namówiły.

    JanuszekJanuszek12 dni temu
  • Roburowi szło lepiej w trakcie nauki ale ostatni taniec wykonał lepiej Owca

    Damian franczeskoDamian franczesko13 dni temu
  • Odcinek za parę dni owca został tancerzem.

    MartexsMartexs13 dni temu
  • 7:37

    Dawaj MacieekDawaj Macieek15 dni temu
  • No z taką Panią instruktor to mógłbym tańczyć całe dnie 🙂

    KierekKierek16 dni temu
  • Chłopaki to muszą jednak kochać swoje Panie, że dali się namówić 😂❤️

    Gosia xGosia x16 dni temu
  • poprosze o secik lub nutke ktora zostala wklejona do robura jak tanczy 8 minuta

    Patryk OtokaPatryk Otoka17 dni temu
  • Uczyłam się kilka lat tańca towarzyskiego i wiem że nie jest to proste dlatego podziwiam i na prawdę świetnie :D Miło mi się ogląda gdy ktoś próbuje tańca towarzyskiego aż mi się buzia uśmiechała cały filmik :D

    kinga rudawskakinga rudawska18 dni temu
  • Patrzcie Robura 7:32 jaka morda ucieszona xD

    Daniel FidoDaniel Fido18 dni temu
  • owca 2 różne skarpetki :D

    Vujeq VujecznyVujeq Vujeczny19 dni temu
  • Zajebiste jest to że pomimo iż oglądamy typowych siłaczy tak nie boją się oni podjąć żadnego wyzwania niezależnie co to jest, chociaż domyślam się że ten taniec był bardziej pomysłem Kaji. Odcinek super i naprawdę jestem pod wrażeniem Owcy i Robura ze pomimo masywnej figury tak świetnie tańczą i mają płynne ruchy i nie zrobili tego na odpie****l. Podziwiam i szacuneczek! Odcinek jakich wiele - MEGA!

    Beti BellaBeti Bella20 dni temu
  • 8:00 Robur po dopalaczach :D

    Fabo gombao 33Fabo gombao 3321 dzień temu
  • 8:00 tylko po to tutaj jesteś xd

    SGSG22 dni temu
  • 4:32 każdy weteran pozna i wychaczy to intro xddd (tylko część ludzi bez wsłuchiwania się usłyszy od razu to xdd)

    Kacper KołodziejczykKacper Kołodziejczyk22 dni temu
  • Myślę, że obie pary dały z siebie wszystko ale wygrywa Owca z Roburem no cóż Kaja Natalia następnym razem musicie się bardziej postarać

    Kapitan BombaKapitan Bomba22 dni temu
  • jak Sylwia z Kaja tanczyly razem. damn jest ogien 😎 Pozdro ekipa no i Sylwia👍

    Cristiano WarsSportCristiano WarsSport22 dni temu
  • Owieczka chyba na trenie aktualnie bo pieknie lapa siedzi

    Elite KnightElite Knight23 dni temu
  • Co ja oglądam xDD Pozdrawiam :D

    MrXxS15xXMrXxS15xX24 dni temu
  • Bardziej sztywnym być się nie da? Dziękuję za kabaret i życzę miłej zabawy podczas nauki ;)

    Marin VilleMarin Ville25 dni temu
  • Zobaczyć takie ruchy chłopaków to coś pięknego 😂, pozdrawiam ♥️

    Julia OlekJulia Olek26 dni temu
  • O co chodzi z tym zbliżeniem 9:24 A bo Owca ma większą dupe od ciebie :)

    Darek PDarek P27 dni temu
  • Podziwiam za pewność siebie. Ja bym się wstydziła przed samą sobą tańczyć a co dopiero koło znajomych czy przed kamerą.

    SolisfiliaSolisfilia28 dni temu
  • Szkoda ze ponczek nie tanczyl śmiesznie by było

    paulina 00paulina 0029 dni temu
  • Jak dla mnie wygrała para nr2 ale to tylko dzięki Natalii, która pokazała zdecydowanie najwięcej 😁 odcinek cudowny śmiałem się prawie cały czas 👏

    Dominik MurawskiDominik Murawski29 dni temu
  • widac ze pomyslodawca byl robur bo owca mial mine jakby to robil na sile

    MistrzowskyMistrzowskyMiesiąc temu
  • 7:50 - 8:15 :D

    nie wiem nonie wiem noMiesiąc temu
  • Boże kocham was pozdrawiam ✌😎❤

    JULIAJULIAMiesiąc temu
  • U Owcy pracuje dupeczka

    grabialonso 96grabialonso 96Miesiąc temu
  • mam ochotę sprawdzać produkty, które reklamują 😄

    mijuo rouimijuo rouiMiesiąc temu
  • kto patrzył ciągle na dupe owcy? XD

    WidmoWidmoMiesiąc temu
  • cztery zajebiste dupeczki i Robur

    PapkojeczegPapkojeczegMiesiąc temu
  • Kaja lepiej od tej drugiej, robur lepiej od owcy

    Maciej WęgrzynMaciej WęgrzynMiesiąc temu
  • Kaja gdzie film z dziewczynami fmk?

    Natalia DyrdaNatalia DyrdaMiesiąc temu
    • Tańczyę taniec towarzyski od 6 lat i myślę: co oni... ಠ_ಠ

      mijuo rouimijuo rouiMiesiąc temu
  • Nie wiem kto nagrywał i obrabiał, ale się naogladal zdecydowanie

    Ad4shAd4shMiesiąc temu
  • Cenzura kotka na myszkę XD

    Ad4shAd4shMiesiąc temu
  • Tej myślałem, że Owca będzie totalnym drewnem, ale się pomyliłem

    FirolFirolMiesiąc temu
  • Skąd te piękne sukienki? 😍

    sandra. zsandra. zMiesiąc temu
  • Każda para sobie super poradziła, a Ty Kaju przestań narzekać na swój tyłek bo masz zajebisty! Pozdrawiam :)

    huttio srreuhuttio srreuMiesiąc temu
  • Co owca ma z tym tyłkiem? Wątek tam wciska czy jaki grzyb?

    Tom SonTom SonMiesiąc temu
  • Owca liczyłam na Twoje kocie ruchy biodrami ze względu na tyłek xd

    Karo LkaKaro LkaMiesiąc temu
  • Na następny odcinek proponuje walca wiedeńskiego

    Szymo BugnoSzymo BugnoMiesiąc temu
  • Robór i Owca to jak 2 kloce 😂😂 Pozdrawiam cieplutko całą ekipe 💪

    Szymo BugnoSzymo BugnoMiesiąc temu
    • huttio srreuhuttio srreuMiesiąc temu
  • Nie no dobrze poleciał robur i owca

    czarek zakczarek zakMiesiąc temu
  • 9:35 zakrzywienie czasoprzestrzeni

    Sebastian StaszczykSebastian StaszczykMiesiąc temu
  • Nie sądziłam, że dożyję dnia, w którym zobaczę chłopców w takiej wersji 😂❤️🥺

    beedsj roiuebeedsj roiueMiesiąc temu
  • Skupienie Owcy w robieniu czegoś pierwszy raz jest bezcenne. 😆

    Ewka eMEwka eMMiesiąc temu
  • Kaja, nie da sie Ciebie nie lubic. Wydajesz sie byc naprawde fajna dziewczyna, pozdrawiam !

    Ciotka KlotkaCiotka KlotkaMiesiąc temu
    • Ale super ❤️ bardzo fajne i motywujące

      beedsj roiuebeedsj roiueMiesiąc temu
  • Tańczyę taniec towarzyski od 6 lat i myślę: co oni... ಠ_ಠ

    kubuskubusMiesiąc temu
    • @beedsj roiue będzie z niego tancerz

      kubuskubusMiesiąc temu
    • Owca na początku wyglądał jakby wykroki na siłce robił, ale na końcu odcinka już ładnie to wyglądało :D

      beedsj roiuebeedsj roiueMiesiąc temu
  • Jesteście zajebiści 👍👏

    Marek TurkiewiczMarek TurkiewiczMiesiąc temu
    • Obrzydliwe to dupsko owcy.

      beedsj roiuebeedsj roiueMiesiąc temu
  • Kaja, jakie ruchy!

    sannio komisannio komiMiesiąc temu
  • #4:50zaczynasiemagia

    escom669escom669Miesiąc temu
    • Nie podoba mi się klientka, nie ruda.

      escom669escom669Miesiąc temu
    • Sysia z Lolve Island ❤️

      Soinas DoyiSoinas DoyiMiesiąc temu
  • Patrząc na Roberta, uświadomiłem sobie, że chciałbym go zobaczyć w tańcu z gwiazdami. I się zastanawiam czy coś jest ze mną nie tak? Może coś z tego wyjdzie :)

    AndrzejAndrzejMiesiąc temu
  • 9:28 genialne 😂

    Leo nkaLeo nkaMiesiąc temu
    • 4:33 😂😂

      sannio komisannio komiMiesiąc temu
  • 15:14 owca jakie śmigło zajebał

    Adrian ŁukowskiAdrian ŁukowskiMiesiąc temu
  • 8:00 to są wakacje w sopocie

    bssni touirbssni touirMiesiąc temu
  • VeeVeeMiesiąc temu
  • Szkoda, że Owca nie założył swojej ulubionej koszulki grip, którą pierze dwa razy dziennie

    sam.oshanysam.oshanyMiesiąc temu
  • Kaja i Michał No mega! :D

    Edyta 123Edyta 123Miesiąc temu
  • Myślałem, że porzygają się jak po crossficie 🤣🤣

    BarteckiBarteckiMiesiąc temu
    • Nooo ,Kaja fajnie kręci tymi bioderkami ❤

      bssni touirbssni touirMiesiąc temu
  • Świetny odcinek, jestem pod wrażeniem!🙉 Sylwia jest naprawdę super! Ps. Gdzie to tango?

    Alicja HTAlicja HTMiesiąc temu
  • Owca na początku wyglądał jakby wykroki na siłce robił, ale na końcu odcinka już ładnie to wyglądało :D

    RejverPLRejverPLMiesiąc temu
  • Ale super ❤️ bardzo fajne i motywujące

    Filip KiślukFilip KiślukMiesiąc temu
  • Obrzydliwe to dupsko owcy.

    K KK KMiesiąc temu
  • Przez 20min oglądania cały czas uśmiech na twarzy 😀😉

    Jacek KJacek KMiesiąc temu
  • Sysia z Lolve Island ❤️

    AdkaaaAdkaaaMiesiąc temu
  • Był techno wiking jest i techno Robur 😂💪👍

    Suszoo SuszoSuszoo SuszoMiesiąc temu
  • 8:00 coś pięknego hahaha

    - troch3takibocian- troch3takibocianMiesiąc temu
  • 4:33 😂😂

    xd xdxd xdMiesiąc temu
  • 9:30 dupa owcy jak zwykle gigant

    bleydbleydMiesiąc temu
  • 10:35 🥰

    KapitanalexKapitanalexMiesiąc temu
  • 7:37 ROBERCIK

    McSMcSMiesiąc temu
  • Tancerka kurwa za dychę xD

    TectologicTectologicMiesiąc temu
  • Nooo ,Kaja fajnie kręci tymi bioderkami ❤

    Jan KowalskiJan KowalskiMiesiąc temu
  • Chciałbym zobaczyć jak Owca z Roburem nakurwiają walca😂

    cziter!cziter!Miesiąc temu
  • ale cycuchy

    Intal noxIntal noxMiesiąc temu
  • Chciałbym nieśmiało skorzystać z okazji, by zaprosić Was na swój kanał :) Nazwa sama wskazuje wokół jakiej idei został on stworzony ;)

    gry są sztukągry są sztukąMiesiąc temu
  • Ale fajnie tańcze 10 lat style mueszane typu hip hop i bregdens i super jak mowicie ze to nie takie latwe bo wielw osob mysli ze to takie chp siup

    Nikola PiechutaNikola PiechutaMiesiąc temu
  • Mister Owca XDDDDD

    Igor DybichIgor DybichMiesiąc temu
  • Skąd ta śliczna różowa sukienka?

    Pałciaa PPałciaa PMiesiąc temu
    • SHEIN❤️

      Dźwigaj DziewczynoDźwigaj DziewczynoMiesiąc temu
  • Robur robi odcinek xD

    Kacper KopećKacper KopećMiesiąc temu
  • Sakera nie ma bo kontuzję złapał jak coś.

    NorbertNorbertMiesiąc temu
  • No widzę potencjał hahah sama tańczę więc wiem xd

    PołamaneliaPołamaneliaMiesiąc temu
  • Przecież robur to urodzony tancerz

    KalieueR 32KalieueR 32Miesiąc temu
  • Widziałam gracje u Kaji i te bioderka 😍 dla mnie zwyciężyła 😍

    Milena MykMilena MykMiesiąc temu
  • Trzeba zaznaczyć że bardzo fajna instruktorka. :)

    OlszakOlszakMiesiąc temu
  • plworld.info/show/qniRi96ZpoHfaLQ/wideo.html

    Kinga BagińskaKinga BagińskaMiesiąc temu
  • tej w białym dresie wszystko szło spoko tylko przeszkadzały jej własne nogi i muzyka 😉

    lysyZbrejzerslysyZbrejzersMiesiąc temu
  • Robur ruskie techno xDD nie moge XDD kozak :P

    er4zor - 1988er4zor - 1988Miesiąc temu
  • Kaja ładnie macha bioderkami :) Ale pierwszy raz zauważyłem róznice między tyłkami i omal nie spadłem z krzesła xD JAK ?!

    marcino335marcino335Miesiąc temu
  • Super ! Uwielbiam Sylwię właśnie za to,że chodź by nie wiem co to i tak "kursanci" się nauczą 😍 Pięknie Wam poszło!❤

    Karolinka XXxxKarolinka XXxxMiesiąc temu
  • Czekałam na parę nr 3 Damian Deja i Błażej Sandomierski 😀

    MiśkaMiśkaMiesiąc temu
    • 🤣🤣🤣🙏

      Dźwigaj DziewczynoDźwigaj DziewczynoMiesiąc temu
  • Teraz to "Taniec z siłaczami" nowy program xd 🔥👍💪

    Dejwson XD27Dejwson XD27Miesiąc temu
    • 🤣🙏❤️

      Dźwigaj DziewczynoDźwigaj DziewczynoMiesiąc temu
  • 14:00 😂 🤣 kurde montaż super :)

    borosebaborosebaMiesiąc temu
    • Hahaha dziekuje!

      Dźwigaj DziewczynoDźwigaj DziewczynoMiesiąc temu
  • 9:25 bee kitu kurła jakby miał implanty w dupie... :D

    borosebaborosebaMiesiąc temu
  • 9:25 hahahah i ta muzyczka w tle 😂 🤣

    borosebaborosebaMiesiąc temu
  • 13:56 brakuje Kaji nie złapanej przez Michała na teście zaufania 😂😂

    B4r4nisk0B4r4nisk0Miesiąc temu
PLworld