Minecraft 1.17: [Snapshot 21w14a] Co Nowego? REWOLUCJA! SUROWE RUDY! SZCZĘŚCIE NA ZŁOTO, ŻELAZO!

7 kwi 2021
164 089 wyświetleń

🔴 Tutaj Streamuje cutt.ly/uecbjGo
🔔 🢂 Wciśnij, a nie pominiesz żadnego materiału!
👍 🢂 Zostaw Łapkę, co ci szkodzi 🐧
💬 🢂Napisz komentarz pod filmem!
▰ ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ LINKI ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰
📧 Mail Dla Widzów 🢂 dlatidzimi@gmail.com
💎 Grupa Facebook 🢂 cutt.ly/VwnFhhb
📷 Instagram 🢂 instagram.com/tidzimi/
▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ Opis ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰
Dziś przegląd najnowszego snapshota 21w14a. Aktualizacja skupi się na JASKINIACH I GÓRACH!
Komenda na blok światła:
/give TIDZIMI minecraft:light
(zamiast TIDZIMI wpisujecie swój nick w MC)
▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰ Informacje ▱ ▰ ▱ ▰ ▱ ▰
🎵 🢂 Wykorzystana muzyka w Filmie:
◉ Nomyn - Exhale
► plworld.info/show/lWdneKu_kH_ZqtI/wideo.html

Komentarze
  • tidzimi sie pałe

    Bartek TtarasBartek Ttaras5 dni temu
  • Jest ta wersja na Tlauncher?

    kubakuba20 dni temu
  • nowy snapshot

    Filipeq YTFilipeq YT21 dzień temu
  • A co gdyby dać bałwanowi potkę odporności na ogień w netherze

    Wojciech FudelaWojciech Fudela22 dni temu
  • miedz najbardziej useless ruda w minecrafcie

    4WI2SN0IA4WI2SN0IA22 dni temu
  • Nie ma takiego słowa jak "fajny" snapshot może być ciekawy, interesujący i jaki jeszcze Czesiu?

    Elite KnightElite Knight22 dni temu
    • Zajebisty! xD

      Marcin CiokMarcin Ciok19 dni temu
  • Nie ma takiego słowa jak "fajny" snapshot może być ciekawy, interesujący i jaki jeszcze Czesiu?

    Elite KnightElite Knight22 dni temu
  • No co mogę powiedzieć Więcej itemów do zbierania

    Antoni KurekAntoni Kurek23 dni temu
  • sheeesh

    Bartek MokickiBartek Mokicki23 dni temu
  • Jak zainstalować optifine na tego snapshota?

    ツkessosツkessos24 dni temu
  • Dobry byłby jeszcze blok rud

    Fff GggFff Ggg24 dni temu
  • 0:35 ja wolę tamto

    OKTAWIAN MichalakOKTAWIAN Michalak25 dni temu
  • Mi tam się podoba przynajmniej nazbiore tego sporo z 1 bloku żelaza,miedzi czy złota na ponad 4 szt sztabek za pomocą kilofów fortunką III i szybciej można zdobyć pełny slot wtedy można zaoszczędzę czas na dalsze projekty ⛏️

    MateuszPLMateuszPL25 dni temu
  • Taki mały snapshot a tak dużo popsuł

    KwaczkaPLKwaczkaPL25 dni temu
    • Nie popsuł

      LiteCoreLiteCore25 dni temu
  • 14

    ananasekgieraczekananasekgieraczek25 dni temu
  • Bardzo mi się podobają nowe textury ale według mnie raw iron to tragedia

    NikoRo_PlayNikoRo_Play25 dni temu
    • @LiteCore Tak ale mi chodzi o texturkę to raw iron według mnie jest brzydka nie ma takich odłamków kamienia jak np. W Miedzi

      NikoRo_PlayNikoRo_Play25 dni temu
    • tak jest w prawdziwym życiu a każdy developer ma beke z mojangu że gówno robi z surowcami

      LiteCoreLiteCore25 dni temu
  • nie możliwe że ja przegapiłem dwa snapshoty pod rząd

    AmAniZAmAniZ25 dni temu
  • Chciał bym żeby lapis,emeraldy i diamenty teraz się tak zmieniły

    Miłosz KuriataMiłosz Kuriata26 dni temu
    • Chyba że chciałeś aby z rudy diaxów coś wypadało i po przepalanie dopiero by się diaxa miała

      Łuki GGŁuki GG22 dni temu
    • Ale przecież z tych ród od razu wypadają surowce xdd

      Łuki GGŁuki GG22 dni temu
    • Jak zmieniały?

      DziodziocDziodzioc25 dni temu
  • 2:40 ja myślałem że to Microsoft robi mc a nie mojang xDD

    tiger2a1 Gamestiger2a1 Games26 dni temu
    • micorosoft kupił firmę mojang i mojang robi jakim trzeba być debilem że nie wiedzieć nic o takiej podstawowej rzeczy

      LiteCoreLiteCore25 dni temu
  • Surowa Ruda to gówno

    kasztanek 18kasztanek 1826 dni temu
    • Masz literówkę tam w zamiast fajna zmiana napisałeś gówno

      Łuki GGŁuki GG22 dni temu
  • dlaczego miedź nadal jest tylko wyglądowa. Marnuje się taki potencjał.

    KedixKedix26 dni temu
    • Z miedzi można zrobić piorunochron i lunetę, więc jakiś tam potencjał ma

      _Dr. Cat__Dr. Cat_25 dni temu
  • Lol glupi jestes xd

    Mati MegaMati Mega26 dni temu
    • Dlaczego xddd

      Łuki GGŁuki GG22 dni temu
  • Wiadomo kiedy wyjdzie oficjalnie 1.17 ?

    MoeMoe26 dni temu
    • @_Dr. Cat_ dokładnie w lipcu

      Łuki GGŁuki GG22 dni temu
    • W lecie

      _Dr. Cat__Dr. Cat_25 dni temu
  • Fajny filmik ale nie podoba mi się ten snapshot bo brzydkie te surówki z metalu i te rudy brzydkie są bardzo🙁

    DoRiaN 353DoRiaN 35326 dni temu
  • Mojang mogło by móc dodać ametyst w formie rudy, która występowałaby w endzie. W końcu by w tym endzie coś było.

    Czarek GrzelakCzarek Grzelak27 dni temu
  • To do czego potrzebne teraz będą piece hutnicze? -,-

    andzia 7411andzia 741127 dni temu
    • Z piecami hutniczymi nic się nie zmienia przecież

      Piach w OkuPiach w Oku27 dni temu
  • To do czego potrzebne teraz będą piece hutnicze? -,-

    andzia 7411andzia 741127 dni temu
  • 0:34 ej tidzimi a nederyt

    Dariusz OlejnikDariusz Olejnik27 dni temu
  • Atencujsz tylko starsi widzowie zrozumieją (nie wiek tylko ci co od dawna go oglądają )

    PsyduckPsyduck27 dni temu
  • kto wali konia??

    Enduro TobiaszッジジEnduro Tobiaszッジジ27 dni temu
  • @Tidzimi znalazłem trzy desertowe studnie obok siebie seed: 7191926321636288296 Koordy: 299 -333 Wersja :1.16.1

    ziemolski tvziemolski tv27 dni temu
    • Radzę ci to wysłać na jego gmail od rzadkich rzeczy

      Łuki GGŁuki GG22 dni temu
  • Kozak tylko te rudy troche źle dla mnie🙂

    YouTube - XMICHAELXYouTube - XMICHAELX27 dni temu
  • Czekam na skrótowy snapshot. ;)

    GD BobDirt.GD BobDirt.27 dni temu
  • ale Pog

    LoLeKXLoLeKX27 dni temu
  • To dopiero 1.17 a co będzie w 2.1 😱🤯

    EnderdudeEnderdude27 dni temu
    • minecraft sie skonczy

      LiteCoreLiteCore27 dni temu
  • Niż ten film

    Alexander 648 ytAlexander 648 yt27 dni temu
  • Ja mam ten snapshot na T launcher wcześniej

    Alexander 648 ytAlexander 648 yt27 dni temu
    • @Alexander 648 yt Nie dostales wczesniej kazdy dostaje w takim samym czasie a tidzimi musi omówić ten snapshot co zajmie duzo czasu bo film trwa 3 minuty zmontować zajmie z 20 minut i wrzucić na yt razem zajmie ponad 3 godziny

      LiteCoreLiteCore27 dni temu
    • @Alexander 648 yt No tak, był przed odcinkiem, no bo nagrywanie przeglądu chyba zajmuje trochę czasu co nie?

      DziodziocDziodzioc27 dni temu
    • Ten snapshot był przed odcinkiem

      Alexander 648 ytAlexander 648 yt27 dni temu
    • @Dziodzioc tak

      Alexander 648 ytAlexander 648 yt27 dni temu
    • Wcześniej?

      DziodziocDziodzioc27 dni temu
  • Ej a fortuna działa na surowe żelazo lub złoto?

    Adam SendereckiAdam Senderecki27 dni temu
    • 0:56

      _Dr. Cat__Dr. Cat_27 dni temu
    • Chyba tak

      Kanciasta PatelniaKanciasta Patelnia27 dni temu
  • Tidzimi dlaczego w snapshotach do minecraft 1.17 nie ma wardena?

    piotr boguckipiotr bogucki27 dni temu
    • Jeśli się pojawi niedługo w snapshocie to superrrrrr!!!

      piotr boguckipiotr bogucki27 dni temu
    • @piotr bogucki Tak. Ale raczej za niedugo pojawi się w snapshocie.

      DziodziocDziodzioc27 dni temu
    • Jeśli go nie będzie w snapshotach to pewnie będzie w pełnej wersji 1.17 gdy będzie wydana.

      piotr boguckipiotr bogucki27 dni temu
    • Nie ma JESZCZE. Pewnie dlatego, że mojangowi się nie chce jeszcze go robić, lub już go powoli robią.

      DziodziocDziodzioc27 dni temu
  • Nikt nie prosił, każdy potrzebował

    Axani LavenderAxani Lavender27 dni temu
  • Dla mnie to już trochę za dużo tych zmian i zbyt dynamicznie, przestają mi się te update'y podobać

    Władek AnonimWładek Anonim27 dni temu
  • Plis delete this mojang

    Black NiniaBlack Ninia27 dni temu
  • Po przeczytaniu tytułu pomyślałem odrazu o rewolucji we francji xD

    TheSilverSkullTheSilverSkull27 dni temu
  • Żajebiszte

    Matysławcio 2009Matysławcio 200927 dni temu
  • W tym snapshotcie nie ma deep slate!

    Witold KaźmierowskiWitold Kaźmierowski27 dni temu
  • Tego się nie spodziewałem... dziwne myślałem że rudy żelaza, złota, i miedzi zawsze będą dropić z siebie bloki rud a teraz surowe? miła zmiana; najładniejsze są chyba tekstury surowego złota i żelaza :) Im dalej w snapshoty tym lepiej. Najbardziej z 1.17 cieszę się na Wardena(nowy i jedyny jak na razie można powiedzieć BOSS PODZIEMI) i Sypki Śnieg(Pułapki w śniegu oraz np. w jakiejś śnieżnej górze zamaskowane przejście tym blokiem) :) :) :) :) :)

    jan nowakjan nowak28 dni temu
  • Za 10 lat: "Jeśli pamiętasz pozyskiwanie rud żelaza i złota bez jedwabnego dotyku, jesteś prawdziwym weteranem MC"

    Susan KornasSusan Kornas28 dni temu
    • za 10 lat ludzi nie bedzie

      LiteCoreLiteCore27 dni temu
  • Fortuna na złoto i rudy... eh xD Moze z perspektywy yotubera który lubi sobie nabijać wyswietlenia tytułami o rekordach to jest git, ale w ogólnym rozrachunku jest to jak dla mnie pomysł poroniony. Przez zaklecie szczescie, diamenty glownie, ale tez troche redstone i inne na ktore to dzialalo straciły diametralnie swoja wartosc, posiadanie kilku stackow blockow diaxow w eq? spoko, nic trudnego, ani nadzwyczajnego. W momencie kiedy dodają fortune na żelazo i złoto, czyli dwa najbardziej uzytkowe materiały których zawsze brakowało (mechanizmy itp, diament w końcu przydawał się by zrobic zbroje i paru pierdoł, w momencie kiedy zrobiło się eq na naprawe, diament praktycznie stawał się zbedny a zbierało się go do skrzyni raczej dla osobistych rekordów niż po cokolwiek, żelaza i złota zawsze było na styk albo brakowało) gra stanie się bardziej płytka i płaska a ekonomia w grze to już będzie totalny szajs Dla mnie pomysł poroniony, który tak naprawde spłyca grę a nie ja ulepsza. Szkoda.

    Bartłomiej AndrzejewskiBartłomiej Andrzejewski28 dni temu
  • Jeśli Mojang dodał żelazo, złoto i miedź jako osobne itemki, to może będzie można łączyć je z innymi przedmiotami, np surowe żelazo z węglem dzięki czemu powstanie stal? Liczę na to

    AderAder28 dni temu
  • kc mojang za mozliwosc wykopania wiekszej ilosci rud z 1 blocku

    errorerror28 dni temu
  • Mojang jak mogłeś Coś zpierniczyć

    DIREX234YTDIREX234YT28 dni temu
  • Wow rewolucja

    DIREX234YTDIREX234YT28 dni temu
  • Mam pytanko jak mieć tryb spektatora na telefonie?

    pianka pokepianka poke28 dni temu
    • @Pan Piernik dzięki

      pianka pokepianka poke27 dni temu
    • Na bedrock edition nie ma spectatora

      Pan PiernikPan Piernik27 dni temu
  • no... Ciekawe, nie wiem czy to się przyjmie, ale nie jest to aż tak kontrowersyjna zmiana, jak w innym przypadku

    DZIADEK MRÓZDZIADEK MRÓZ28 dni temu
  • Jeszcze jakiś smelting touch i efektywność 6 to było by bosko

    xX-Banana-XxxX-Banana-Xx28 dni temu
  • Moim zdaniem lepszym wytłumaczeniem zmian w rudach jest fakt, że dodając te ogromne jaskinie jest teraz dużo więcej "pustej przestrzeni" niż wcześniej przez co mniej rud występuje przeliczając na 1 chunk a skoro fortuna działa teraz na nie to jest taka rekompensata

    KhayoriiKhayorii28 dni temu
  • Ja bym dodał zaklęcie melt, które by powodowało, że kopane przez nas rudy dawały by nam sztabki

    Marcin SamolikMarcin Samolik28 dni temu
  • No już lepiej , nie błagasz od razu z początku odcinka o łapki, jest jakaś poprawa. Jak film dobry to i łapki lecą, a nie jakieś błaganie o łapki.

    THE MAKSTERTHE MAKSTER28 dni temu
    • Wydaje mi się jednak, że czasami ludzie zapominają o łapce, nawet jak obejrzą cały film i się im spodoba. Albo ktoś może nie mieć konta.

      Dawid160PLDawid160PL25 dni temu
  • minecraft się psuje

    Jakub PiechJakub Piech28 dni temu
    • @Jakub Piech Zmiany są potrzebne. Inaczej minecraft stałby w miejscu. Przyzwyczaisz się.

      DziodziocDziodzioc28 dni temu
    • @Dziodzioc rudy się zmianiają nowe zwierzęta, za dużo tego bedzie

      Jakub PiechJakub Piech28 dni temu
    • Czemu?

      DziodziocDziodzioc28 dni temu
  • Maly ale fajny snapshot.

    wgWIKTORAwgWIKTORA28 dni temu
  • Dzięki że robisz te przeglądy przynajmniej wiem że muszę przenieść świat na nowego snapshota oraz wiem co będzie dodane

    Mati BudzMati Budz28 dni temu
    • Tych nowych snapshotów niestety nie da się odpalić na starych światach. Jest to spowodowane zmianą wysokości bedrocka.

      DziodziocDziodzioc28 dni temu
  • Xd

    mariusz golecmariusz golec28 dni temu
  • Cześć, szwajny poradnik. Wierzcie, lub nie, ale pochodzę z 2060. Wirus skończy się za 3 miesiące i 5 dni (13 lipca). Po za tym do minecrafta w wersji 1.19, dodadzą nowe moby, struktury i KILKA nowych bossów. To już niedługo, ale są też konsekwencje, o których się sami przekonacie. Pozdri👾

    HistoriaNaukiHistoriaNauki28 dni temu
    • Wirus się skończy? Ale że jak? Wyparuje xD?

      DziodziocDziodzioc28 dni temu
    • Ale, że dzieci z 2060 nadal nie znają ortografii? Kto by pomyślał?

      _Dr. Cat__Dr. Cat_28 dni temu
  • Ale przesrane z tymi rudami..

    Widz 4Widz 428 dni temu
    • @PL PL rzeczywiście

      Widz 4Widz 426 dni temu
    • @Widz 4 złoto, miedź i żelazo trzeba było zawsze przepalać

      PL PLPL PL26 dni temu
    • @PL PL nie wszystko trzeba było przepalać np. złoto (chyba) miedź i inne rudy, więc szkoda węgla na starcie

      Widz 4Widz 426 dni temu
    • @Widz 4 co za różnica czy przepalasz surowe rudy czy rudy w kamieniu jak było wcześniej xD na to samo wychodzi

      PL PLPL PL27 dni temu
    • @Kanciasta Patelnia mi chodziło o to że trzeba przepalać jakieś surowe złoto, miedź itd.

      Widz 4Widz 427 dni temu
  • pomogę w 40tyś. :)

    Jan GrzymkowskiJan Grzymkowski28 dni temu
  • Mam taki problem, że kiedy wchodzę do minecrafta to przez 4-5 sekund mogę się poruszać a potem jest ogromna ścina i nie wiem czym jest to spowodowane. Mam 4GB ramu i 2GB przypisane do minecrafta, gram na tlaucherze oraz mam dużo wolnego miejsca na dysku. Jeżeli ktoś wie co może być przyczyną to będę wdzięczny jeżeli mi odpisze :)

    Mixing MaxMixing Max28 dni temu
    • @LiteCore sprawdziłem specyfikację tego kompa i nie wieże żeby ona była przyczyną twoich problemów

      Piach w OkuPiach w Oku27 dni temu
    • @LiteCore ekspert się wypowiedział... Jako że posiadam laptopa wiem co mówię

      Piach w OkuPiach w Oku27 dni temu
    • @Piach w Oku takie rzeczy nie maja znaczenia...

      LiteCoreLiteCore27 dni temu
    • sluchaj gosciu zrozum jedno minecraft nie ma otpymilizacji sam mam dobry komputer msi aegis 3 i gowno crashuje idz se na bedrocka tam nawet jak masz mikrofalowke to ci nie zlaguje nigdy tak minecraft sie konczy

      LiteCoreLiteCore27 dni temu
    • @Mixing Max bardziej chodziło mi o konkretny model itp. Jeżeli to laptop to sprawdź jak masz ustawione zasilanie, być może gorsza wydajność jest spowodowana tym że jest ustawione na oszczędzanie Energi lub tym 0odobne zamiast na wysoką wydajność Czasami również wydajność uzależniona jest od tego czy laptop jest podłączony do zasilania lub nie

      Piach w OkuPiach w Oku27 dni temu
  • Ale nasz minecraft się zmienił ja dopiero mam 1.16

    Agent Wercik 2Agent Wercik 228 dni temu
  • teraz złoto🟨 wygląda jak węgiel⬛ tylko zmienili kolor

    SzymusiakSzymusiak28 dni temu
  • Consiebprujbesz

    Jan LemkeJan Lemke28 dni temu
    • Co?

      DziodziocDziodzioc28 dni temu
  • Nie usłyszałem moi drodzy ani razu

    Kapi0xsKapi0xs28 dni temu
  • Ktoś wie może kiedy ma wyjść juz pełna wersja 1.17?

    Maci3k PlMaci3k Pl28 dni temu
    • Ma wyjść w lecie

      _Dr. Cat__Dr. Cat_28 dni temu
  • Beta 1.7.3 wróć

    LooperX2LooperX228 dni temu
  • TIDZIMI Ja nie nadążam, pogubiłem się w tych snapshotach zrób tak jak wcześniej robiłeś 1 wielki na koniec przegląd mc 1.17 ok?

    Wiktor TruchanWiktor Truchan28 dni temu
    • Tidzimi będzie robić tak jak w poprzednich wersjach. Najpierw na bieżąco ze snapshotami, a w dzień wydania wersji zrobi wielkie podsumowanie wszystkich snapshotów

      _Dr. Cat__Dr. Cat_28 dni temu
  • Robisz dziś live ?

    Miłosz GarwolińskiMiłosz Garwoliński28 dni temu
  • ale się jaram piękne to wszystko

    Bartek ABartek A28 dni temu
  • Czekamy teraz na wojnę pomiędzy osobami, które są za zaklęciem szczęście na rudy żelaza itd., a tymi przeciw

    Dorian BerekDorian Berek28 dni temu
  • Dobrze wiedzieć. Nie lubiłem tej szarzyzny w ekwipunku, już nie mówiąc o głowieniu się nad tym co się dzieje z kamieniem, w którym jest faktyczna ruda. Do endu i tak szybko nie zawitam, bo kopię metro w netherze 😂

    bomberbaja111bomberbaja11128 dni temu
  • Powinni dodać odłamki diamentu które by sie zdobywalo kiedy zelaznym kilofem bysmy wykopali diament, a z 4 takich odłamków by sie tworzyło 1 diament, oczywiście diamentowy kilof i netheritowy spowosowal by wydropienie normalnego diamentu Jakie korzyści to by przyniosłu: +Urozmaicenie gry + Utrudnienie troszke poziomu gry +Diamenty w poczatkowej fazie gry byly by faktycznie cenne + Zawsze jakas zmianka na plus +Odzwierciedlenie z prawdziwego życia, gdzie tylko diament jest na tyle twardy by uszkodzic inny diament

    TerrTerr28 dni temu
    • @Terr Można osłabić fortunkę :p

      DziodziocDziodzioc28 dni temu
    • @Dziodzioc ja tovpisze przede wszystkim o urozmaiceniu poza tym wiadomo ze nie da sie utrudnic endgame bez early game to logiczne, wiec twoj komentarz nie ma sensu

      TerrTerr28 dni temu
    • Bardziej powinni utrudnić grę dla już wysoko rozwinietych graczy, a nie pocztek gry. Wystarczy spojrzeć na tidzimiego, który już nie ma co robić z diamentami.

      DziodziocDziodzioc28 dni temu
  • Te rudy są takie brzydkie

    Wake a fck upWake a fck up28 dni temu
  • Jest Dokładna Data Wydania 1.17 ????????

    ZaszaZasza28 dni temu
    • @Dziodzioc Okej Dzięki :DDD

      ZaszaZasza28 dni temu
    • 1.17 ma wyjść w lato, podobno w lipcu.

      DziodziocDziodzioc28 dni temu
  • cześć i pozdro. kogo bolało że na irona i golda nie działa fortuna?

    Mikson gamerMikson gamer28 dni temu
  • kozak

    AntekAntek28 dni temu
  • A czy z ancient debris jest tak samo jak z rudami? np. raw debris

    FiverFiver28 dni temu
    • Okej dzięks

      FiverFiver28 dni temu
    • Nie

      DziodziocDziodzioc28 dni temu
    • Nie

      Piach w OkuPiach w Oku28 dni temu
  • Tidzim czy będziesz kontynuował minecraft zachcianki pls😀

    Stajhok MinecraftStajhok Minecraft28 dni temu
  • 2:42 niestety

    godzilla fan. plgodzilla fan. pl28 dni temu
  • Fajny ten snapshot

    TE CETE CE28 dni temu
  • Fajne że Minecraft jest ulepszany

    Blakku HDBlakku HD28 dni temu
  • Ah taki fajny kanał a tak nie doceniony

    Fifi_1Fifi_128 dni temu
  • teraz robienie beacona z żelaza nie bedzie takie trudne!!

    polskiKolega [GD]polskiKolega [GD]28 dni temu
  • xd

    xx586lszymek586lxx586lszymek586l28 dni temu
  • RAW rudy XD

    LUCKY YTLUCKY YT28 dni temu
  • Dokładnie lecimy po tobiasza w subach

    VectorVector28 dni temu
    • Parę tygodni temu to jeszcze Tobiasz leciał po Tidzimiego w subach

      _Dr. Cat__Dr. Cat_28 dni temu
  • W tym snapshocie się zakochałem!!! W końcu nie będę musiał spędzać godzin w kopalni by nazbierać ogromne ilości złota

    Polski GrzybPolski Grzyb28 dni temu
  • "entity 303 nie istnieje kuhwa" -Tidzimi 2021 (tak, czytam tagi, ktoś to robić musi.)

    legalny_pingwinlegalny_pingwin28 dni temu
    • @Moshix Musisz mieć wgraną wtyczkę social blade na Chrome, żeby widzieć tagi

      SpeaceQSpeaceQ23 dni temu
    • Gdzie

      MoshixMoshix23 dni temu
    • Też na to zwróciłem uwagę XD

      SpeaceQSpeaceQ28 dni temu
  • Jednak nie dobiłeś do 8 minut Pozdro z Live

    Kamilo PolskaKamilo Polska28 dni temu
  • a i jeszce kiedy live?

    Mateusz KrystoszykMateusz Krystoszyk28 dni temu
  • Ej a można grać na starszych światach?

    Mateusz KrystoszykMateusz Krystoszyk28 dni temu
    • Jeszcze niestety nie.

      DziodziocDziodzioc28 dni temu
  • 10 lat: Do końca życia będę grał na 1.16.5 20 lat : O nie smok kresu to teraz monstrum kresu 30 lat : Spaczony śnieg??? 40 lat: Noktowizor czy to gra???!! 50 lat : ruda węgla ma złoże 123 bloków a bloki się zapadają 60 lat : Mojang was CLOSED -- eee ok

    Naciu BaciuNaciu Baciu28 dni temu
    • za 10 lat ludzie znikna

      LiteCoreLiteCore27 dni temu
    • ?

      Kanciasta PatelniaKanciasta Patelnia28 dni temu
    • Aha?

      DziodziocDziodzioc28 dni temu
  • To jak teraria wygląd (surowowych rud)

    Anon StulejaAnon Stuleja28 dni temu
  • niepodoba mi sie to w jaka strone to idze

    ptempskiptempski28 dni temu
    • @ptempski jaskinie są fajne, jednak w tej grze bardzo dużo czasu siedzi się w jaskiniach i było takie urozmaicenie potrzebne. Moim zdaniem jakby dla samej rozgrywki może i ta zmiana z rudami jest dobra bo niby nie zaśmieca w tym ekwipunku gdy kopiesz (chociaż jestem w stanie wymienić inne rzeczy które zaśmiecają ekwipunek 100 razy bardziej) ale dla minecrafta jako minecrafta bardzo zła. Według mnie sami stworzyli problem tym łupkiem.

      Igor StudniarekIgor Studniarek27 dni temu
    • @Igor Studniarek 1.17 i te jaskinie są KOZAK ale te rudy to są do bana

      ptempskiptempski27 dni temu
    • mi sie podoba

      Kanciasta PatelniaKanciasta Patelnia28 dni temu
    • Mi ogólnie wydaje się że za czasów notcha ta gra szła w troche lepszym kierunku. Miał na to jakiś taki troche inny pomysł niż teraz.

      Igor StudniarekIgor Studniarek28 dni temu
PLworld