KRÓL GAMINGOWYCH FOTELI 👑 | Test SedASS Q-PA sRaGB - musisz go mieć! ft. @Ziemniak

31 mar 2021
64 952 wyświetleń

Obiekt westchnień każdego gracza może być Twój. QP-ujesz? 👑
➡️ Sprawdź cenę na: xkom.me/SedASS-Q-PA ⬅️
➡️ Subskrybuj nasz kanał: xkom.me/Subskrybuj ⬅️
Przyszłość należy do graczy. Nic więc dziwnego, że na rynek wkracza gamingowy sedes SedASS Q-PA sRaGB. Czy producenci odwalili tu kawał dobrej roboty, który dostarczy kupę świetnej rozrywki? Dowiecie się z tego materiału.
=====================
♦ Przedsprzedaż gier: xkom.me/GryPrzedsprzedaz
♦ Grupa na Facebooku: xkom.me/xGrupa
♦ WWW: www.x-kom.pl/
♦ Facebook: facebook.com/xkompl/
♦ Instagram: instagram.com/xkompl/
♦ Twitter: twitter.com/xkom_pl
Król i królowa gier muszą mieć godny siebie tron. I tu właśnie wkracza SedASS Q-PA sRaGB. Jest on nie tylko wygodny, wytrzymały i przygotowany na wielogodzinne posiedzenia. To także prawdziwie stylowe siedzisko, które zdaje się krzyczeć, że oto należy do mistrza, który swoimi salwami w strategiach czy FPS-ach powalił już niejednego przeciwnika, a wielu przyprawił o rozwolnienie. SedASS Q-PA sRaGB to gwarancja kinowej jakości dźwięku oraz wspaniałego podświetlenia SRaGB, które przyprawi zazdrosnych towarzyszy broni o ból pewnej części ciała.
Jakie są jeszcze inne zalety SedASS Q-PA sRaGB? Postaramy się Wam przybliżyć w tym filmie. Dajcie znać, co myślicie o tym akcesorium, i czy jego przyszłość widzicie w różowych barwach (a może złotych lub brązowych?).
00:00 Intro
00:29
01:33 Omówienie problemu
02:33 SedASS Q-PA sRaRGB - wizjonerski produkt
02:58 Porty wejść i wyjść
03:22 ReKUPEracja energii
03:57 Ładowanie indukcyjne
04:28 SedASS Q-PA - budowa
05:41 Funkcje multimedialne
06:25 Muszla koncertowa
07:17 Podsumowanie i outro
#sedassQPA #xkom #recenzja @Ziemniak

Komentarze
  • Obiekt westchnień każdego gracza może być Twój. QP-ujesz? ➡️ Sprawdź cenę na: xkom.me/SedASS-Q-PA​ ⬅️ ➡️ Subskrybuj nasz kanał: xkom.me/Subskrybuj​ ⬅️

    x-komx-kom20 dni temu
    • Moje mażenie się spełniło gamingowy klozet

      Bartek MichalskiBartek Michalski11 dni temu
    • Forbidden :(

      Michal1989istMichal1989ist19 dni temu
    • @x-kom, A sr#sz?

      J:sJ:s19 dni temu
    • Jeśli jest @Ziemniak to jest środa z fotelami

      KiceuszGamingKiceuszGaming19 dni temu
  • sprzedawaj za 1,000,000,000,000, mega xdxdxdxdxdxdxdxdxd

    Anna Polakowska-KapicaAnna Polakowska-Kapica2 dni temu
  • no te kible są przydatne

    Anna Polakowska-KapicaAnna Polakowska-Kapica2 dni temu
  • 5:26 jak

    igorzyniakigorzyniak5 dni temu
  • ja bym nie mógł srać do takiego czegoś

    PhantomGamingPhantomGaming5 dni temu
  • do czego to doszło...

    PhantomGamingPhantomGaming5 dni temu
  • Kiedy samoloty i rakiety z RGB?

    HEROOSTECH OFFICIALHEROOSTECH OFFICIAL7 dni temu
  • Moje rozczarowanie kiedy oglądam to 13 kwietnia i patrzę na datę wrzucenia filmu📈📈📈📈

    Oliwier WawrzyniakOliwier Wawrzyniak7 dni temu
  • To jest największą głupota jaką w życiu widziałem...

    PITBULLASPITBULLAS8 dni temu
  • brakuje tylko podgrzewanej deski

    dawidox154dawidox15410 dni temu
  • Niby było na 1 kwietnia ale mnie cały czas wyświetla się w proponowanych inteligenty kibel od Xiaomi.

    bartosz gerasbartosz geras11 dni temu
  • Kiedy nikt nie pytał i nikt nie potrzebował

    Cheeseball 47hz playerCheeseball 47hz player12 dni temu
  • zaniedlugo bedzie takie cos ze gracze nawet nie beda musieli wychodzic z pokoju gdzie graja bo beda siedziec na wygodnym krzeslo kiblu i za pomoca pilota otworzy sie dziura jak w kiblu i bedze mozna sie wyproznic XD

    Reality_01Reality_0113 dni temu
  • Pierwsze słowo 5 liter drugie 3 mój mózg: J*bac PiS

    Adamo-_-Adamo-_-13 dni temu
  • 7:06 najlepsze

    MawsiMawsi13 dni temu
  • kibel gamingowy tego jeszcze nie widziałem

    michucrafter MCmichucrafter MC14 dni temu
  • Ziemniak naprawił ten kanał ciągle oglądam!

    Daniel KDaniel K14 dni temu
  • Szkoda kasy na kibel ja za tyle to bym miał laptopa gamingowego lub mini Crossa 50cc

    kaktus _kaktus _14 dni temu
  • Czego ci ludzie nie wimyślą

    kaktus _kaktus _14 dni temu
  • To był guwniany odcinek xd

    Oskar SudnikOskar Sudnik14 dni temu
  • 3dni puźnie gamingowy klamka

    Oskar SudnikOskar Sudnik14 dni temu
  • No normalnie świetnie Xkom=kibel dla graczy Morele=komputer w multiplayer Komputronik=spaliliśmy komputer za 30k

    Kacpi1211Kacpi121114 dni temu
  • ZAJEBISTE :)

    Matiexix YouTubeMatiexix YouTube14 dni temu
  • "Nikt nie pytał, a każdy potrzebował."

    afcaGamingTVafcaGamingTV14 dni temu
  • Przydał by się cytat z polskiego filmu chłopaki nie płaczą :jestem laska jestem synem króla sedesu+ to nawiązanie do tego filmu na początku

    Gniazdko TVGniazdko TV15 dni temu
  • Biorę wszystkie

    kapuczino tyskiekapuczino tyskie15 dni temu
  • Szorowanie obsranych ledow...

    gh05tgh05t16 dni temu
  • hahaha prawie ze8r4lem sie ze śmiechu

    TheBlackMasterTheBlackMaster16 dni temu
  • gamingowe krzesło do srania

    JounerJouner16 dni temu
    • @Jouner :D

      x-komx-kom15 dni temu
    • @x-kom Aj przepraszam, literówkę zrobiłem ;)))

      JounerJouner16 dni temu
    • Grania* ;)

      x-komx-kom16 dni temu
  • Da się na tym wysrać?

    Arthur LodbrokArthur Lodbrok17 dni temu
  • Ahh

    Jan KowalskiJan Kowalski17 dni temu
  • 5 liter 3 litery Hmm co to może być XDDDD

    miedziany 123miedziany 12317 dni temu
  • XD no to mg już umierać chyba wszystko widziałem XD

    SEBXSEBX17 dni temu
  • Niezłe świry xd

    Cristian CrCristian Cr17 dni temu
  • Można na tym kiblu grać ??

    CisuCisu17 dni temu
  • No to fajny tron gamingowy!!!

    Dominik DrozdzowskiDominik Drozdzowski17 dni temu
  • Za ile można kupić?

    Paweł FloraszekPaweł Floraszek17 dni temu
  • XD zenada

    JurekJurek18 dni temu
  • Robie wlasnie remont lazienki i toalety. Przewidujecie wersje Titanium czy mam juz brac ta wlasnie? Jakies promo swiateczne? ;)

    Radosław UlańskiRadosław Ulański18 dni temu
  • Na serio bez żartów kupiłbym ale trochę taniej

    Cyklo PLCyklo PL18 dni temu
  • W końcu moje marzenie się spełniło. Dziękuje.

    KrólakKrólak18 dni temu
  • 0:48 Chłopaki Nie Płaczą

    Malina 210Malina 21018 dni temu
  • Nie ma to jak ziemniak 🥔

    Alanek 1234 DominAlanek 1234 Domin18 dni temu
  • 5 liter i 3 hmmmm

    WILKUWILKU18 dni temu
  • Gdy "towar" wszedł za mocno... ;-)

    ryek1981ryek198118 dni temu
  • Biorę 2

    ZevistoZevisto18 dni temu
  • Nie za bardzo rozumiem jak środek tygodnia w czwartek ?

    InterNationalInterNational18 dni temu
  • 3:40 w tym momencie zrozumiałem że to żart XDDDD

    Kamil TańskiKamil Tański18 dni temu
  • 2:34 kto pytał?

    Ignacy RokIgnacy Rok18 dni temu
  • 1990: idziesz do toalety aby się wysrać 2021: idziesz do toalety na karaoke XDD

    FORT TIMEFORT TIME18 dni temu
  • Szkoda że to żart, chce takie coś w pokoju?

    Tomasz AleksandrowiczTomasz Aleksandrowicz18 dni temu
  • Oo toaleta dla gamerów

    Cezary MischCezary Misch18 dni temu
  • XD

    RufikRufik18 dni temu
  • Nikt nie prosił - każdy potrzebował

    KubeQ KawyKubeQ Kawy18 dni temu
  • NIKT NIE PYTAŁ NIKT NIE POTRZEBOWAŁ :)

    janusz korwin-mikkejanusz korwin-mikke18 dni temu
  • super fajny film

    KatiKati18 dni temu
  • marzyłem o tym od dawna

    ErgoxErgox18 dni temu
  • A ja myślałem ze to kibel gamingowy

    pawelcz2019pawelcz201918 dni temu
  • Kiedy chcesz mieć ledy „WSZĘDZIE” a zapomniałeś o kiblu:

    Anime KidAnime Kid18 dni temu
  • Do czego to doszło żeby gamingowy sracz zrobić

    Dawid.FDawid.F18 dni temu
  • Ziemniak jest łapka jest

    Gustaw KrzewickiGustaw Krzewicki18 dni temu
  • to jest piękne XD

    AntuśAntuś18 dni temu
  • Ale cringe xD

    MeferMefer18 dni temu
  • 1 kwietnia be like

    TFT HELPERTFT HELPER18 dni temu
  • A go się nigdzie nie połoncza bo jak to było w studiu podłanczane to xd Edit a to żart szkoda... xd

    Borsh YtBorsh Yt18 dni temu
  • Ja w tej studni przyszłości widzę tylko gównianą karierę Ziemniaka!

    MrozuMrozu18 dni temu
  • Ikibel

    ArcyMistrz PaniskoArcyMistrz Panisko18 dni temu
  • ja chyba dalej nie ogarniam mam laga mózgu to jest kible do 2 gamingowy kibel do 2 czy fotel gamingowy bo mam mind fucka ?

    DestroyerPLDestroyerPL18 dni temu
  • a można tam deskę xiaomi zamocować?

    Franek MakowskiFranek Makowski18 dni temu
  • mozna srać?

    KamiProKamiPro18 dni temu
  • uwielbiam cie ziemniak

    Projekt strimerProjekt strimer18 dni temu
  • Biere

    Lapo PlayLapo Play18 dni temu
  • Najlepiej wydane 2000 złotych w moim życiu

    uneryunery18 dni temu
    • Szanujemy decyzję ;)

      x-komx-kom18 dni temu
  • co jak co ale to jest cos zajebistego

    Kamil761Kamil76118 dni temu
  • Halo, stronka nie działa. Ja już przedpłaty dokonałem :)

    AndrzejAndrzej18 dni temu
    • Spokojnie, działamy ;)

      x-komx-kom18 dni temu
  • XD

    kwkuskwkus18 dni temu
  • Ale wy jesteście naćpani

    wilczekXDwilczekXD18 dni temu
    • Nic z tych rzeczy 😇

      x-komx-kom18 dni temu
  • Tego nikt się nie spodziewał

    Karol NiechwiadowiczKarol Niechwiadowicz18 dni temu
    • A jednak się pojawił :D

      x-komx-kom18 dni temu
  • Haha mistrzostwo 😅

    PiotrekPiotrek18 dni temu
    • 🤣

      x-komx-kom18 dni temu
  • Podsumowanie filmu: xD

    _Kacper _Adamczyk_Kacper _Adamczyk18 dni temu
  • przecież to zwykły kibel obszyty u tapicera...z głośnikami z Oszołoma z promocji...

    RasteRRasteR18 dni temu
    • @x-kom troll :)

      RasteRRasteR18 dni temu
    • Serio? 😲

      x-komx-kom18 dni temu
  • Nigdy bym nie pomyślał że ziemniak bedzie recenzował kibel🤣🤣

    DoritoDynamitoDoritoDynamito18 dni temu
    • A tu taka niespodzianka ;)

      x-komx-kom18 dni temu
  • Jestem zainteresowany kupnem tego krzesla

    CientyyCientyy18 dni temu
  • Fajnie wygląda ta czarno biała ściana.

    Kamil WieczorekKamil Wieczorek18 dni temu
  • Pomysl na gamingowe sRa-cze nie jest głupi

    GamerXGamerX18 dni temu
    • Możesz grać "bez przerwy" ;)

      x-komx-kom18 dni temu
  • Do czego to doszło

    szymikal TVszymikal TV18 dni temu
  • Najlepsze jest to że to nie jest żart na prima aprilis

    Bart WalderaBart Waldera18 dni temu
  • 2019 mama przynieś papier 2021 toaleta podaje ci papier

    Patryk HładowczakPatryk Hładowczak18 dni temu
    • Strach pomyśleć, co będzie w 2022

      x-komx-kom18 dni temu
  • Aha lewien ziomek od kolegi takiego pana mial dziecko mial podobny fotel.ze byl z kiblem itp i sie uzaleznil od kompa i zalatwial sie na takim czyms i pil energole itp nie polecam takich fotelow kupowac a on potem zmar

    Snowll YTSnowll YT19 dni temu
    • Smutna historia :(

      x-komx-kom18 dni temu
  • Mam pytanie kiedy będe mógł kupic na x komie płyte płyte główna MSI MAG Z590 TOMAHAWK WIFI bo nie ukrywam jestem bardzo zainteresowany kupnem i jesli tylko sie pojawi to odrazu ją kupie. Jest ona dostępna na morele ale wolę kupić z x komu dla bezpieczeństwa.

    KerRyKerRy19 dni temu
    • W tym momencie nie znamy jeszcze daty dostępności.

      x-komx-kom18 dni temu
  • Nigdy bym nie pomyślał, że ktoś się fascynuje kiblem. Co się z tym światem dzieje xD

    Kacper ZającKacper Zając19 dni temu
  • XDD Ten wstęp z chłopaki nie płaczą

    YouGurcikYouGurcik19 dni temu
    • Brawo za czujność 😉 Pozdrawiam

      HutsonHutson19 dni temu
  • Przezabawne 🤣😅

    AdamoAdamo19 dni temu
  • Ale że zrobiony z vibranium 😆

    Pazi ZamPazi Zam19 dni temu
    • Sprowadzane wiesz skąd ;)

      x-komx-kom18 dni temu
  • Są złote i profesjonalne samoczyszczące. Więc nareszcie jest i model dla gracza ;). Zabrakło WC-room-u do grania ;) z 4ma kamerkami do stream-owania. W międzyczasie można pstykać zdjęcia twarzy ;) do galerii różnych zdjęć realnych imotikonõw ;). Ale brehę miałem (jeszcze czarno--czerwony ;) ) Fajne ;)

    Przemysław WiśniewskiPrzemysław Wiśniewski19 dni temu
  • taka deska klozetowa z carbonu rewelacja, tylko ile by to musiało kosztować ? :) wiem że robicie sobie jaja i dziś prima aprilis ale tak z ciekawości, możecie podać ile kosztowała sama deska z klapą ? :)

    MrZdrojekMrZdrojek19 dni temu
  • boże piękne xD

    kordalkordal19 dni temu
  • Dwa paski RGBT 😆😆😆

    Rej Fit PolskaRej Fit Polska19 dni temu
  • Taki sedes se postawisz przy kompie i jak będziesz chciał to się zesrasz przy graniu XD

    Rej Fit PolskaRej Fit Polska19 dni temu
    • Czy z radości, czy to z nerwów, ale zawsze się przyda ;)

      x-komx-kom18 dni temu
  • szanuje za nawiązanie do "Chłopaki nie Płaczą"

    KuuriKuuri19 dni temu
    • Miło nawiązać do legendy ❤️ Lepszej okazji może nie być hahaha Dzięki 😉

      HutsonHutson19 dni temu
PLworld