STANOWSKI, POL, TURSKI, GAPIŃSKI I HADAJ RELACJONUJĄ WALKĘ NAJMAN - DON KASJO

21 lis 2020
602 054 wyświetleń

🔔 SUBSKRYBUJ I ZAZNACZ DZWONEK🔔: bit.ly/SUBSKRYBUJKanalSPORTOWY
Poleasingowe biznesowe laptopy, monitory, PC: ➡️ sklep.precio.pl/
Militaria.pl - sklep militarny, outdoroowy i z samoobroną: ➡️ mltr.pl/KSMilitariaBW
Dostęp do gali Fame MMA: ➡️ famemma.tv/#/ref/kanalsportowy
Krzysztof #Stanowski, Michał Pol, Maciej Turski, Kamil Gapiński i Wojciech Hadaj relacjonowali na żywo starcie Marcin #Najman kontra #DonKasjo!

Komentarze
  • Idziecie na browar, idziecie na du... tam potańczyć Panie Wojtku xDD

    DavidDavidDzień temu
  • No juz elegancko trybala jest specialistom na kanapie fachowcy super

    Krzyś MKrzyś M3 dni temu
  • 2:56:40 Marcin Najman to skonczony Debil... Kocham ten flow !!!! :))))

    matek1ivanmatek1ivan16 dni temu
  • Stanowski jesteś idiotą. Nie wnosisz niczego poza hejtem do tego świata. Uciekaj stąd

    gerhard1908gerhard190825 dni temu
  • Stanowski to taki Najman dziennikarstwa :)

    Kamil GuzikKamil Guzik26 dni temu
  • Ten dźwięk wpierdalania pizzy jest obrzydliwy

    michał Adamekmichał Adamek28 dni temu
  • Macie tą kolkę jeszcze?

    Caffeine Mit CocaineCaffeine Mit CocaineMiesiąc temu
  • Haha ja to widzę tak Najman przed walką widział waszą relacje i usłyszał że Stanowski postawił hajs i liczy na Marcina wygraną. Ten cwaniaczek specjalnie się podstawił żeby dogryźć naczelnemu hejterowi :D

    marcino335marcino335Miesiąc temu
  • 2:56:43 ! ❤

    Radosław KozyraRadosław KozyraMiesiąc temu
  • Kurcze...jestem medialna..moze jak sie przygotuję,zróbmy walke najmana ze mna!!! Obiecuje ze zgasze mu swiatlo!!! Asia krupa kulturystka. P.s.wygladam sto razy lepiej niz ta swinia na koksie...fuj

    asiula krupaasiula krupaMiesiąc temu
  • Błagam o takie studia przy okazji kazdej wazniejszej imperezy sportowej ( polska kadra , chempions league.....) tylko sobie moge wyobrazic Polska Włochy :))

    huttio srreuhuttio srreuMiesiąc temu
  • Pozdrowienia dla czeczeńskiego wojownika ;)

    funiap80funiap80Miesiąc temu
  • 2:22:00 Hadaj drze mordę, nie ma za co

    Krzysztof NiecugowskiKrzysztof NiecugowskiMiesiąc temu
  • 2:28:41 gdy uświadamiasz sobie że on jest jeszcze głupszy niż myślałeś

    Soinas DoyiSoinas DoyiMiesiąc temu
    • Pełna kulturwa, nie na widzę jak ktoś żre i mówi jednoczesnie😖

      huttio srreuhuttio srreuMiesiąc temu
  • 2:28:41 gdy uświadamiasz sobie że on jest jeszcze głupszy niż myślałeś

    chding zuurechding zuureMiesiąc temu
    • O kuźwa co tu się działo 😂😂😂 piękny spektakl Pol: "Język panowie bo nam kanał zamkną!!!" 😂😂😂

      Soinas DoyiSoinas DoyiMiesiąc temu
  • Błagam o takie studia przy okazji kazdej wazniejszej imperezy sportowej ( polska kadra , chempions league.....) tylko sobie moge wyobrazic Polska Włochy :))

    mijuo rouimijuo rouiMiesiąc temu
    • 2:28:22 Michał Pol cieszy się z obalenia, bo nie wie że ta walka jest na zasadach bokserskich. Dopiero później przytrybił o co chodzi 😂

      Soinas DoyiSoinas DoyiMiesiąc temu
  • Może i lepiej, że Stano stracił te 2 tys., bo za tą kasę wystawiłby pewnie 3 kominek.

    dueeh nyyudueeh nyyuMiesiąc temu
    • 2:28:06 Don Kasjo podejdź do mnie, podejdź do mnie, ja ci zaraz pier****e. xddddddddddddd

      Soinas DoyiSoinas DoyiMiesiąc temu
  • Michał Pol 'na tej gali, Najman będzie bronił honoru boksu'.

    Music is the best!Music is the best!Miesiąc temu
    • Co to za bezbek w okularach komentuje?

      mijuo rouimijuo rouiMiesiąc temu
  • Panie Michale, oskarowa rola!

    yaliso gioouyyaliso gioouyMiesiąc temu
    • O kuźwa co tu się działo 😂😂😂 piękny spektakl Pol: "Język panowie bo nam kanał zamkną!!!" 😂😂😂

      dueeh nyyudueeh nyyuMiesiąc temu
  • Rozumiem że Pol do jaj to wszystko mówił no ale mimo wszystko ciężko się słucha tego.

    Dawid 1989Dawid 1989Miesiąc temu
    • Coś chyba ze mną jest nie tak, oglądam komentarz z walki Najmana chyba codziennie. Ten komentarz zasługuję na 50mln wyświetleń.

      gtoss chddygtoss chddyMiesiąc temu
  • hahahaha zajebiste! no zapłacę jak mnie zaprosicie na kolejne kibicowanie takiemu fighter-owi jak EL TOST. AAAAAAHaHaHaHa!!!!!! szacun chłopaki! HaHaHaHaHa!!!!!!!!!

    DIY TechDIY TechMiesiąc temu
    • sędzia: "dobra, koniec, to debil jest" hahahaha

      yaliso gioouyyaliso gioouyMiesiąc temu
  • Nigdy nie widziałem równie pięknego komentarzu XD

    bilisha colibilisha coliMiesiąc temu
    • sędzia: "dobra, koniec, to debil jest" hahahaha

      yaliso gioouyyaliso gioouyMiesiąc temu
  • Panie Michale, oskarowa rola!

    Bolia FopsBolia FopsMiesiąc temu
    • Błagam o takie studia przy okazji kazdej wazniejszej imperezy sportowej ( polska kadra , chempions league.....) tylko sobie moge wyobrazic Polska Włochy :))

      bilij pdanbilij pdanMiesiąc temu
  • Proces sądowy pomiędzy Marcinem Najmanem, a Kamilem Gapińskim oskarżenie jest o to, że Kamil Gapiński nazwał Marcina Najmana debilem i będzie się zastanawiać czy Najman jest debilem, czy nie nagle ktoś ze świadków mówi niech sędzia obejrzy sobie Najmana walkę z Don Kasjo i całe jego życie w 10 minut, a sędzia mówi wycofujemy oskarżenie o to, że Kamil Gapiński nazwał Marcina Najmana debilem niesłusznie, sędzia mówi Najman jesteś debilem. Najman daje pozew sędzi na 100 tyś. zł 😂😂😂

    Bruno JagielskiBruno Jagielski2 miesięcy temu
    • 3:08:55 panie Michale, to jest Maciej Turski nie Marcin, któryś raz mówi pan* Marcin* bo Turski już reaguje na to imię 😂

      bilij pdanbilij pdanMiesiąc temu
  • Najlepszy patostream ever xddd

    MrHudy7MrHudy72 miesięcy temu
    • ale mlaszcza

      bilisha colibilisha coliMiesiąc temu
  • Najman tak nie lubi Stanowskiego, że specjalnie przegrał, żeby ten stracił 2 tyś. zł xddd

    bssni touirbssni touir2 miesięcy temu
    • 1:03:45 no i się szybko skończyło obietnica spełniona Nice

      Bolia FopsBolia FopsMiesiąc temu
  • Nie wiem czy Stanowski mówił poważnie... ale to całe"COS" to gala dla imbecylów, no wstyd ludzie takie debilizmy oglądać i jeszcze za to płacic, cóz taki kraj jaki jego .... głąby?

    Arkadiusz SkrzypiecArkadiusz Skrzypiec2 miesięcy temu
    • 1:03:45 no i się szybko skończyło obietnica spełniona Nice

      bilij pdanbilij pdanMiesiąc temu
  • Pełna kulturwa, nie na widzę jak ktoś żre i mówi jednoczesnie😖

    Jan MatejkoJan Matejko2 miesięcy temu
    • 1982 - Jacek Kaczmarski i Andrzej Seweryn oglądają mecz Polska - ZSRR 2020 - Kanał Sportowy ogląda hucpę Najmana 2:27:21

      vinasu maajvinasu maaj2 miesięcy temu
  • 2:28:22 Michał Pol cieszy się z obalenia, bo nie wie że ta walka jest na zasadach bokserskich. Dopiero później przytrybił o co chodzi 😂

    vinasu maajvinasu maaj2 miesięcy temu
    • 1982 - Jacek Kaczmarski i Andrzej Seweryn oglądają mecz Polska - ZSRR 2020 - Kanał Sportowy ogląda hucpę Najmana 2:27:21

      bssni touirbssni touir2 miesięcy temu
  • O kuźwa co tu się działo 😂😂😂 piękny spektakl Pol: "Język panowie bo nam kanał zamkną!!!" 😂😂😂

    foopyu noouifoopyu nooui2 miesięcy temu
    • 3:01:20 Piękne

      vinasu maajvinasu maaj2 miesięcy temu
  • 2:28:06 Don Kasjo podejdź do mnie, podejdź do mnie, ja ci zaraz pier****e. xddddddddddddd

    gtoss chddygtoss chddy2 miesięcy temu
    • ale mlaszcza

      bilij pdanbilij pdanMiesiąc temu
  • Ja pierdole co się dzieje teraz w Polsce sam jad , co za debile , naplul bym wam w gęby , ciekawe czy ten pojeb prowadzący kiedyś komuś pomógł charytatywnie

    Tomasz PralatTomasz Pralat2 miesięcy temu
    • Tak naprawde to nikt nie wie I sie nie dowie co on sobie w tej lysej dynce wykminil.

      vinasu maajvinasu maaj2 miesięcy temu
  • Co to za bezbek w okularach komentuje?

    Nie_kojarzeNie_kojarze2 miesięcy temu
    • Musicie wziac pod uwage ze to byla juz druga walka Marcinka tego wieczoru,jedna stoczyl z workiem I podobno byl remis ze wskazaniem.,,,,,Na worek.

      foopyu noouifoopyu nooui2 miesięcy temu
  • O kuźwa co tu się działo 😂😂😂 piękny spektakl Pol: "Język panowie bo nam kanał zamkną!!!" 😂😂😂

    bilij pdanbilij pdan2 miesięcy temu
    • Jaki ten Marcin jest kreatywny.

      gtoss chddygtoss chddy2 miesięcy temu
  • Coś chyba ze mną jest nie tak, oglądam komentarz z walki Najmana chyba codziennie. Ten komentarz zasługuję na 50mln wyświetleń.

    ScreamanunitedScreamanunited2 miesięcy temu
  • Borku,dlaczego tak kpisz z tego nieszczęsnego Najmana a chodzisz do niego w "Ringu z Najmanem"?,udajesz kolegę ?,jaki to jest obraz?

    Wesoly ZnakDrogowyWesoly ZnakDrogowy2 miesięcy temu
  • sędzia: "dobra, koniec, to debil jest" hahahaha

    MajkiPGWCh04MajkiPGWCh042 miesięcy temu
    • Loved

      bilij pdanbilij pdan2 miesięcy temu
  • 3:08:55 panie Michale, to jest Maciej Turski nie Marcin, któryś raz mówi pan* Marcin* bo Turski już reaguje na to imię 😂

    trzynasta w samo południetrzynasta w samo południe2 miesięcy temu
  • Błagam o takie studia przy okazji kazdej wazniejszej imperezy sportowej ( polska kadra , chempions league.....) tylko sobie moge wyobrazic Polska Włochy :))

    oiuet souiuoiuet souiu2 miesięcy temu
  • ale mlaszcza

    Other GodsOther Gods2 miesięcy temu
  • 1:03:45 no i się szybko skończyło obietnica spełniona Nice

    _Karollo__Karollo_2 miesięcy temu
  • 2:57:32 "nie można poświęcać czasu na kogoś takiego jak ty", a sam przyszedłeś z własnej, nieprzymuszonej woli komentować jego walkę xdd

    El ComendanteEl Comendante2 miesięcy temu
    • Michał Pol, myślałem że twoje włazi dupsko ma granicę. Jednak nie ma 😮

      oiuet souiuoiuet souiu2 miesięcy temu
  • 3:01:20 Piękne

    deadpool 9801deadpool 98012 miesięcy temu
  • Zgadzam sie w zupelnosci z Panem Krzysztofem Stanowski. Powinni zaprzestac organizowania tych walek pod szyldem Fame.. bo to nie Fame tylko Shame.. to taka jest prawda. Poza tym patologia i huliganka tanczy i spiewa.

    Matthew MTMatthew MT2 miesięcy temu
  • myślałem że to z dziś mielicie głowę

    Michał jursonMichał jurson2 miesięcy temu
  • Tak naprawde to nikt nie wie I sie nie dowie co on sobie w tej lysej dynce wykminil.

    Grzegorz JacekGrzegorz Jacek2 miesięcy temu
  • Musicie wziac pod uwage ze to byla juz druga walka Marcinka tego wieczoru,jedna stoczyl z workiem I podobno byl remis ze wskazaniem.,,,,,Na worek.

    Grzegorz JacekGrzegorz Jacek2 miesięcy temu
  • Jaki ten Marcin jest kreatywny.

    Grzegorz JacekGrzegorz Jacek2 miesięcy temu
  • Wiedzial,wiedzial I wie co robi.

    Grzegorz JacekGrzegorz Jacek2 miesięcy temu
  • M.Najman wydymal wszystkich, Hle,Hle.

    Grzegorz JacekGrzegorz Jacek2 miesięcy temu
  • Dacie numer do tej pizzerii? Jaka jadl pan komentator?

    Grzegorz JacekGrzegorz Jacek2 miesięcy temu
  • Może i lepiej, że Stano stracił te 2 tys., bo za tą kasę wystawiłby pewnie 3 kominek.

    kolim jonekolim jone2 miesięcy temu
  • 2:24:35 to się zdziwisz xD

    Pierwszy Sekretarz RhobarPierwszy Sekretarz Rhobar2 miesięcy temu
  • Przymiotnik "sportowy " możecie sobie już wykreślić z nazwy kanału. Stanowski , gra aktorska na poziomie biografii Brzęczka. Tak się sprzedać dla tego syfu zwanego FAME MMA.

    QlankoQlanko2 miesięcy temu
  • JESLI JESTESMY NA WYZSZYM POZIOMIE TO OBSTAWIAMY ZA GRANICA . TAK TO SIE ROBI . ZA GRANICA. NIE NA wlasne nazwisko. bo takie cuda sprawdzaja. . OBSTAWIAM BET. NIE WALE W POLSKIE CUDA.

    Marcin JabłońskiMarcin Jabłoński2 miesięcy temu
    • Michał Pol to geniusz

      kolim jonekolim jone2 miesięcy temu
  • Michał Pol, myślałem że twoje włazi dupsko ma granicę. Jednak nie ma 😮

    Adam R.Adam R.2 miesięcy temu
  • Najlepsza opinia o najmanie piekne koniec epoki publicznego zycia Najmana to chyba dotrze do niego ze jest debilem i parodysta do tego klaunem polskiego sportu !

    Paweł JPaweł J2 miesięcy temu
  • Panie Stanowski jeśli chodzi o oburzenie przy temacie absurdalnych zakładów to na Mundialu pewien kibic obstawił że Luis Suarez uryzie kogoś podczas turnieju i wygrał ten zakład ponieważ Urugwajczyk dziabnoł Giorgio Chielliniego.

    Ryszard CurzydłoRyszard Curzydło2 miesięcy temu
  • Wielkie brawa dla Kamila rozjebal wszystko takich komentatorów nam trzeba !!

    Inco gnitoInco gnito2 miesięcy temu
  • Ja pierdole, ale rak kanał znalazłem ;/

    Druh AndruhDruh Andruh2 miesięcy temu
  • pytanko , co to za gość z brodą za panem Michałem Polem ( ubrany na czarno )?????

    Mak KMak K2 miesięcy temu
  • Pol jest najlepszy "prawdziwy wojownik,, xDDDD

    derkosderkos2 miesięcy temu
  • Kogo Gapiński miał na myśli mówiąc "Jesteś dupa nie komentator"?

    Marek StypułkowskiMarek Stypułkowski2 miesięcy temu
  • Nowa walka najman vs borek 💪

    Hollly ŁódźHollly Łódź2 miesięcy temu
  • Najman pisze autobiografie "Cale zycie na deskach"

    Adam AdamAdam Adam2 miesięcy temu
  • Super chłopaki , co sie naśmiałem, beka na maxa...

    maro15551maro155512 miesięcy temu
  • Zdecydowanie nikt nie rozumie pANA Marcina Najmana. Przecież to był żart, nie śmieszny ale jednak

    SASportSASport2 miesięcy temu
  • ale to chuhcro w okularach mnie wkurwia

    dos amoniakdos amoniak2 miesięcy temu
  • Oglądam chyba dziś już z 7 raz :D kisnę ciągle jak za 1 razem :D

    Jakub KosińskiJakub Kosiński2 miesięcy temu
  • Michał Pol to geniusz

    Michał RowińskiMichał Rowiński2 miesięcy temu
  • Idiota debil itd...a wszyscy mu fejm robicie ...może zróbcie ciszę na temat najmana heh

    adam wojnaroadam wojnaro2 miesięcy temu
  • Pol pierdoli głupoty

    TomekTomek2 miesięcy temu
  • ale sie drzecie, nie da sie tego oglądać

    nutkanr1nutkanr12 miesięcy temu
  • Ja nie proszę, ja błagam. Zróbcie kompilacje SAMYCH wypowiedzi Michała Pola ❤ Czyste złoto :)

    Oktawia MazurOktawia Mazur2 miesięcy temu
  • Pytanie: czy jak stano obstawil obie opcje to stracil kase z obu zakladow?

    landofpclandofpc2 miesięcy temu
  • Kanał Okołosportowy

    ts1947ts19472 miesięcy temu
  • KlepoKról 😂😂😂

    Bart ChmuraBart Chmura2 miesięcy temu
  • Juz nic nie jest takie samo😂😂😂😂pozdrawiam

    Bart ChmuraBart Chmura2 miesięcy temu
  • Stano i jego reakcja k**** :))))

    wojtusliswojtuslis2 miesięcy temu
  • Sztos

    Dom lubDom lub2 miesięcy temu
  • Najmanik dziś do jakiegoś brukowca żalił się, że Kanał Sportowy wybił się na jego popularności. Chłopek małorolny już totalnie odpłynął. :)

    Radowid PerunRadowid Perun2 miesięcy temu
  • Ten Gapiński wygląda jakby go z gostynina wyciągnęli, strasznie irytujący popsuł cały stream.

    Jan KowalczykJan Kowalczyk2 miesięcy temu
  • 22:39 on jeszcze nie wie

    B3nqB3nq2 miesięcy temu
  • Warto obejrzeć dla Moniki, tylko 15 sekund ale skradła show.

    Marcin MichalakMarcin Michalak2 miesięcy temu
  • Kim jest ten dureń w środku ? Ten w okularach?

    TV SHOOTSTV SHOOTS2 miesięcy temu
  • Magistrzak co się odpalił na walce najmana to złoto XD

    adixx666adixx6662 miesięcy temu
  • "Beka z Najmana to nie tylko przyjemność...to obowiązek" Stano mistrz 😂😂😂

    Patryk ZakrzewskiPatryk Zakrzewski2 miesięcy temu
  • Ale cringowe typy

    Patryk MoskalPatryk Moskal2 miesięcy temu
  • 2:56:43 złoto

    Piłkarskie WiadomościPiłkarskie Wiadomości2 miesięcy temu
  • dawac Jakimowicza czy Kowalskiego do HP

    patrykblablapatrykblabla2 miesięcy temu
  • Dobre jaja

    jork1919jork19192 miesięcy temu
  • Panie Stanowski, jeśli śmieszna i niepotrzebna federacja, to czemu to oglądasz i komentujesz? Hipokryzja. Rynek decyduje, nie dziennikarz. Ty zaś faktycznie, misję dla świata pełnisz szczytną i każdy dzień jest dzięki Tobie lepszy. Jak bajer fool.

    GrzegorzGrzegorz2 miesięcy temu
  • "Marcin szokuje nawet własny narożnik" 👏

    Robinson CrusoeRobinson Crusoe2 miesięcy temu
  • Panie Gapiński, darcie mordy to nie komentowanie

    Michał KubalMichał Kubal2 miesięcy temu
  • 2:09:54 słuchajcie Wy tak na poważnie? Wy takich ludzi zapraszacie z takimi tekstami? DNO!!!!

    Modu KabuModu Kabu2 miesięcy temu
  • 3:00:44 Gosia Domagalik xD

    Aleksander StarzębaAleksander Starzęba2 miesięcy temu
  • Mega 😁😂💪 więcej takich spektakli 😁

    SaloV MarcSaloV Marc2 miesięcy temu
  • Od czasu do czasu mozecie robic takie streamy ;)

    eRdoeS -eRdoeS -2 miesięcy temu
  • Co tam z tyłu robi Bubbles z Chłopaków z Baraków

    M1strzuM1strzu2 miesięcy temu
  • Dno a szkoda. Zapraszają coraz większych ciuli do kanału i to szkodzi wizerunkowi. Kto to jest gapiński i co on osiągnął ? drze jape a pewnie najman by go zbił .Rozumiem że to dla śmiechu ,ale poniżej pewnego poziomu sie nie schodzi :) Panowie tu do najmana wam dużo nei brakuje, jak go nie przerastacie. Tyle

    PolishPowerPolishPower2 miesięcy temu
PLworld