Marcin Dubiel VS Kacper Blonsky- KONFERENCJA FAME MMA 8

18 paź 2020
1 277 009 wyświetleń

⚽Nie zamulaj na chacie, wbijaj na FootballTeam► game.footballteam.pl/join/p/seb4 ⚽
nuta z outro: plworld.info/show/qY9qZaesf2bKkZs/wideo.html
Chrome ostatnio laguje, wiec Jesli chcesz lepsza przeglądarkę (tzn. szybszą, BEZPIECZNIEJSZĄ i bez reklam) to tutaj zostawiam link: brave.com/seb977
źródło: plworld.info/post/p91i5P0MGWV4VXfbCxx5WA.html
współpraca/kontakt: mybestmomentsinlol@gmail.com
fanpage: facebook.com/Seb4-106449044266075
steam: steamcommunity.com/profiles/76561198235251452

Komentarze
  • 🔥🔥NUTKA Z OUTRO: plworld.info/show/qY9qZaesf2bKkZs/wideo.html 🔥🔥 Jesli chcesz lepsza przeglądarkę (tzn. szybszą, BEZPIECZNIEJSZĄ i bez reklam) to tutaj zostawiam link: brave.com/seb977 ⚽Nie zamulaj na chacie, wbijaj na FootballTeam► game.footballteam.pl/join/p/seb4 ⚽

    Seb4Seb4Miesiąc temu
    • FACE TO FACE DUBIEL Z BLONSKYM plworld.info/show/gn6mja-ojmXNiNY/wideo.html

      KoxShotyKoxShoty14 dni temu
    • Blonsky jest żałosny

      szalona Ladyszalona LadyMiesiąc temu
    • Robimy z kolegami muzyke wiem nie jest idealny ale prosimy o szczerą opinie plworld.info/show/Z6lwhrfKgqTefJc/wideo.html

      Marcel SmolowikMarcel SmolowikMiesiąc temu
    • Sercem za Dubielem❤️

      Ania RoszakAnia RoszakMiesiąc temu
    • Cześć Kochani, wielu z Was zastanawia się jak wybić się i wypromować Otóż odwiedź FameBoom.pl W szybki i skuteczny sposób możesz zwiększyć swoje statystyki na Insta, TikTok czy PLworld Zapłać Blik, przelew, PayPal, PaySafeCard

      Karolina WrocławskaKarolina WrocławskaMiesiąc temu
  • Błońskiego do domu kultury nie wezmą nawet za milion złotych bo prędzej wydadzą 100 milionów by się go pozbydź

    Bartek ZysekBartek Zysek17 godzin temu
  • pozdro dla ludzi, którzy tak jak ja nie wiedzą nic o tej sytuacji

    rvdy nabiciervdy nabicieDzień temu
  • 100% to nie jest max, to całość typ próbuje zabłysnąć mądrością a jej nie ma

    Paweł WołoszynPaweł Wołoszyn2 dni temu
  • Mam nadzieję ,że Tromba zjedzie cie do 0 Błoński.

    Teilor xxTeilor xx2 dni temu
  • Dobrze, jazda z Dubielem śmieciem

    Crackhead NiggaCrackhead Nigga2 dni temu
  • żenada...

    KlaudiaKlaudia2 dni temu
  • Ten sos boloński nawet nie umie dobrze się bronić w rozmowie

    KlaudiaKlaudia2 dni temu
  • Bolońsky niestety wygrał....lecz Marcin ma od wszystkich szacunek.. nie wypinał się jak Bolońsky.... nie mówił takich rzeczy jak Bolońsky Ma odemnie szacunek

    Magda KostrzewaMagda Kostrzewa2 dni temu
  • BOŻE JAK MNIE TO IRYTUJE JAK DUBIEL COŚ MÓWI I BŁOŃSKI MU PRZERYWA CIĄGLE AAAAAAAAA

    hej xdhej xd2 dni temu
  • japierdole ale zacienta walka

    Julka BrożekJulka Brożek2 dni temu
  • DNO

    Patrycja KulosPatrycja Kulos2 dni temu
  • O co w tym chodzi?

    Patrycja KulosPatrycja Kulos2 dni temu
  • Jezus ale sweet Marcin ma te włoski. UwU. Ale ten Blonosky mnie irytuje. Serduszka dla Dubiela poproszę TwT. ❤

    Maja SzMaja Sz3 dni temu
  • #teamkacper

    Krystyna OlesiukKrystyna Olesiuk3 dni temu
  • Japierdole, błoński to większy debil niż myślałem.Jak on wogule żyje z tak małym mózgiem

    Simp PatrolSimp Patrol3 dni temu
  • kto wygrał?

    tajlatajla3 dni temu
  • KACPER BRAK SZACUNKU ZGADZAM SIĘ Z MAĆKIEM

    laura70klaura70k4 dni temu
  • kasjusz król przysięgam

    MajaMaja4 dni temu
  • Błoński zachowuje się jak zazdrosny 10-latek 🤡

    Weronika SadloWeronika Sadlo4 dni temu
  • blonysky to huj bo dubiel zrobił bardzo dużo dobrego

    Elżbieta SzolleElżbieta Szolle4 dni temu
  • Głosuje na kacpra

    Iwona WieczorekIwona Wieczorek4 dni temu
    • XDDDDDDD

      Danon plDanon pl4 dni temu
  • Dubiel to debil a blonski jeszcze wiekszy

    DominikDominik4 dni temu
  • Kiedyś lubiłam Kacpra a teraz jak go słucham to mnie tak wkurwia że to hit

    Magda PalińskaMagda Palińska4 dni temu
  • XD blonski postawił się ponad olejnik która prowadzi wywiady zaginające druga osobę

    olivia winkolivia wink4 dni temu
  • Ludzie będący za Dubielem:🤡🤡🤡

    Mateusz KutaMateusz Kuta4 dni temu
    • @Szymon Szeliga lepiej jest być za błońskim niż za typem co się śmieje z ludzi o czarnym kolorze skóry

      qwq qwqqwq qwqDzień temu
    • Szymon Szeliga lol nie widziałem żadnego filmu u kacpra i nie jestem jego fanem a jedyny film z jego udziałem jaki oglądałem to ta konferencja i po prostu uważam że Dubiel nie miał argumentów a nawet jeżeli je miał to jego występ był conajmniej żałosny wyglądał na kompletnie nie wiedzącego co się dzieje

      Mateusz KutaMateusz Kuta2 dni temu
    • Fan Kacpra się odezwał w sumie ten kanał u Kacpra to jest dla debili więc idealnie pasujesz do nich 😁

      Szymon SzeligaSzymon Szeliga2 dni temu
    • Danon pl ?

      Mateusz KutaMateusz Kuta3 dni temu
    • ?

      Danon plDanon pl4 dni temu
  • Błoński zawsze był amatorem

    ANNA CHYC-MULIKANNA CHYC-MULIK4 dni temu
  • lamusy się biją dla kasy

    Jan TJan T4 dni temu
  • nejman rozdzielał

    trapix yttrapix yt4 dni temu
  • Marcin dupiel

    Krystian HawrylukKrystian Hawryluk4 dni temu
    • Krystisn Hawryhuj

      Danon plDanon pl4 dni temu
  • Pajace

    KizPlayKizPlay5 dni temu
  • Marcin : kultularnie, mówi prawdę Sracz : drze mordę jak huj nie wiem co

    Martyna łodejMartyna łodej5 dni temu
  • Dubiel: Dobre argumenty Blonsky: A chuj kurwa pieniądze Najman: "Panowie będziemy bogaci" i ogólnie ciśnie bekę Kasjusz: *KUPUJCIE Z MOJEGO REFLINKU*

    Anatolij DiatłovAnatolij Diatłov5 dni temu
  • ALE MAM OCHOTĘ WJEBAC KACPROWI BOZe

    Laura WalickaLaura Walicka5 dni temu
  • Boloński ma takie wysokie EGO ZE nie będę mówić jakie Ale niech BLONSKI zamknie JAPE bo go słuchać nie może Blosnki wyzywa Marcina i nie daje mu zdania Marcin ma to w dupie

    Marysia _300Marysia _3005 dni temu
  • Marcin najlepszy🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

    Laura WalickaLaura Walicka5 dni temu
  • Ale mnie Błoński wkurza omg, Marcin jest poważny, a Kacper zachowuje się jak gowniaż, i przerywa co drugie słowo

    Izabela HałasikIzabela Hałasik5 dni temu
  • #teamdubiel

    lilulilu5 dni temu
  • Blonsky to cham!

    lilulilu5 dni temu
  • Marcin Dubiel. Lubię ekipę FRIZA a Kacper jeszcze do FRIZA się buldoczył i nie może znieść tego że po prostu nie we wszystkich kwestiach jest najlepszy

    Zuzia ZuzZuzia Zuz5 dni temu
  • Wszyscy o Błońskim i Dubielu ja: o Blowek🪱

    Maja KołodziejMaja Kołodziej5 dni temu
  • 2:32 szczerze bardziej polubiłem Dubiela , teraz wydaje się... Bardziej... Ma po prostu mądre i dobre argumenty . A teraz do kacpra: SKLEJ KURWA TEN SWÓJ GŁUPI RYJ

    Froggy ManFroggy Man5 dni temu
  • Marcin 👍💫💗

    Kinga PółkośnikKinga Półkośnik5 dni temu
  • ryja Blonskiemu najchętniej bym rozwaliła

    Laura KopijLaura Kopij5 dni temu
  • Błoński to prostak

    Laura KopijLaura Kopij5 dni temu
  • I hate Kacper Blonsky

    Mplay TVMplay TV5 dni temu
  • D U B I E L I T A K W Y G R A Ł

    Julka _pozdroJulka _pozdro5 dni temu
  • najwięcej szczeka najsłabsza japa

    Deeper EndDeeper End5 dni temu
  • Błoński to się nazywa być debilem od teraz mówimy nie cześć ku**o tylko cześć błoński

    M4rc3l its meM4rc3l its me5 dni temu
  • Hej ja JESTEM NEZUKO I JA Z MOJĄ SIS ZAŁOZYLIŚMY KANAŁ WPADNIJCIE DO NAS I ZOSTAWCIE SUBA LECIMY DO TYSIĄCA 😊❤

    The family robloxThe family roblox6 dni temu
  • Pisze ten kom wiem że jest po walce ale chciałam powiedzieć że to Błąński jest PAJACEM dziękuję dowidzenia dla mnie i tak Dubiel wygrał.

    Olciakch YtOlciakch Yt6 dni temu
  • ale ten blonsky jest wyszczekany mam nadzieje ze kiedys zrozumie ze argumenty nie polegaja na darciu ryja

    your waifuyour waifu6 dni temu
  • Toxic na maxa

    Sara CybulskaSara Cybulska6 dni temu
  • jedyna rzecz o ktorej mysli blonski: 💸💰 pieprzony materialista

    Akihiko KajiAkihiko Kaji6 dni temu
    • Każdy jutuber nagrywa teraz dla hajsu

      dawkról 1324dawkról 13243 dni temu
  • To uczucie kiedy nie oglondam ani tego ani tamtego tylko widzę na tik toku że Błoński leżał na nim i musze to zobaczyć 😏

    Gabuniaa AhaGabuniaa Aha6 dni temu
  • Marcin mimo że przegrał z tym śmieciem który jest szczochem najgorszym i tak wygrał dla mnie zawsze jestem za nim pozatym Kacper to zjeb który leci tylko na hajs i jest wywyższającym się menelośmieciem i tyle żygać mi się jak widzę Shreka

    Natalia KrólNatalia Król6 dni temu
  • Poziom dyskusji między tym blonskim i dubielem to jak godlewska z linkiewicz XD

    Mr PinkMr Pink6 dni temu
  • Żałuje że ten frajer wygrał

    Jakub TwardowskiJakub Twardowski6 dni temu
  • Tam jest kawa którą wypromował Zebo czyli GBS xd

    Stadnina AchillesaStadnina Achillesa6 dni temu
  • Szkoda mi tych dzieci którzy piszą że Dubiel wygrał, skoro przegrał, Błoński jest po prostu lepszy , nie oszukujmy się, wygrał sprawiedliwie

    Miły TypMiły Typ6 dni temu
  • Jakby mi ktos tak przerywal, to bym wstala walnela w morde i bym wyszla. Wystarczy spojrzec na jego wredna morde, a mozna dostrzec jeden falsz!

    Mendes ArmyMendes Army6 dni temu
  • Błoński to jedno wielkie XD

    julixajulixa6 dni temu
  • Matko jak ja nie cierpie Błońskiego jak na niego patrzę to mnie krew zalewa 😠😡😤

    Ania WrzesinskaAnia Wrzesinska6 dni temu
  • Właśnie widzę jak się nauczył tylko siedzieć umiał na Marcinie XDDD no on jest po prostu żałosny

    Zuzia HasiorZuzia Hasior6 dni temu
  • To co robi błoński to jest paranoja

    the bigerthe biger6 dni temu
  • Kacper szczur 🐁 Marcin król 🏰👑

    Zbigniew KobyraZbigniew Kobyra6 dni temu
  • szczerze nie oglądam ani tego ani tego chociaż błońskiego raczej bardziej kiedyś oglądałam i go uwielbiałam i byłam z błońskim ale nie.dla mnie Dubiel wygrał tą walke ...

    Oqtavia *Oqtavia *6 dni temu
  • Ktoś liczył ile razy Blonsky powiedział gościu? XDD

    Nicola SonfeltNicola Sonfelt6 dni temu
    • Jedyna wypiwiedz jaka najczesciej mowil to " Gościu........"

      Majka CzyrwikMajka Czyrwik5 dni temu
  • Iż Marcin Dubiel nie ma prawa ujawniać tego co ze sobą piszą iż go tym ośmiesza więc Marcinku mógł byś mieć przejebane jak by Kacperek był chujem

    Anna CzajkowskaAnna Czajkowska6 dni temu
  • Błoński kozaczy ale jego ego jest wyższe niż 10000000000000 chciałabym jeszcze dodać że pierw byłam za Błońskim ale teraz wolę Marcina bo błoński kozaczy zabardzo i jestem takim debilem że słów mi zabraknie

    Teresa GwardysTeresa Gwardys6 dni temu
  • Kurwa moje ciśnienie słysząc kacpra jest wysokie jak jego ego

    Natalia JanuszkiewiczNatalia Januszkiewicz6 dni temu
    • Ja myślę tak samo

      Teresa GwardysTeresa Gwardys6 dni temu
  • TEAM DUBIELLLLLLLLLL

    ŻeluśŻeluś6 dni temu
  • Jak Błoński mnie wkurza cały czas mu przerywa ughh 😖

    KlikadaKlikada6 dni temu
  • Ale ten błonski to idiota

    Wiktoria WoźniakWiktoria Woźniak6 dni temu
  • Kiedyś przyjaciele A teraz najwięksi wrogowie

    Ka tkaKa tka6 dni temu
  • Ale Błoński to materialista tylko dla pieniędzy wszystko robi

    Zosia ZiulkowskaZosia Ziulkowska6 dni temu
  • Dubiel jesteś fajny😊

    Lena TyszkiewiczLena Tyszkiewicz6 dni temu
  • Biedny Marcin :(

    PatrycjaPatrycja6 dni temu
  • 1:24 Koniec reklamy :)

    Filip KrzemińskiFilip Krzemiński6 dni temu
  • z błonskim do piekła

    Polski raperPolski raper6 dni temu
  • Marcin - 👍 Kacper - kom 🗯️💬💭

    Noemi ŁakomiecNoemi Łakomiec6 dni temu
  • ten jabłonisky serio jest taki arogancki i głupi on gdyby nie dom x i dubiel to nikt by nie wiedział o jego istnieniu jestem zawsze z marcinem

    oliwier Makowskioliwier Makowski6 dni temu
  • Jedyne co mi się rzuca na myśl: NIE ZESRAJCIE SIE! 😆 Buractwo to wszystko i syf w internecie. Najlepiej jakbyście do łopaty poszli, a internet powinni wam zablokować. Żenujące to jest. Dzieci w piaskownicy. Życie was jeszcze zaskoczy i wtedy będziecie naprawde siedzieć i płakać. To dowod co kieruje tymi dzieciakami internetu i jak smutne to jest. Pieniądze...kasa kasa. Nasrali by sobie na łeb za złotówkę. Wstyd. Powinniście się wstydzić. Nie obejrzę już żadnego filmu z wami i waszym udziałem i mam nadzieje ze nasza mlodziez się obudzi i przestanie wam wklepywać wyświetlenia i subskrypcje. Przykro się na to patrzy.

    Annsolita KAnnsolita K6 dni temu
  • OMG oni piją GBS-a ヽ((◎д◎))ゝ pozdro dla kumatych

    mishiko chanmishiko chan6 dni temu
  • Ej o co chodzi z tym 21 na klacie blonskiego?

    karol kochanskikarol kochanski6 dni temu
    • Jego szczęśliwa liczba

      Krycha KrychaKrycha Krycha6 dni temu
  • Taki błonski kurde pieprzy i pieprzy i się nie dopierdali

    Adrian 2.0Adrian 2.06 dni temu
  • >< >< >< >< >< >< >< >< kAcPeR ZaMkNiJ sIę bO mI GłOśNiKi zEpSuJeSz

    Basia JańczakBasia Jańczak7 dni temu
  • marcin nie chce chb walczyc :(

    Sky AwardsSky Awards7 dni temu
    • No

      Krycha KrychaKrycha Krycha6 dni temu
  • Błoński To Szmata!!!!

    kubixokubixo7 dni temu
  • Kostera niewiem jak ty z Błońskim wytrzymujesz ja bym sie spalila . Dubiel wygraj plis

    Ewcia BajorEwcia Bajor7 dni temu
  • Blonsky tylko o pieniądze mu chodzi i to mnie wkurwia

    Aneta ŻelazoAneta Żelazo7 dni temu
  • Kostera jest glupia a Błoński niech wydupia

    Julia KaszubaJulia Kaszuba7 dni temu
  • Ale Proszę cię Błońsky zamknij Mordę Bo Udajesz takiego kozaka a Marcin Jest Lepszy od Ciebie bo jest Dojrzalszy I Ma Lepsze Argumenty od ciebie i Dla Mnie Wywalone mam w to że ty Wygrałeś ale dla mnie Marcin Dubiel Wygrał a ty już dawno przegrałeś.Pozdrawiam

    123_Magic123_Magic7 dni temu
  • Pytanie jest skierowane do Marcina a Kacper i tak musi się odezwać. Zaraz wyrzucę telefon przez okno. Ale bym przywaliła temu durnemu Kacprowi.

    Kali AnimeKali Anime7 dni temu
  • Kompletny amator Tak, jasne. Oczywiście Kacperku. Tylko używasz wulgaryzmów i jedziesz po Marcinie. Niech potem się nie zdziwi jak straci 80% widzów i subskrybentów.

    Kali AnimeKali Anime7 dni temu
  • 3:20 udaje jakby Marcin gadał pierdoły a gada z sensem, jaki irytujący ten Kacper bosh

    Kali AnimeKali Anime7 dni temu
  • Kacper:drze sie na Dubiela i na resztę Dubiel:Totalny chil Najman: weźcie pogadajcie o tym jak trenowaliście Ktoś nwm kto:dajcie im się kłócić *czy coś podobnego* Xd

    Patrycja KaczmarskaPatrycja Kaczmarska7 dni temu
  • Jestem nowa xd ja lubie fame emema

    olcia Nowakowskaolcia Nowakowska7 dni temu
  • Jkb

    BENDZIBENDZI7 dni temu
  • Jb

    BENDZIBENDZI7 dni temu
PLworld